-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Банківські послуги
Послуги фінансового лізингу на закупівлю нових низькопідлогових тролейбусів з автономних ходом великої місткості
Торги не відбулися
50 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 500 000.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2021 17:11 - 21.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
вимога конкретизувати строк дії лізингового договору
Номер:
040447c026894618bedadb465c43b1fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-011536-a.b6
Назва:
вимога конкретизувати строк дії лізингового договору
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Додатку 3 до тендерної документації, Таблиця «Істотні умови договору про закупівлю (фінансового лізингу) зазначено: «Строк дії лізингового договору – до 60 місяців». Вочевидь, що ціна пропозиції Учасника, який пропонуватиме послуги фінансового лізингу, наприклад, на строк 45 місяців буде меншою за ціну пропозиції Учасника, який запропонує свої послуги фінансового лізингу протягом 60 місяців.
Враховуюче дану обставину, яка безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції, повторно ВИМАГАЄМО внести зміни в Додаток 3 таблиця «Істотні умови Договору» в частині формулювання «строк дії лізингового договору», виклавши зазначену істотну умову наступним чином: «строк дії лізингового договору – 60 місяців»
Обґрунтування вимоги: вкрай необхідно та доцільно встановити чіткі, однозначні та конкретні вихідні критерії для однакового їх розуміння і тлумачення всіма учасниками; при розрахунку ціни тендерної пропозиції та пропонуванні графіку лізингових платежів учасники повинні виходити з однакової кількості місяців, протягом якої будуть надаватися послуги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2021 15:39
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник!
Дана вимога щодо визначення строку лізингу зумовлена Рішенням Чернівецької міської ради від 26.08.2021 №381. Згідно пункту 1.4. даного Рішення строк лізингу - до 60 місяців від дати першого акта приймання-передавання,тому немає підстав до внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Про внесення змін в Технічну специфікацію
Номер:
4da8904f67a7404b921f8815e03954f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-011536-a.b5
Назва:
Про внесення змін в Технічну специфікацію
Вимога:
Шановний Замовник процедури публічних закупівель!
Ознайомившись з оприлюдненою Вами тендерною документацією, ми виявили деякі розбіжності, неточності та неповну інформацію, що ускладнює процес підготовки тендерної пропозиції та вимагає від Вас роз’яснень та внесення змін до деяких умов в Додатку 3 "Технічна специфікація: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі: "Нові низькопідлогові тролейбуси з автономним ходом" до тендерної документації, а саме:
1. З метою спрощення користування просимо ввести у таблицю «Технічні вимоги до предмета закупівлі» колонку «№з/п» для присвоєння порядкового номеру кожному найменуванню технічних характеристик.
2. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено наступну вимогу: " Штанги струмоприймачів з штангоуловлювачами та пневмоприводом для їх опускання з кабіни водія. Конструкція повинна дозволити водію виконувати обслуговування головки лівого та правого струмоприймачів з кабіни водія."
Обслуговування головки правого та лівого струмоприймачів з кабіни водія неможливо. Якщо замовник мав на увазі обслуговування водієм головок струмоприймачів з землі (з дорожнього полотна), то це також є неможливим:
а) виходячи з вимог Технічної специфікації до предмету закупівля, а саме - "Пристрій автоматичної фіксації штанг на тролейбусі та постановки штанг на контактну мережу" - наявність пневматичних приводів (пневмоциліндрів) унеможливлює опускання штанг струмоприймачів до рівня, достатнього для обслуговування головок струмоприймачів водієм з проїжджої частини;
б) обслуговування головок струмоприймачів водієм з проїжджої частини є порушенням техніки безпеки і є небезпечним для водія в умовах дорожнього руху;
в) для обслуговування головок штанг струмоприймачів в сучасних тролейбусах обов'язковою вимогою є наявність на задній частині тролейбуса драбини з відкидним майданчиком для водія.
Пропонуємо наступне викладення пункту: " Штанги струмоприймачів з пневмоприводом для автоматичного опусканням струмоприймачів при їх сході з контактного дроту та пневмоприводом для їх примусового опускання та піднімання з кабіни водія."
3. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено наступну вимогу: "Технічний опис електричних схем високовольтного і низьковольтного обладнання. Інструкція з діагностування схем. Довідка про технологічні рідини, оливи, мастила, які використовуються в агрегатах тролейбуса."
