• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Консерва м’ясна яловичина тушкована вищого ґатунку (15131000-5 - М’ясні пресерви та вироби)» за кодом ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти

Завершена

472 612.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 363.06 UAH
Період оскарження: 03.09.2021 09:17 - 15.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 623bfcbf2d36466a9b3c824b92039295
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-000845-c.a2
Назва: Скарга
Скарга:
03.09.2021 року Замовником – УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю Консерва м’ясна яловичина тушкована вищого ґатунку (15131000-5 - М’ясні пресерви та вироби)» за кодом ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти. 20.09.2021 року відбувся аукціон в якому прийняли участь 2 (два) учасники: 1. Фізична особа-підприємець Кравченко Віта Олександрівна 2. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 23.09.2021 року Замовником було оприлюднено протокол № 43 від 23.09.2021 року відповідно до якого було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Кравченко В.О. ( далі - Скаржник) ФОП Кравченко В.О. не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення її пропозиції з наступних підстав: По-перше у протоколі замовник зазначає: «Згідно п.1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема: «Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору та наявність власного або залученого транспорту на весь період поставки товару, необхідного та призначеного для поставки такого виду товарів у відповідності до технічних характеристик товару. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 13.09.2021 року б/н в якій відсутня інформація щодо наявності в учасника обладнання внаслідок чого тендерна документація Учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та повинна бути відхилена» Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в документах поданих учасником у складі пропозиції та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена. По-друге, замовник зазначає: «Згідно частини 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме щодо «Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Зокрема: Учасником в складі тендерної пропозиції необхідно надати «Інформацію (довідка або лист) в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору. Крім того, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії (скан-копії з оригіналу документа) договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору( повинен містити посилання на дату і номер укладеного договору та інформацію про виконання умов договору, в т.ч. стосовно якості товару та строків його поставки ). Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію від 13.09.2021 року про наявність аналогічного договору поставки № 93 від 11.12.2020 року предмет договору товар ДК 021:2015-15540000-5 сирні продукти ( сир твердий - 50%) та товар за кодом ДК 021:2015-15540000-2 сирні продукти ( сир кисломолочний – 9%-18%), укладеного з ФОП Кравченко І.П., проте не надано скан-копії з оригіналу договору у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. Враховуючи вищевикладене, Учасником не підтверджено кваліфікаційний (кваліфікаційному) критеріям критерій, установлений статтею 16 Закону, внаслідок чого тендерна пропозиція повинна бути авідхилена. У складі пропозиції наданий файл «25. Аналогічний – м’ясні консерви» в якому містяться відгук про виконання аналогічного договору на постачання товару за кодом ДК 021-2015-15310000-8 – м'ясопродукти), аналогічний договір на постачання товару за кодом ДК 021-2015-15310000-8 – м'ясопродукти, видаткова накладна до наданого договору та файл «24. Аналогічний довідка – м’ясні консерви » який містить довідку в довільній формі з інформацією про виконаний аналогічний договір. Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти. Відповідно вимоги замовника були виконані, до того ж Замовник у документації зазначає, що Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання консерв м’ясних. Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена, до того ж відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По-третє, замовник зазначає: «Згідно частини 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме щодо «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Зокрема: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водіїв – відповідно до кількості автотранспортних засобів (обов’язково), завідуючого складом або комірника (обов’язково), вантажника – не менше двох (обов’язково), прибиральник приміщень (обов’язково). Також надати штатний розпис на 2021 рік та наказ про його затвердження.» Водночас Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію від 13.09.2021 року про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, при тому, що штатний розпис затверджений лише 15.09.2021 року після надання зазначеної інформації, що свідчить про надання учасником недостовірної інформації. Крім того,Учасником не надано штатний розпис на 2021 рік та наказ про його затвердження, на підставі якого надано інформацію про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.09.2021 року. