-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2021 11:54 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4f87e5712fa94b34bd673d252703ee05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002153-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник вимагає надати документи, щодо Обладнання, що встановлене на СТО та яке відповідає встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідає критеріям перевірки в державній метрологічній системі, а саме: комп’ютерний стенд регулювання розвалу-сходження коліс для автомобілів;
- стенд контролю та регулювання світла фар;
- обладнання (пристрій) для вимірювання світлопропускання скла;
- стенд для балансування автомобільних коліс;
- лінія контролю ходової частини (гальмівний стенд);
- обладнання (пристрій) для вимірювання сумарного люфту рульового керування автотранспортних засобів;
- димомір;
- манометр. На підтвердження зазначеного критерію, учасник закупівлі повинен надати свідоцтво про повірку засобів вимірювальної техніки, що видане ДП «Укрметртестстандарт» або свідоцтво про калібрування, що видане ДП «Укрметртестстандарт» або сертифікат про визнання вимірювальних можливостей, що виданий ДП «Укрметртестстандарт» або іншим уповноваженим органом. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що порушує наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», адже не зрозуміло чому саме на це обладнання Замовник вимагає свідоцтва ДП «Укрметртестстандарт» та яким самим чином тільки це обладнання допоможе надати Виконавцю якісні послуги, адже наявність іншого обладнання Замовник не вимагає. Складається таке враження, що дана вимога ппрописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі. Наголошуємо на тому, що колісні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Між Україною та ЄС було підписано Угоду про асоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими провадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів та обладнання, а не послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, у разі відсутності реакції на наше звернення, ми будемо вимушені захищати наші права в АМКУ, що призведе до блокування закупівлі та накладанна штрафів на відповідальних осіб Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 08:15
Вирішення:
Уважно вивчивши вимогу, що надійшла, було прийняте рішення викласти нову редакцію тендерної документації з закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів зі змінами до Додатку №3 до документації - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги, які мають дискримінаційний характер
Номер:
2c0efe9a2f8a4980abc9983b727bbf4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002153-b.a1
Назва:
Технічні вимоги, які мають дискримінаційний характер
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації "Для скорочення експлуатаційних витрат замовника, дотримання принципу максимальної економії та ефективності згідно з вимогами чинного законодавства СТО повинна бути розміщена в м. Києві на відстані не більше 10 км (транспортного маршруту) від вул. Вишгородська, 21. (надати лист-гарантію відповідності даної вимоги)." як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 11:41
Вирішення:
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону про публічні закупівлі). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування СТО мають, як і відповідати обґрунтованим потребам Замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівель. Транспортні засоби, що використовує КАРС «Київська служба порятунку» є невід’ємним елементом термінового реагування на надзвичайні ситуації техногенного, природного та соціального характеру. Згідно нормативного часу, оперативно-технічна готовність структурних підрозділів КАРС «Київська служба порятунку» до виконання необхідного комплексу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, складає 5 хвилин. З метою мінімізації часу для організації ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів та дотримання принципу максимальної економії та ефективності, згідно з вимогами чинного законодавства – відстань до СТО є важливою умовою.
Статус вимоги:
Відхилено