Для державної реєстрації тролейбусу та належної експлуатації доцільно конкретизувати вимоги щодо технічної документації. Пропонуємо наступне викладення пункту: "Документ ідентифікації транспортного засобу (формуляр або паспорт).
Технічний опис тролейбуса з наданням електричних схем високовольтного і низьковольтного обладнання. Інструкція з діагностування вузлів та агрегатів тролейбуса. Довідка про технологічні рідини, оливи, мастила, які використовуються в агрегатах тролейбуса."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2021 15:51
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику
Будуть частково внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо внесення змін до формулювання
Номер:
7bd749f0bd874de2acd5e458ef5a8cd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-011536-a.b4
Назва:
щодо внесення змін до формулювання
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику.
З метою уникнення розбіжностей в тлумаченні Технічних вимог (додаток 3 до Тендерної документації з закупівлі «Послуги фінансового лізингу на закупівлю нових низькопідлогових тролейбусів з автономних ходом великої місткості (код ДК 021:2015: 66110000-4 Банківські послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-011536-a) пропонуємо внести зміни до формулювання:
«Штанги струмоприймачів з штангоуловлювачами та пневмоприводом для їх опускання з кабіни водія. Конструкція повинна дозволити водію виконувати обслуговування головки лівого та правого струмоприймачів з кабіни водія»
та викласти вимогу в редакції:
«Штанги струмоприймачів з штангоуловлювачами та пневмоприводом для їх опускання з кабіни водія. Конструкція повинна дозволити водію виконувати встановлення головки лівого та правого струмоприймачів на контактну мережу з кабіни водія».
Обґрунтування:
Вираз «… виконувати обслуговування головки лівого та правого струмоприймачів з кабіни водія» містить операції, які виконуються виключно поза межами відділення водія, серед яких: заміна вугільних вставок, перевірка кріплення головок та регулювання, встановлення головок в робоче положення після наїзду на перепону, їх центрування. З робочого місця водія, при встановленні додаткових систем, є можливість виконати такі операції: звільнення штанг з фіксаторів, піднімання та встановлення на контактну мережу, опускання і фіксацію струмоприймачів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2021 13:22
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику
Буде внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
з приводу технічних вимог
Номер:
5a1184b9332b4f3aa4ab2e9482d9e978
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-011536-a.b3
Назва:
з приводу технічних вимог
Вимога:
Шановний Замовник процедури публічних закупівель!
Ознайомившись з оприлюдненою Вами тендерною документацією, ми виявили деякі розбіжності, неточності та неповну інформацію, що ускладнює процес підготовки тендерної пропозиції та вимагає від Вас роз’яснень, усунення порушень та внесення змін до деяких умов, зокрема, в Додатку 3 "Технічна специфікація: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі: "Нові низькопідлогові тролейбуси з автономним ходом" до тендерної документації, а саме:
1. Таблиця «Істотні умови договору про закупівлю (фінансового лізингу)», а також таблиця «Технічні вимоги до предмета закупівлі», наведені в Додатку 3 до тендерної документації, не містять нумерації рядків, що ускладнює пошук потрібної інформації та підготовку пропозиції.
З метою упорядкування інформації та спрощення її пошуку доцільно пронумерувати арабськими цифрами наскрізною нумерацією кожний рядок таблиці «Істотні умови договору про закупівлю (фінансового лізингу)», а також кожний рядок з технічними характеристиками товару/технічними вимогами таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі».
2. Об’єктом фінансовго лізингу є «Нові низькопідлогові тролейбуси з автономним ходом». Проте Технічна документація не містить вимоги/параметрів цієї опції тролейбусу. У зв’язку із цим просимо конкретизувати дальність автономного ходу тролейбуса та вимоги до завантаження тролейбуса пасажирами, додавши в таблицю «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатка 3 до тендерної документації рядок з інформацією наступного змісту: «Автономний хід - Автономний хід тролейбуса при повному завантаженні не менше 20 км. Для забезпечення автономного ходу використовуються літій-іонні акумуляторні батареї. Заряд АКБ повинен проходити від контактної мережі під час руху тролейбусу.»
3. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено вимоги до габаритних розмірів тролейбусу, пасажиромісткості та маси, а саме:
«Пасажиро місткість, не менше: загальна – 107 чол. місць для сидіння – 31 чол.