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 статті 29 Закону.» У складі пропозиції надано файл «26 штатний розпис» який містить штатний розпис та наказ про його затвердження. Також у складі пропозиції Скаржника надано файл «26. Працівники» що містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації. При оформленні довідки з інформацією про наявність працівників учасником була допущена формальна помилка при зазначенні дати формування даного документу, до того ж відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в документах поданих учасником у складі пропозиції та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена. По-четверте, Замовник у своєму протоколі зазначає: «Відповідно до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації , визначено що учасник в складі додаткових документів, які повинен надати Учасник, надає Копію експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл від 03.08.2021 року №16-26-157 на Холодильний склад. Проте, відповідно до договору оренди нежитлового приміщення №169 від 17.08.2020 року , Учасником орендовані складські приміщення загальною площею 586 м2, в складі яких відсутній Холодильний склад. Враховуючи вищевикладене, Переможець не надав відповідних документів, що вимагались Замовником в ТД, а отже тендерна пропозиція Учасника повинна була бути відхилена Замовником.» Відповідно до Додатку 1 Замовник вимагає надати копію експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей. У складі пропозиції надано файл «28 експлуатаційний новий» що містить скан - копію експлуатаційного дозволу № 16-26-157 від 03.08.2021 року виданого для ФОП Кравченко В.О. Додаткових вимог до експлуатаційного дозволу у Додатку 1 чи інших частинах тендерної документації замовником встановлено не було, а тому ФОП Кравченко В.О. виконала вимоги замовника, а відповідно її пропозиція з цих підстав не мала бути відхилена. Підсумовуючи викладене вище, вважаємо що Замовник допустив порушення законодавства з питань публічних закупівель при проведенні оскаржуваної процедури закупівлі, які викладені вище. Зазначене спричиняє і недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 18.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.10.2021 17:26
Дата виконання рішення Замовником: 21.10.2021 17:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кравченко Віти Олександрівни за процедурою закупівлі — "Консерва м’ясна яловичина тушкована вищого ґатунку (15131000-5 - М’ясні пресерви та вироби)" за кодом ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021- 09-03-000845-c та визнано Кравчено В.О. переможцем.
Автор: Фізична особа-підприємець Кравченко Віта Олександрівна, Кравченко Віта 380500247094 marchenkovita000@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога скасувати неправомірне рішення про відхилення ФОП Кравченко В.О.

Номер: c6c0b6c2643f46718bc71193f888bf96
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-000845-c.c1
Назва: вимога скасувати неправомірне рішення про відхилення ФОП Кравченко В.О.
Вимога:
ФОП Кравченко В.О. не погоджується з рішенням замовника про відхилення її пропозиції з наступних підстав: По-перше, Замовник відхиляє пропозицію ФОП Кравченко В.О. з підстав що пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям. відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в документах поданих учасником у складі пропозиції та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена. Також звертаємо увагу, що обла́днання, устаткування, спорядження — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності. Відповідно інформацію про транспортний засіб можна вважати інформацією про обладнання. По-друге, у складі пропозиції наданий файл «25. Аналогічний – мясні консерви» в якому містяться відгук про виконання аналогічного договору на постачання товару за кодом ДК 021-2015-15310000-8 – м'ясо продукти), аналогічний договір на постачання товару за кодом ДК 021-2015-15310000-8 – м'ясо продукти, видаткова накладна до наданого договору та файл «24. Аналогічний довідка – мясні консерви » який містить довідку в довільній формі з інформацією про виконаний аналогічний договір. Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти. Відповідно вимоги замовника були виконані, до того ж Замовник у документації зазначає, що Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання консерв м’ясних. Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена, до того ж відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По-третє, замовник зазначає, що у складі пропозиції відсутній штатний розпис та наказ про його затвердження. У складі пропозиції надано файл «26 штатний розпис» який містить зазначені документи. При оформленні довідки з інформацією про наявність працівників учасником була допущена формальна помилка при зазначенні дати даного документу, до того ж відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена По-четверте, замовник відповідно до Додатку 1 вимагає надати копію експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей. У складі пропозиції надано файл «28 експлуатаційний новий» що містить скан-копію експлуатаційного дозволу № 16-26-157 від 03.08.2021 року виданого для ФОП Кравченко В.О. , відповідно вимога замовника виконана. Додаткових вимог до експлуатаційного дозволу замовником встановлено не було, а тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена. ФОП Кравченко В.О виконала всі вимоги замовника та її пропозиція не підлягає відхиленню. Просимо переглянути рішення Замовника та усунути допущені порушення, щодо відхилення пропозиції ФОП Кравченко В.О., та додатково зазначаємо, що Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управлінням освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради розглянуто вимогу ФОП Кравченко В.О. стосовно перегляду рішення та усунення допущених порушень, щодо відхилення пропозиції ФОП Кравченко В.О. Повідомляємо, що Відповідно до до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Підставами відхилення Вашої пропозиції були окрім невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, невідповідність умовам технічної специфікації, а також іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже Замовник не зобов’язаний розміщувати у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По питанню першому повідомляємо, що Згідно п.1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема: «Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору та наявність власного або залученого транспорту на весь період поставки товару, необхідного та призначеного для поставки такого виду товарів у відповідності до технічних характеристик товару. Примітка: Обла́днання, устаткування, спорядження сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності. Використовуються з певною метою, наприклад, реалізації технологічних процесів. Матеріально-технічна база підприємства (МТБ) – сукупність засобів виробництва, що виступають у формі реальних активів та забезпечують ефективне функціонування усіх структурних підрозділів підприємства та складається з : 1) власних виробничих основних фондів (будівлі, споруди, транспорт); 2) орендованих виробничих фондів (будівлі, торгова й складська площа); 3) малоцінних і швидкопсувних предметів. Водночас у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 13.09.2021 року б/н в якій відсутня інформація щодо наявності в учасника обладнання в наслідок чого тендерна документація Учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та повинна бути відхилена. Відповідно інформацію про транспортний засіб не можна можна вважати інформацією про обладнання. По другому питанню Замовником відхилення пропозиції з причин не надання аналогічного договору визнано, як технічну помилку. По третьому питанню стосовно відсутності у складі пропозиції штатного розпису та наказу про його затвердження, повідомляємо наступне. Згідно частини 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме щодо «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Зокрема: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водіїв – відповідно до кількості автотранспортних засобів (обов’язково), завідуючого складом або комірника (обов’язково), вантажника – не менше двох (обов’язково), прибиральник приміщень (обов’язково). Також надати штатний розпис на 2021 рік та наказ про його затвердження.» Водночас Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію від 13.09.2021 року про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, при тому, що штатний розпис затверджений лише 15.09.2021 року після надання зазначеної інформації, що свідчить про надання учасником недостовірної інформації. Крім того,Учасником не надано штатний розпис на 2021 рік та наказ про його затвердження, на підставі якого надано інформацію про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.09.2021 року. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 статті 29 Закону. Стосовно Вашого пояснення, що допущена формальна помилка, повідомляємо, що Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації наведено опис та приклади формальних(несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже подання Учасником документів складених після надання інформації не відноситься до формальних помилок. По четвертому питанню повідомляємо, що Відповідно до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації , визначено що учасник в складі додаткових документів, які повинен надати Учасник, надає Копію експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл від 03.08.2021 року №16-26-157 на Холодильний склад (право власності на який не підтверджено). Проте, відповідно до договору оренди нежитлового приміщення №169 від 17.08.2020 року , Учасником орендовані складські приміщення загальною площею 586 м2, в складі яких відсутній Холодильний склад. А отже Учасник не надав відповідних документів, що вимагались Замовником в ТД, тому тендерна пропозиція Учасника повинна була бути відхилена Замовником. Відповідно до пункту 1, абзацу 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено