-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний і конверти
під кількістю "5 шт." слід розуміти "5 найменувань": Найменування 1- папір офісний – 1000 пачок, згідно технічних вимог Найменування 2 - Конверт С4 – 500 штук, згідно технічних вимог Найменування 3 - Конверт С5 – 2000 штук, згідно технічних вимог Найменування 4 - Конверт С6 – 10500 штук, згідно технічних вимог Найменування 5 - Конверт DL (євростандарт) – 500 штук, згідно технічних вимог
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження:
10.08.2017 17:05 - 15.08.2017 17:15
Вимога
Відхилено
Щодо кваліфікації учасника
Номер:
103627c652c54fbaa0b1b4ad8cc5e6da
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-10-001103-c.b1
Назва:
Щодо кваліфікації учасника
Вимога:
21.08.2017 року в системі відбувся електронний реверсивний аукціон на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний і конверти) оголошений Головним управлінням ДФС у Львівській області (№ в ЦБД https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-10-001103-c/). За результатом редукціону найнижчу тендерну пропозицію подало ТОВ «Український папір». Однак пропозиція останнього підлягає відхиленню з наступних підстав:
- пунктом 3.2 Додатку 2 до Документації було передбачено надання учасниками: «Копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного) на кожне найменування предмету закупівлі». Всупереч вищезазначеному ТОВ «Украинский папир» не надало копій договорів, які б підтверджували постачання таких позицій як конверт С4, конверт С5 та конверт С6;
- відповідно до п.1.1 Додатку 2 Документації було передбачено надання учасниками «технічних паспортів на автомобільну техніку». Однак ООО «Украинский папир» надало документи частину тексту якого неможливо ідентифікувати через їхню якість, відтак вважаємо що останні не можуть бути прийняті Замовником як належно оформлені та належно подані;
- згідно з п. 5 Додатку 3 (Технічні вимоги) учасники в складі пропозиції повинні були надати гарантійний лист про включення усіх витрат, в тому числі витрат, пов’язаних з поставкою товару за адресою Замовника у вартість пропозиції. Однак ООО «Украинский папір» додано вищевказаний документ уже після проведення аукціону.
З огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» підлягає відхиленню як така що не відповідає ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника зокрема.
Відтак, просимо переглянути рішення Замовника про визначення переможцем учасника ТОВ «Український папір» та скасувати останнє
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.08.2017 17:58
Дата подачі:
23.08.2017 17:58
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2017-08-10-001103-c.b1
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.09.2017 11:59
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
- у копії договору, що подано на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, є інформація про закупівлю предметів, що є аналогічними до предмету закупівлі;
- інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару підтверджено копіями технічних паспортів на автотранспортні засоби.
Звертаємо вашу увагу, що здійснення допорогових закупівель регулюється «Порядом здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) затвердженим Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, а Закон України "Про публічні закупівлі", відповідно до статті 11 цього Закону визначає порядок проведення процедур відкритих торгів, конкурентного діалогу та переговорної процедури.