Габаритні розміри, мм не більше: довжина - 12200 мм; ширина – 2550 мм; висота – 3500 мм
Маса спорядженого автобуса, кг, не більше: 12660 кг
Повна конструктивна маса автобуса, кг, не більше: 18000 кг»
По-перше,
Але, технічно неможливо виконати вимогу щодо загальної пасажиромісткості 107 осіб в тролейбусах з опцією автономного хода з вищевказаними габаритами довжини, ширини, висоти та повної конструктивної маси, оскільки акумуляторні батареї автономного ходу мають значну вагу.
Враховуюче вищевикладене, доцільно:
а) виправити технічну помилку, змінивши у всіх місцях таблиці технічних вимог термін «автобус» на «тролейбус»
б) змінити вимогу щодо загальної пасажиромісткості та повної конструктивної маси тролейбуса, виклавши їх наступним чином:
«Пасажиромісткість, не менше: загальна – 90 чол. місць для сидіння – 31 місце
Повна конструктивна маса тролейбуса, кг, не більше: 19000 кг»
4. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено вимоги до двигуна тролейбусу, а саме:
«Двигун:
модель, тип - Змінного струму;
система управління тяговим двигуном - Транзисторна. Можливість ходу по зустрічним проводам з автоматичним перемиканням полярності;
номінальна потужність, кВт /за частоти обертання хв-1 - 180 кВт»
На сьогодні заводи-виробники тролейбусів застосовують двигуни, що потребують регулярного обслуговування (заміна мастила та підшипників тощо), а також двигуни, які не потребують обслуговування, що безпосередньо впливає на собівартість троллейбуса та додаткові витрати, які нестиме експлуатаюча тролейбус організація.
У зв’язку із цим, пропонуємо конкретизувати вимоги до двигуна тролейбуса в частині обслуговування у період терміну експлуатації тролейбуса. Якщо Замовнику у складі тролейбуса потрібен двигун, що не потребує обслуговування, то доцільно у відповідному рядку технічних вимог до двигуна тролейбуса таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» вказати: «Не обслуговуємий. Заміна мастила та підшипників не раніше, ніж через 30000 годин роботи.»
5. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» відсутня вимога до пристроїв/обладнання/елементів керування тролейбусом. У зв’язку із цим, пропонуємо доповнити таблицю «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатка 3 вимогами до пристрою/обладнання/елементів керування тролейбусом.
Для закупівлі тролейбусів, обладнаних сучасними пристроями і технологічними системами управління, які відповідають світовому рівню та полегшують керування тролейбусом та обслуговування систем керування тролейбусом, Замовнику доречно встановити вимогу наступного змісту: "Органи керування тролейбусом -Мультиплексна система управління тролейбусом з мембранними або сенсорними панелями управління (з використанням мережі CAN)."
6. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено наступну вимогу: «крісло водія – регулююче по висоті та нахилу».
Враховуючи вимоги до забезпечення безпеки водія транспортного засобу, Вважаємо за доцільне уточнити дану вимогу шляхом викладення наступним чином: «крісло водія - Регульоване по висоті та нахилу, з паском безпеки»
7. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» відсутня інформація-вимога щодо наявності кондиціонера кабіни водія.
Пропонуємо встановити таку вимогу, доповнивши таблицю «Технічні вимоги до предмета закупівлі» рядком наступного змісту: "Кондиціонер в кабіні водія (європейського виробника) потужністю не менше 3,5 кВт."
8. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено наступну вимогу: Технічна документація «На 5 тролейбусів» - Технічний опис електричних схем високовольтного і низьковольтного обладнання; Інструкція з діагностування схем; Довідка про технологічні рідини, оливи, мастила, які використовуються в агрегатах тролейбуса». Для державної реєстрації тролейбусу та належної експлуатації доцільно конкретизувати вимоги щодо технічної документації наступним чином: "Документ ідентифікації транспортного засобу (формуляр або паспорт). Керівництво по експлуатації. Електричні схеми. Довідка про технологічні рідини, оливи, мастила, які використовуються в агрегатах тролейбуса."
