-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показників напрямку евакуювання) в приміщеннях будівлі «Покровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської сільської ради», за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський р-н, с. Покровське, вул. Шкільна, 16-а
Завершена
915 207.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 152.08 UAH
мін. крок: 1% або 9 152.08 UAH
Період оскарження:
03.09.2021 10:15 - 14.09.2021 00:11
Вимога
Відхилено
щодо первинних документів на підтвердження оригінальності обладнання
Номер:
e34eb0badf9f401da4f65683cfc0c5c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002045-c.b7
Назва:
щодо первинних документів на підтвердження оригінальності обладнання
Вимога:
Цитуємо відповідь Замовника: "Це навчальний заклад, де в першу чергу навчаються діти, та перебувають одночасно велика кількість людей. Саме тому на даному об’єкті повинні бути встановлені сертифіковані пристрої протипожежного захисту (оригінальне обладнання), що підтверджується первинними документами." (! окремо звертаємо увагу на "первинними документами"). Оскільки листи від виробників не відносяться до первинних документів, а Замовнику, як він зазначив у своїй відповіді, необхідні саме первинні документи (до яких належать видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт виконаних робіт, прибутковий та видатковий касовий ордер тощо), таким чином, на підтвердження оригінальності обладнання ми надамо в складі пропозиції первинні документи, чим і виконаємо вимогу Замовника. Дякуємо за відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 16:00
Вирішення:
Відповідно п.п. 1.2, п.1 Додатку 2, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва (в) чи філії виробника (ів) або імпортера (ів), в якому виробник або імпортер гарантуватиме учаснику поставку оригінального обладнання власного виробництва для улаштування систем протипожежного захисту, та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
У випадку, якщо обладнання вже придбано, Учасником надається підтвердження первинними документами (видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт виконаних робіт, прибутковий та видатковий касовий ордер)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо комісії з ОП
Номер:
7d29e53917ec430ca897b0774ba93496
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002045-c.c6
Назва:
Вимога щодо комісії з ОП
Вимога:
Прошу вилучити вимогу щодо надання протоколів та посвідчень на членів комісії підприємства з питань перевірки знань з охорони праці, які пройшли відповідне навчання, у зв"язку з тим, що такі комісії на підприємстві створюються для убучення своїх робітників при відсутності можливості їх обучення в організаціях, які мають відповідні ліцензії. Створення таких комісій не є обов"язковим.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 13:02
Вирішення:
Згідно п. 3. Ст. 22 ЗУ Про Публічні закупівлі «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Для виконання умов технічного завдання працівники виконавця повинні мати усі необхідні навики для взаємодії з устаткуванням та обладнанням, яке повинно бути змонтованим згідно проекту. Саме тому умовами передбачено надати підтвердження навчання працівників кожного учасника щодо роботи з таким устаткуванням та обладнанням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
8d550f8f6d13401db8b2ba395a21c0b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002045-c.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У зв'язку з тим, що роботи з виконанння монтажу та наладки систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не відрізняються від робіт назвою "Капітальний/поточний ремонт" і виконуються згідно кошторисам на програмному комплексі АВК 3 та інших, назва являється лише бухгалтерською вимогою, в залежності від статті фінансування замовником, - вважаємо необхідним виключити вимогу на підтвердження виконання аналогічних робіт саме з назвою "Капітальний/поточний ремонт" (Додаток 2 п.3.1. примітка), як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 12:06
Вирішення:
Відповідно до п.п. 3.1., п. 3, Додатку 2 до Оголошеннязазначено, що: " *аналогічним договором у розумінні цієї документації спрощеної закупівлі є договір, умовами якого передбачено виконання капітального ремонту/реконструкції та поточного ремонту систем пожежної сигналізації."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога щодо надання довідки, підписаної представником замовника
Номер:
0e17a2d1f2f143c781935db44f89c4f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002045-c.a4
Назва:
дискримінаційна вимога щодо надання довідки, підписаної представником замовника
Вимога:
Вимога щодо проведення огляду з поданням в складі пропозиції довідки за підписом та печаткою представника Замовника є незаконною з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку з підписом Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо подання довідки, виданої Замовником є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати вищезазначену довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нашого підприємства та інших суб'єктів господарювання. На підставі вищевикладеного вимагаємо вилучити з Додатку 2 та Додатку 3 вимогу щодо обов’язкового проведення огляду та надання довідки за підписом замовника, натомість зазначивши про можливість проведення огляду Учасником в разі його потреби та без оформлення будь-якої довідки.
