• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

147 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 737.50 UAH
Період оскарження: 03.09.2021 13:12 - 09.09.2021 13:17
Вимога
Вирішена

Неправомірна дискваліфікація

Номер: dc07adf626a04b37bcdef0a62b96dcfd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-001526-a.b3
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику, просимо звернути увагу: 1) що згідно НАКАЗУ № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" ( посилання: https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-710-minekonomiki-pro-zatverdzhennya-pereliku-formalnih-pomilok), згідно п2 цього наказу, омилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тому, вказано в нашій ціновій пропозиції помилково 6 одиниць ноутбуків не є вірно, і доводимо до відома замовника, що нами запропоновано 7 од ноутбуків, на підтвердження надаємо виправлену цінову пропозицію, також вказано ціна за одиницю 14300 грн без ПДВ, тобто 120120 грн за 7 одиниць з ПДВ, якщо б пропонувалося нами насправді 6 одиниць, ціна була б інша. 2) Згідно розділу 2 Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики Оголошення Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на право реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, наприклад: копії сертифікатів/декларацій якості виробника, завірені печаткою постачальника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), та висновки щодо якості, видані підпорядкованими, або акредитованими лабораторіями в установленому порядку; в разі поставки товару іноземного виробництва, сертифікат повинен надаватись з перекладом на українську або російську мову. Нами надано сертифікати без перекладу, але в умовах закупівлі ніде не вказано, що вони повинні надаватись обов'язково з пропозицією закупівлі. Згідно вищевказаного наказу №710 п5, вказано наступне - 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Повідомляємо замовника, що, ноутбуки, згідно вимог закупівлі, будуть поставлятися відповідними сертифікатами в перекладі на українську мову, на підтвердження виконання вимог надаємо скан копію наданих сертифікатів, які будуть поставлятися з ноутбуками. Тому, згідно наказу №710 міністерства економіки від 15.04.2020р "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" 1й та 2й пункти про відхилення нашої пропозиції є неправомірним, бо це є несуттєвими помилками згідно вищевказаного наказу. 3) У відповідать на надання підтвердження відповідних працівників, повідомляємо, що згідно "п2.2 ст 16 Закону України про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в нашому випадку наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На цю вимогу нами надано документально завірену довідку про наявність працівників спеціалістів в сфері комп’ютерних технологій, а саме директор Малієнко О.С. та менеджер Дегай С.В. є спеціалістами в сфері комп'ютернх технологій. Отже нами доведено, що данний пункт про відхилення нашої пропозиції також є неправомірним і не є підставою для відхилення нашої пропозиції. Тому згідно викладених вище роз'яснень, вимагаємо повернути нас, як учасника торгів, на кваліфікацію, та розглянути нашу пропозицію повторно. Згідно вищевикладенної інформації наша пропозиція не підпадає під п 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» 1) Звертаємо Ваше увагу на те, що згідно наказу на який ви надаєте посилання № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК"( посилання: https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-710-minekonomiki-pro-zatverdzhennya-pereliku-formalnih-pomilok) п.11, в якому наведено, що - Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Згідно цінової пропозиція, яка Вами надана, сума прописом є некоректною. Дана помилка є грубим порушенням, яке не підпадає у список неформальних помилок та не надлежить виправленню, згідно ст.41 п.4 : «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».Також, в ціновій пропозиції, яка Вами надана, не заповнені всі поля, які вимагалися за формою , а саме, не вказано повне найменування учасника, згідно п.1. та не заповнений п.7 - Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процеду ризакупівлі. Наголошуємо Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» на те, що подання цінової пропозиції та сертифікатів до вимоги про дискваліфікацію не будуть розглядатися згідно ст.14 п.9 - Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. 2) Згідно ст.14 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано , що В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно вимог оголошення про спрощену закупівлю , Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у п.2.вимагається від учасників надання сертифікатів - Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на право реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, наприклад: копіїсертифікатів/деклараційякостівиробника, завірені печаткою постачальника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), та висновки що до якості, видані підпорядкованими, або акредитованими лабораторіями в установленому порядку; в разі поставки товару іноземного виробництва, сертифікат повинен надаватись з перекладом на українську або російську мову. Так, при поставці товару учасник повинен надати сертифікати з перекладом, але якщо Учасник вирішив підтвердити та завантажити сертифікати у складі своєї пропозиції, то згідно вимог, Учасники повинні завантажити дані документи з перекладом. Наданий сертифікат ISO у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» наданий без перекладу на українську або російську мову, не зважаючи на вимогу щодо надання перекладу до сертифікатів. Звертаємо увагу на те, що згідно ст.12 п.9 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 3) Згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі у додатку №4 наведений перелік документів, які мають надати учасники.П.12.Вимагається - Довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: ПІБ, посади, досвід у роботи (у роках) та освіти таких працівників. 12.1. У складі тендерної пропозиції необхідно надати оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та які мають необхідні знання та досвід (не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сферікомп’ютернихтехнологій), для виконання умов договору про закупівлю (копії трудових книжок або трудових договорів або штатного розкладу, тощо). У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» НЕ НАДАНО оригіналів або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці, для виконання умов договору про закупівлю (копії трудових книжок або трудових договорів або штатного розкладу, тощо). Не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сфері комп’ютерних технологій, дана інформація також не підтверджується оригіналами або копіями документів. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» не надано наступних документівзгідно додатку №4: а) не надано інформацію щодо наявності сервісного центру у м.Одеса. Довідка, що надана у складі пропозиції - Сервіс центр.pdf , не містить даної інформації. б) Згідно 11.1. Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, (підтвердженням є: копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, матеріально-технічної бази, сервісного центру в м. Одесі, або копія договору (-ів) оренди, або надання послуг). Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2021 року. Дані документи у складі пропозиції відсутні) Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір (-ори) предметом якого (-их) є поставка ноутбуків (що відповідає коду Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ” із зазначенням: найменування Замовника (Покупця) з якими укладено договір та дати Договору.13.1. Копія договору (-ів), який (-і) вказаний (-і) у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з урахуванням вимог п. 3. цього додатку.13.2. Оригінал листа-відгуку (-ів) про співпрацю та виконання договору (-ів) від Замовника (Покупця, Отримувача), який (-і) вказаний (-і) в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відгук (-и) повинен (-ні) бути належно оформленим (-и), містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У складі пропозиції надана довідкапро аналогічний досвідде вказано три договори. В першому договорі, невідповідність товару ( продажа ПК), а повинні бути ноутбуки. В другому — продаж БФП та код ДК не співпадає, в третьому договорі, не співпадає код ДК, відгукнаданий лише на 2договори. Також, у додатку 4 п. Примітки, вказано, що якщо учасник не подав у складі своєї тендерної пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.Письмове пояснення , щодо ненадання документів у складі пропозиції – відсутнє. Керуючись ст.14 п.13 Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.Комплексний аналіз вищевказаних обставин повністю виключає можливість задоволення вимоги учасника -Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д», так якне відповідає умовам та підлягає дискваліфікації.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна дискваліфікація

Номер: ba237499fd35448683ebe4823b44a982
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-001526-a.b2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику, просимо звернути увагу: 1) що згідно НАКАЗУ № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" ( посилання: https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-710-minekonomiki-pro-zatverdzhennya-pereliku-formalnih-pomilok), згідно п2 цього наказу, омилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тому, вказано в нашій ціновій пропозиції помилково 6 одиниць ноутбуків не є вірно, і доводимо до відома замовника, що нами запропоновано 7 од ноутбуків, на підтвердження надаємо виправлену цінову пропозицію, також вказано ціна за одиницю 14300 грн без ПДВ, тобто 120120 грн за 7 одиниць з ПДВ, якщо б пропонувалося нами насправді 6 одиниць, ціна була б інша. 2) Згідно розділу 2 Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики Оголошення Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на право реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, наприклад: копії сертифікатів/декларацій якості виробника, завірені печаткою постачальника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), та висновки щодо якості, видані підпорядкованими, або акредитованими лабораторіями в установленому порядку; в разі поставки товару іноземного виробництва, сертифікат повинен надаватись з перекладом на українську або російську мову. Нами надано сертифікати без перекладу, але в умовах закупівлі ніде не вказано, що вони повинні надаватись обов'язково з пропозицією закупівлі. Згідно вищевказаного наказу №710 п5, вказано наступне - 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Повідомляємо замовника, що, ноутбуки, згідно вимог закупівлі, будуть поставлятися відповідними сертифікатами в перекладі на українську мову, на підтвердження виконання вимог надаємо скан копію наданих сертифікатів, які будуть поставлятися з ноутбуками. Тому, згідно наказу №710 міністерства економіки від 15.04.2020р "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" 1й та 2й пункти про відхилення нашої пропозиції є неправомірним, бо це є несуттєвими помилками згідно вищевказаного наказу. 3) У відповідать на надання підтвердження відповідних працівників, повідомляємо, що згідно "п2.2 ст 16 Закону України про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в нашому випадку наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На цю вимогу нами надано документально завірену довідку про наявність працівників спеціалістів в сфері комп’ютерних технологій, а саме директор Малієнко О.С. та менеджер Дегай С.В. є спеціалістами в сфері комп'ютернх технологій. Отже нами доведено, що данний пункт про відхилення нашої пропозиції також є неправомірним і не є підставою для відхилення нашої пропозиції. Тому згідно викладених вище роз'яснень, вимагаємо повернути нас, як учасника торгів, на кваліфікацію, та розглянути нашу пропозицію повторно. Згідно вищевикладенної інформації наша пропозиція не підпадає під п 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не додано документів
Дата скасування: 17.09.2021 12:53
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 71809e44ef154b7c9b98262ace68d634
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-001526-a.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Вашу аргументацію щодо внесення змін до інформації про проведення закупівлі, а саме, додати вимогу щодо листа авторизації для операційної системи, вимушені відхилити Ваше прохання, оскільки необхідність додавання данного пункту ставить в нерівне становище учасників та в залежність від дій третіх осіб, тобто взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання які можуть надати зазначений вище документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.09.2021 14:48