9. В таблиці «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено наступну вимогу: «Інформаційна система - Транспортна електронна на світлодіодах та візуальним інформуванням пасажирів». Проте Технічна специфікація не містить вимог/параметрів цієї опції тролейбусу. Враховуючи це, пропонуємо конкретизувати вимоги до інформаційної транспортної системи наступним чином: " Інформаційна система - Електронні маршрутні вказівники з автоматичною системою внутрішнього та зовнішнього звукового оповіщення (табло спереду, збоку, ззаду). Бортовий комп'ютер інформаційної системи з функцією GPS навігації і трекером (контролером). Зовнішні гучномовці над середніми та задніми дверима."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2021 15:05
Вирішення:
Добрий день!
Буде внесено зміни до тендерної документації. Форма «Тендерна пропозиція» наведена в Додатку 3 до тендерної документації в таблиці "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
про внесення змін в частині строку фінансового лізингу та строку передачі об'єкту фінансового лізингу
Номер:
8dfc1381cbda4e88bc72ddd099f14432
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-011536-a.b2
Назва:
про внесення змін в частині строку фінансового лізингу та строку передачі об'єкту фінансового лізингу
Вимога:
Враховуючи орієнтовні терміни завершення оголошеної процедури закупівлі та приймаючи до уваги рішення Чернівецької міської ради від 26.08.2021 № 381, просимо виправити строк передачі об’єкту фінансового лізингу (п. 4.5. Тендерної документації та п.п. 2.3. проекту Договору) з «до 31.12.2021р.» на «до 6 місяців з дати укладання договору фінансового лізингу».
Обґрунтування: необхідно врахувати, що при самому оптимістичному сценарії проведення процедури (за відсутності обставин, за яких стандартні терміни проведення процедури можуть бути подовжені), підписання договору між Замовником та Переможцем можливе не раніше 25.10.2021р.
Якщо Замовнику потрібні тролейбуси з автономним ходом не менше 20 км, необхідно врахувати, що цикл виробництва такого специфічного, технічно складного тролейбуса будь-яким заводом-виробником складає 5 – 6 місяців.
В Додатку 3 до тендерної документації, Таблиця «Істотні умови договору про закупівлю (фінансового лізингу) зазначено:
«Строк дії лізингового договору – до 60 місяців».
Вочевидь, що ціна пропозиції Учасника, який пропонуватиме послуги фінансового лізингу на строк 45 місяців буде меншою за ціну пропозиції Учасника, який запропонує свою послуги фінансового лізингу протягом 60 місяців.
Враховуюче дану обставину, яка безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції, пропонуємо встановити чіткий строк фінансового лізингу, змінивши формулювання з «до 60 місяців» на «60 місяців».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2021 13:05
Вирішення:
Добрий день!
Буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Уточнення технічних характеристик тролейбусів
Номер:
d40b3ba57ae2417ebb6c877a6d4fab26
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-011536-a.b1
Назва:
Уточнення технічних характеристик тролейбусів
Вимога:
Додатком 3 до Тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмету закупівлі «Послуги фінансового лізингу на закупівлю нових низькопідлогових тролейбусів з автономних ходом великої місткості ДК 021:2015: 66110000-4 Банківські послуги» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-011536-a) визначено, що закуповуються тролейбуси з автономним ходом, тобто рухом з живленням від тягової акумуляторної батареї, потужність якої визначає протяжність можливого автономного ходу, збільшення маси транспортного засобу та, зменшення розрахункової місткості тролейбуса, для уникнення перевищення допустимого розподілу мас на осі тролейбуса.
З метою уточнення технічних характеристик тролейбусів пропонуємо внести наступні зміни до Технічної специфікації та Технічних вимог, наведених в Додатку 3 до Тендерної документації.
1)Технічна специфікація – Нові низькопідлогові тролейбуси з автономним ходом на 20 км
2) Технічні вимоги
Пасажиромісткість:
- загальна – не менше 85 пас.;
- місць для сидіння - не менше 31 місць.
Гальмівна система – Комбінована електропневматична з розподіленням на контури з ABS. Наявність незалежного електродинамічного гальма у тролейбусі, в. т. ч. і при відсутності напруги контактної мережі.
Буксирування –Вилки спереду і позаду тролейбуса. Допускається одна вилка, з можливістю встановлення попереду та позаду
Додати вимоги :
- Кондиціонер кабіни водія – не менше 3 кВт
- Відділення водія – перегородка від салону з дверима в салон та назовні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2021 13:08
Вирішення:
Добрий день!
Буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено