-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району)
Завершена
1 011 533.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 057.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 057.66 UAH
Період оскарження:
03.09.2021 10:58 - 16.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено
щодо визнання переможцем
Номер:
908a59033f87400093aef06d4cb72224
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-001511-b.a3
Назва:
щодо визнання переможцем
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій, як таке що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РОНА ІНЖИНІРИНГ», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.docx 08.10.2021 17:24
- Додаток 2.pdf 08.10.2021 17:24
- Додаток 3.pdf 08.10.2021 17:24
- Додаток 4.pdf 08.10.2021 17:24
- Додаток 5.pdf 08.10.2021 17:24
- Додаток 6.pdf 08.10.2021 17:24
- Додаток 7.PDF 08.10.2021 17:24
- Додаток 8.pdf 08.10.2021 17:24
- скарга АМКУ.pdf 08.10.2021 17:24
- рішення від 12.10.2021 № 23135.pdf 13.10.2021 11:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2021 № 23993.pdf 23.10.2021 14:32
- рішення від 22.10.2021 № 23993.pdf 26.10.2021 17:28
- Пояснення по скарзі.pdf 19.10.2021 13:27
- Відповідь на скаргу .docx 19.10.2021 13:27
- Додаток_2_п._1.1_Довiдка_щодо_наявностi_обладнання.pdf 19.10.2021 13:27
- Додаток_2_п1.8_фотофiксацiя__спецiалiзованого_обладнання_(1).pdf 19.10.2021 13:28
- Додаток_2_п.1.2_та_п.1.3_Копiiя_договору_04_01_21_вiд_04.01.2021р._на_оренду_спецтехнiки.pdf 19.10.2021 13:28
- Key-6.dat 19.10.2021 13:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2021 17:29
Дата розгляду скарги:
22.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2021 11:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.10.2021 17:28
Вимога
Є відповідь
щодо дискваліфікації пропозиції
Номер:
b4ca5738480448a68a601bb22685ef5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-001511-b.a2
Назва:
щодо дискваліфікації пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до протоколу №22/09 від 22 вересня 2021 року відхилено нашу пропозицію за наступними недоліками:
1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає п.п.1 п.2 (вимоги Замовника) Додатку 3 до ТД, так як розрахунок пропозиції Учасника обчислено без врахування умов засміченості. (відповідно до п.29 «Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» застосовується до норм витрат праці робітників-будівельників і норм часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнт 2,8).
2. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає п.п.2 п.2 (вимоги Замовника) Додатку 3 до ТД, оскільки Учасником не вірно кошторис, в частині Н15 застосовано коефіцієнт, який не передбачений будівельними нормами для даного виду робіт.
3. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає п.п.7 п.2 (вимоги Замовника) Додатку 2 до ТД, оскільки в Учасника відсутня копія дозволу на провадження господарської діяльності за предметом закупівлі, оскільки ДК 021:2015 – 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів та Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації» відносяться до робіт підвищеної небезпеки, на які відповідно до Постанови КМУ №77 від 03.02.2021 отримується Дозвіл на наступні роботи:
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
- роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах
4. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає п.п.8 п.2 (вимоги Замовника) Додатку 2 до ТД, оскільки в наданій Учасником копії декларації відповідності зазначене місце виконання робіт підвищеної небезпеки «м.Київ, вул.Будіндустрії,6», що не відповідає Тендерній документації Замовника.
Стосовно недоліків п.1 та п.2 - вимагалось згідно вимог п.п.7 п.2 Додатку 3:
Надати розрахунок вартості послуг в складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до нього, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат. (розроблений в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату .IMD), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника).
Згідно вимог п.п.2 п.2 Додатку 3 вимагалось:
При складанні договірної ціни для визначення вартості робіт учасникам необхідно користуватися Державними будівельними нормами України (відомчими, затвердженими та погодженими Міністерством регіонального розвитку України), відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013.
Нами наданий розрахунок вартості послуг в зазначеному складі, розрахований користуючись Державними відомчими нормами України. Інших вимог щодо застосування норм витрат праці робітників-будівельників і норм часу експлуатації машин і механізмів та застосування коефіцієнту в частині Н15 вимогами тендерної документації не вимагалось та не є порушенням в частині складання тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що локальний кошторис (п.1-5) та дефектний акт (п.1-5) обчислено з урахуванням умов засміченості, а саме: засміченість до 90 %, корні пісок, що повністю відповідає вимогам Додатку 3. Крім того зазначаємо, що використання коефіцієнту Н15 з кількісним показником менш ніж 2,8 не заборонено законодавством України.
Стосовно недоліку п3 вимагалось Згідно вимог п.7 Розділу ІІ Додатку 2 надати:
Копію дозволу (ліцензії) на провадження господарської діяльності, пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо такий дозвіл (ліцензія) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності. В іншому випадку надати лист-пояснення.
Нами надана копія діючого дозволу №576.20.32 (термін дії до 11.02.2025 року) та ліцензії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Вами були встановлені вимоги щодо надання декларації на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі. Інших вимог щодо встановлення зазначених видів робіт Замовником не визначені та не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що відповідно до Постанови КМУ №77 від 03.02.2021, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Стосовно недоліку п4 вимагалось Згідно вимог п.8 Розділу ІІ Додатку 2 надати:
Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази з питань охорони праці на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі, оформлені відповідного до вимог чинного законодавства України.
Нами надана копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у Територіальному органі Держпраці 13.01.2020 року №32-20-233.
Декларація дійсна - посилання:
http://kiev.dsp.gov.ua/wp-content/uploads/2020/01/32-20-233.13.01.2020.39070065.pdf
Жодних вимог щодо встановлення будь-яких обмежень Замовником не визначені та не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції.
Відповідно до п.21. Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48 Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):
у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору;
в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.";
Тобто, декларація складається за встановленою формою, і реєструється в територіальному управлінні Держпраці за місцем реєстрації підприємства, а в окремих випадках, за місцем виконання робіт чи місцезнаходженням устаткування.
ТОВ «Рона інжиніринг» оформив свою декларацію за місцем реєстрації підприємства, (м.Київ, вул.Будіндустрії,6) що не є порушенням.
Крім того вважаємо, що за правильністю оформлення декларації повинні слідкувати у територіальному управлінні Держпраці.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції (протокол №22/09)
У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку Комунального підприємства "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району" м.Києва ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2021 16:26
Вирішення:
Шановний учасник ТОВ «Рона інжиніринг»!
Вами в рамках оголошення Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району)
ID: 8708e0c0ea0949db9702e3b916e9e3b1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-03-001511-b оголошено скаргу на рішення тендерного комітету (протокол №22/09 від 22 вересня 2021 року) Комунального підприємства "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва (надалі КП ШЕУ Солом’янського району) щодо відхилення Вашої пропозиції, а саме:
1. Стосовно недоліків п.1 та п.2
Скарга ТОВ «Рона інжиніринг»
вимагалось згідно вимог п.п.7 п.2 Додатку 3: Надати розрахунок вартості послуг в складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів до нього, розрахунок загально-виробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат. (розроблений в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату .IMD), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника). Згідно вимог п.п.2 п.2 Додатку 3 вимагалось: При складанні договірної ціни для визначення вартості робіт учасникам необхідно користуватися Державними будівельними нормами України (відомчими, затвердженими та погодженими Міністерством регіонального розвитку України), відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. Нами наданий розрахунок вартості послуг в зазначеному складі, розрахований користуючись Державними відомчими нормами України. Інших вимог щодо застосування норм витрат праці робітників-будівельників і норм часу експлуатації машин і механізмів та застосування коефіцієнту в частині Н15 вимогами тендерної документації не вимагалось та не є порушенням в частині складання тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що локальний кошторис (п.1-5) та дефектний акт (п.1-5) обчислено з урахуванням умов засміченості, а саме: засміченість до 90 %, корні пісок, що повністю відповідає вимогам Додатку 3. Крім того зазначаємо, що використання коефіцієнту Н15 з кількісним показником менш ніж 2,8 не заборонено законодавством України.
Відповідь КП ШЕУ Солом’янського району:
Відповідно до пункту 1 та пункту 2 Додатку 3 Учаснику необхідно було виконати Розрахунок на гідродинамічне очищення трубопроводів дощової каналізації вказаних обсягів при умовах засміченості понад 90% та значної кількості піску та коренів та при складанні договірної ціни для визначення вартості робіт необхідно було користуватися Державними будівельними нормами України (відомчими, затвердженими та погодженими Міністерством регіонального розвитку України), відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. Але Вами при розрахунку пропозиції не було враховано умови засміченості, що є не відповідністю Технічним, кількісним та якісним вимогам на закупівлю. Відповідно до пункту 29 «Ресурсних елементних кошторисних норм (далі - РЕКН) утримання об'єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів»: В групах з 9 по 11 розділу 7 передбачено прочищання колекторів при засміченості до 30 відсотків (за об'ємом). При ступені засміченості, що перевищує 30 відсотків, витрати ресурсів визначаються шляхом застосування до норм витрат праці робітників-будівельників (Н2) і норм часу експлуатації машин і механізмів (Н5) таких коефіцієнтів:
- при засміченості до 50 відсотків - 1,5;
- при засміченості до 75 відсотків - 2,2;
- при засміченості понад 75 відсотків - 2,8.
Вами при складанні кошторисної документації зазначене вище не було враховано, але при цьому Вами при розрахунку було застосовано коефіцієнт для обліку впливу умов виробництва будівельних робіт (Н15) який не відноситься до РЕКН та не передбачений жодними будівельними нормами.
Виходячи з вище викладеного Вами, як Учасником процедури закупівлі, не вірно розрахована вартість пропозиції (договірна ціна), а саме: без додержання вимог Державних будівельних норма України (відомчими, затвердженими та погодженими Міністерством регіонального розвитку України), ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, у тому числі Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об'єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів, що є невідповідністю вимог Тендерної документації.
2. Стосовно недоліку п3
Скарга ТОВ «Рона інжиніринг»
вимагалось Згідно вимог п.7 Розділу ІІ Додатку 2 надати: Копію дозволу (ліцензії) на провадження господарської діяльності, пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо такий дозвіл (ліцензія) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності. В іншому випадку надати лист-пояснення. Нами надана копія діючого дозволу №576.20.32 (термін дії до 11.02.2025 року) та ліцензії, що повністю відповідає вимогам тендерної документації. Вами були встановлені вимоги щодо надання декларації на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі. Інших вимог щодо встановлення зазначених видів робіт Замовником не визначені та не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Крім того, звертаємо вашу увагу, що відповідно до Постанови КМУ №77 від 03.02.2021, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Відповідь КП ШЕУ Солом’янського району:
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 Учаснику необхідно було надати Копію дозволу (ліцензії) на провадження господарської діяльності, пов’язаної з цим предметом закупівлі, якщо такий дозвіл (ліцензія) необхідний згідно з чинним законодавством на такий вид діяльності. В іншому випадку надати лист-пояснення. Відповідно то додатку 3 до тендерною документації надання послуг передбачає роботу в колодязях, колекторах з можливим вмістом вибухопожежонебезпечних газів.
Вами було надано копія діючого дозволу №576.20.32 (термін дії до 11.02.2025 року), що не відповідають провадженню господарської діяльності пов’язаною з цим предметом закупівлі. Для провадження господарської діяльності по ДК 021:2015 – 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів та гідродинамічного очищення ділянок зливової каналізації , відповідно до Постанови №77 від 03.02.2021, в обов’язковому порядку необхідно мати Дозвіл на наступні роботи: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах, оскільки вони відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Наданий Вами Дозвіл №576.20.32 (термін дії до 11.02.2025 року) не містить дозвіл на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах, тому наданий Вами Дозвіл не відповідає вимогам п.7 Додатку2.
Надана Вами Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази з питань охорони праці на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі, яка, відповідно до Постанови КМУ №77 від 03.02.2021, дійсно є чинною до внесення змін, але надає Вам право виконувати роботи лише за чітко зазначеною в Вашій декларації адресою - м. Київ, вул. Будіндустрії, 6, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
3. Стосовно недоліку п4
Скарга ТОВ «Рона інжиніринг»
вимагалось Згідно вимог п.8 Розділу ІІ Додатку 2 надати: Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази з питань охорони праці на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі, оформлені відповідного до вимог чинного законодавства України. Нами надана копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у Територіальному органі Держпраці 13.01.2020 року №32-20-233. Декларація дійсна - посилання: http://kiev.dsp.gov.ua/wp-content/uploads/2020/01/32-20-233.13.01.2020.39070065.pdf . Жодних вимог щодо встановлення будь-яких обмежень Замовником не визначені та не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. Відповідно до п.21. Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48 Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою): у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору; в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності."; Тобто, декларація складається за встановленою формою, і реєструється в територіальному управлінні Держпраці за місцем реєстрації підприємства, а в окремих випадках, за місцем виконання робіт чи місцезнаходженням устаткування. ТОВ «Рона інжиніринг» оформив свою декларацію за місцем реєстрації підприємства, (м.Київ, вул.Будіндустрії,6) що не є порушенням. Крім того вважаємо, що за правильністю оформлення декларації повинні слідкувати у територіальному управлінні Держпраці.
Відповідь КП ШЕУ Солом"янського району:
Відповідно до пункту 8 Додатку 2 Учаснику необхідно було надати Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази з питань охорони праці на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі, оформлені відповідного до вимог чинного законодавства України.
Надана Вами Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази з питань охорони праці на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі, відповідно до Постанови КМУ №77 від 03.02.2021, дійсно є чинною до внесення змін Вами, але надає Вам право виконувати роботи лише за чітко зазначеною в Вашій декларації місцем виконання робіт підвищеної небезпеки та або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - м. Київ, вул. Будіндустрії, 6, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Також зазначаємо, що відповідно до Розділу2 Ви, як учасник, мали право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо вимог тендерної документації чим Ви не скористалися, що є підтвердження розуміння вимог в повному обсязі.
ВРАХОВУЮЧУ ВИКЛАДЕНЕ ВИЩЕ, ВАШУ ВИМОГУ НЕ ЗАДОВОЛЕНО
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
adcd57aa8cfa40168143ece807ba7d07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-001511-b.c1
Назва:
щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
Проаналізувавши Вашу тендерну документацію на закупівлю відповідно до ДК 021:2015 – 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» (Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-03-001511-b, маємо наступні запитання та вимоги:
1. Відповідно до п.1.4 розділу 1 Додатку 2 до Документації ЗАМОВНИКОМ встановлено , що
«Учасник повинен мати власну чи орендовану спеціальну техніку:
гідроочисну техніку (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.; мулосос (не менш ніж 3 од.) з параметрами: • ємність не менше 5 м3; • продуктивність не менше 1000 м3/год.; гідравлічний пістолет, набір насадок та газоаналізатор на кожну гідроочисну техніку, а також коренерізку.
Вищезазначена техніка включається до довідки про наявність обладнання.»
Також дана вимога дублюється в п. 3 розділу 2 Додатку № 3 до Документації
Наша позиція
Наголошуємо, що відповідно до умов договору та тендерної документації учасник несе повну відповідальність щодо термінів та якості виконання робіт, таким чином вимога щодо кількості техніки є необґрунтованою.
Також, звертаємо Вашу увагу, що застосування замовником вимог щодо наявності будь-якої кількості техніки у Учасника може бути розцінена контролюючими органами в сфері державних закупівель (в тому числі АМКУ) як ознакою дискримінаційних умов та обмежувальним чинником для участі компаній, які мають хоча б на одну одиницю техніки менше.
Враховуючи викладене вище та з метою недопущення аргументованих підстав щодо звернення до АМКУ з приводу дослідження тендерної документації КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва на закупівлю відповідно до ДК 021:2015 – 90470000-2 – «Послуги з чищення каналізаційних колекторів» (Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-03-001511-b) на предмет наявності дискримінаційних умов та порушень Закону України «Про публічні закупівлі», пропонуємо викласти наступні пункти в такій редакції:
1. п.1.4 розділу 1 Додатку 2 до Документації
« Учасник повинен мати власну чи орендовану спеціальну техніку:
гідроочисну техніку з параметрами: • тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.; мулосос з параметрами: • ємність не менше 5 м3; • продуктивність не менше 1000 м3/год.; гідравлічний пістолет, набір насадок та газоаналізатор на кожну гідроочисну техніку, а також коренерізку.
Вищезазначена техніка включається до довідки про наявність обладнання.»
2. розділ 2 Додатку 2 до Документації (примітка з *)
«* У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: слюсар – не менш ніж 3 чол., водій – не менш ніж 2 чол., інженер – проектувальник кошторисної частини документації.»
3. п. 3 розділу 2 Додатку № 3 до Документації
«- Для ефективного повноцінного очищення трубопроводів від мулу, коренів дерев, гілля, каміння учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку:
- гідроочисну техніку з параметрами:
- • тиск насоса не менш ніж 60 МПа; • витрати води не менш ніж 345 л/хв.
- мулосос з параметрами:
- • ємність не менше 5 м3; • продуктивність не менше 1000 м3/год.
- гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
- набір насадок
- коренерізка.
При роботі у колодязях обов’язкове застосування газоаналізатора (надати довідку про наявність та тип газоаналізатора, а також свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту).»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 15:49
Вирішення:
Зміни в тендерну документацію внесено
Статус вимоги:
Задоволено