• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)»

Відповідальнимі за проведення процедури: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади. Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з Календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються види робіт, дати початку та закінчення всіх етапів робіт.

Завершена

4 855 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 279.85 UAH
Період оскарження: 02.09.2021 18:12 - 19.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: df4babbbb579402886a12443fd698ec6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-011970-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Національне агентство з питань запобігання корупціїї було оголошено закупівлю ID UA-2021-09-02-011970-a на закупівлю за ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)». У відповідності до п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним У відповідності до п. 2.1. проекту договору, який пропонується Замовником для укладання, якість Робіт, що виконуються, повинна відповідати умовам проектно-кошторисної документації на Об’єкт та відповідати вимогам законодавства України, технічної документації заводів-виробників ліфтів, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 № 190, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628 (далі – Правила), Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13.02.2012 № 91), зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за № 1143/13017, ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів», іншим державним нормам і правилам, технічним умовам та загальним умовам, державним стандартам України, іншим нормативним документам, які пред’являються до Робіт цього типу, а також умовам цього Договору. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. Згідно Коротких технічних характеристик ліфтів та Кінематичних схем систем ліфтів, Додатку 3.3 до тендерної документації, Графічна частина, вказано що пропоновані ліфти повинні бути на тягових канатах діаметром 6 мм. В той же час, згідно п. 5.5.1.1. та 5.5.1.2. ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT), кабіна, противаги або балансувальні вантажі мають бути підвішені на сталевих канатах або сталевих ланцюгах із паралельними ланками (тип Galle) або роликових ланцюгах. Канати мають відповідати таким вимогам: а) номінальний діаметр канатів - не менше ніж 8 мм; б) границі міцності жил та інші характеристики (конструкція, розтяг, овальність, гнучкість, випробування тощо) - як зазначено в EN 12385-5. Тобто в діючій нормативній базі України щодо ліфтів не передбачено використання тягових канатів діаметром всього 6 мм на ліфтах і нам не зрозуміло доцільність та підстави згідно яких замовник прийняв рішення придбати ліфти, у яких повинні бути застосовані канати зменшеного діаметру, що може створювати небезпеку для життя та здоров’я пасажирів. 2. Згідно Планів шахт ліфтів, Додатку 3.3 до тендерної документації, Графічна частина, вказано що розміри кабін ліфтів вантажопідйомністю 630 кг становлять 1100х1650 мм, що становить 1,815 кв.м. Розміри кабіни ліфта вантажопідйомністю 1000 кг становить 1450х2400 мм, що становить 3,48 кв.м. В той же час, згідно п. 5.4.2.1.1. та 5.4.2.1.3 ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT), для запобігання перевантаження кабіни пасажирами, внутрішню площу кабіни має бути обмежено. Для цього в таблиці 6 наведено зв'язок між номінальним навантаженням та максимальною внутрішньою площею. Номінальне навантаження 630 кг - Максимальна внутрішня площа кабіни 1,66 кв.м. (тендерною документацією передбачено 1,815 кв.м). Номінальне навантаження 1000 кг - Максимальна внутрішня площа кабіни 2,40 кв.м. (тендерною документацією передбачено 3,48 кв.м). Тобто умовами тендерної документації передбачено закупівлю ліфтів, технічні параметри яких не відповідають нормативній базі та чинному законодавству України та можуть створювати загрозу для життя та здоров'я користувачів. Зазначені вимоги є дискримінаційними, оскільки прийняти в них участь може лише обмежене коло Учасників, а саме ті, які всуперечь чинному законодавству поставляють товар, який за технічними характеристиками не відповідає ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT). Приймаючи до уваги викладене вище, ВИМАГАЮ: 1. Внести зміни до тендерної документації в частині застосування сталевих канатів діаметром 8 мм. 2. Внести зміни до тендерної документації в частині визначення максимальної внутрішньої площі кабіни при відповідному номінальному навантаженні у відповідності до ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на підставі проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою бульвар Дружби народів,28» (далі – Проект), який пройшов експертизу і затверджений наказом Національного агентства з питань запобігання корупції. На вашу вимогу, щодо застосування в Проекті сталевих канатів діаметром 6 мм повідомляємо наступне: після звернення до проектної організації стосовно викладеної вами вимоги, було з’ясовано, що при оформленні проектно-кошторисної документації, проектною організацією була допущена описка при позначенні сталевого канату в графічній частині, на аркушах 3-6 розділу «Вертикальний транспорт». Діаметр сталевого канату слід рахувати 8 мм. Відповідні зміни будуть внесені до додатку 3.3 до тендерної документації. Щодо геометричних розмірів кабін. У додатку 3.3 до тендерної документації надані розміри шахти ліфтів. Площі, які ви вказуєте у вимозі, а саме 1,815 кв.м та 3,48 кв.м – це геометричні площини, в яких передбачено влаштування кабін ліфтів. Тобто, запропоновані кабіни ліфтів не мають виходити за межі розмірів (1100 мм х 1650 мм; 1450 мм х 2400 мм), які вказані на аркушах 4-6 розділу «Вертикальний транспорт».
Статус вимоги: Задоволено