Рекомендуємо ознайомитись з рішеннями АМКУ з данного питання
Пов'язані документи:
Учасник
- огляд.pdf 06.09.2021 10:54
- Акт огляду.pdf 06.09.2021 10:54
Дата подачі:
06.09.2021 10:54
Вирішення:
Вимога, щодо надання акту огляду дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога щодо надання протоколів
Номер:
7e34f32d6ac94bf2b77e9a578421196b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002045-c.a3
Назва:
вимога щодо надання протоколів
Вимога:
Вимога щодо надання протоколів на членів комісії підприємства з питань перевірки знань з охорони праці, які пройшли відповідне навчання є дискримінаційною, оскільки навчально-курсові комбінати надають на запит суб'єкта господарювання не протоколи, а витяги з протоколів. Вимагаємо викласти вимогу в наступній редакціЇ: "Разом з довідкою надати протоколи (або витяги з протоколів) та посвідчення на членів комісії підприємства з питань перевірки знань з охорони праці, які пройшли відповідне навчання. Рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ з данного питання.
Пов'язані документи:
Учасник
- витяг з протоколу.pdf 06.09.2021 10:46
Дата подачі:
06.09.2021 10:46
Вирішення:
Відповідні зміни внесені.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
f8ba1b326aec4475849acd7413ae4551
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002045-c.a2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога щодо надання учасником документального підтвердження щодо проходження навчання персоналу виконавця для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно даної закупівлі (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (ів) або представництва (в) чи філії виробника (ів) або від імпортера (ів) іноземного виробниика протипожежного обладнання встановленого на обєкті, щонайменше двох працівників є дискримінаційною, оскільки вимоги до виконавців визначені Постановою КМУ №852 від 23.11.2016 р. Рекомендуємо ознайомитись з одним з численних рішень, прийнятим орагном оскарження з даного питання та вимагаємо вкилючити зазначену вимогу з Оголошення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 30.08.2021 № 19689.pdf 06.09.2021 10:42
Дата подачі:
06.09.2021 10:42
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, нами було вказано наявність щонайменше двох працівників, які пройшли навчання. Це не в якому разі не обмежує коло учасників. Ми не вимагаємо наявність відповідної кваліфікації всіх працівників. Для виконання робіт («Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показників напрямку евакуювання) в приміщеннях будівлі «Покровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської сільської ради», за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський р-н, с. Покровське, вул. Шкільна, 16-а на об’єкті: «Покровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської сільської ради», необхідні кваліфіковані працівники, які зможуть виконувати роботи саме на тому обладнанні, яке вимагається тендерною документацією. В даному випадку, будь який учасник може пройти навчання від виробника (або представництва чи філії виробника, або імпортера іноземного виробника).
Законодавством України (постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) встановлено мінімальну межу кількості виконавців робіт. При цьому верхня межа не встановлена і залежить від обсягу робіт та строку їх виконання. Для виконання умов, передбачених технічним завданням, Замовником визначено мінімально необхідну кількість працівників, що не суперечить кількості, визначеній законодавством України.
Згідно п. 3. Ст. 22 ЗУ Про Публічні закупівлі «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Для виконання умов технічного завдання працівники виконавця повинні мати усі необхідні навики для взаємодії з устаткуванням та обладнанням, яке повинно бути змонтованим згідно проекту. Саме тому умовами передбачено надати підтвердження навчання працівників кожного учасника щодо роботи з таким устаткуванням та обладнанням.
Таким чином, працівники-виконавці робіт мають розбиратися у обладнанні, умовних позначеннях та інше, задля того аби вчасно, якісно та в повному обсязі надати послугу зважаючи на заплановані нами строки надання послуги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога щодо листів від виробника
Номер:
f74a68d2bd7f42639228fe2a826076ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-03-002045-c.a1
Назва:
вимога щодо листів від виробника
Вимога:
Наше підприємство, як Учасник закупівлі не має можливості надати гарантійний лист(и) від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва (в) чи філії виробника (ів) або імпортера (ів), в якому виробник або імпортер гарантуватиме учаснику поставку оригінального обладнання власного виробництва для улаштування систем протипожежного захисту, та у встановлені строки згідно даної закупівлі, оскільки обладнання та устаткування що буде монтуватись, було придбано заздалегідь та знаходиться на складі Учасника. Вимагаємо вилучити п.1.2 Додатку 2 Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 10:00
Вирішення:
Це навчальний заклад, де в першу чергу навчаються діти, та перебувають одночасно велика кількість людей.
Саме тому на даному об’єкті повинні бути встановлені сертифіковані пристрої протипожежного захисту (оригінальне обладнання), що підтверджується первинними документами.
Статус вимоги:
Відхилено