• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту на км 65+811 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.

Завершена

229 028 879.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 145 144.40 UAH
Період оскарження: 02.09.2021 16:44 - 09.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a4e34bf98fbc461795d5f5c68d001779
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-002382-c.b1
Назва: ВИМОГА Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
ВИМОГА Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-002382-c) Рішенням тендерного комітету (Протокол від 02.09.2021) була затверджена ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги, найменування предмета закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту на км 65+811 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Відповідно до п. 1. Розділу 24 Тендерної документації «Інші документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції», Вами було встановлено, що «Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника». Тобто, учасник у складі своєї Тендерної пропозиції зобов’язаний надати Згоду на обробку персональних даних складений відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" від всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції". Звертаю Вашу увагу на те, що дана вимога є некоректною, а також такою, що не може бути виконана учасником. Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Не встановлює і Тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними. Таким чином, учасник процедури закупівлі, не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати таку "згоду". Зокрема, незрозумілим є чи вважаєте Ви необхідним надання у складі Тендерної пропозиції відповідних «згод» від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника, контрагентів учасника (фізичних осіб-підприємців) тощо. Крім того, Закон України "Про захист персональних даних" не містить конкретних вимог до складання згод на обробку персональних даних, Тендерна документація також не містить роз’яснень, яка саме форма, на Вашу думку, буде відповідати вимогам цього Закону, а тому учасник не має можливості виконати дану вимогу. Відсутність у Тендерній документації конкретного переліку відомостей про фізичну особу, які на Вашу думку у даному випадку є персональними даними та потребують отримання згоди на їх обробку, а також відсутність інформації про форму згоди на їх обробку, може призвести до відхилення пропозиції, з причин, що не залежать від учасника, а тому вважаємо, що така вимога повинна бути виключена із Тендерної документації. Учасник приходить до наступних висновків: - до персональних даних особи належать прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо. Так працівник контрагента учасника закупівлі (голова правління, директор, буд-який інший працівник) при укладенні з роботодавцем трудової угоди/угоди цивільно-правового договору тощо надає йому згоду на обробку персональних даних. Контрагент стає володільцем персональних даних та особою, яка формує базу персональних даних працівників та використовує її у межах даних Законом, в тому рахунку для виконання працівниками своїх посадових обов’язків/повноважень. Тобто, видаючи, підписуючи документ, зазначаючи в ньому персональні дані працівників, контрагент як володілець персональних даних, вже має згоду на обробку персональних даних фізичних осіб, і у разі передачі даного документу іншим фізичним чи юридичним особам, які є фактично третіми особами, які отримують, а не обробляють чи збирають такі дані, вже не потребує отримання згоди у працівника (суб’єкта персональних даних) згоди на їх обробку, збирання, поширення тощо. Працівник контрагента вже даючи згоду на обробку персональних даних при оформлені трудових/цивільно-правових відносин розуміє, що для виконання своїх повноважень працівника його персональні дані будуть використовуватись володільцем персональних даних – роботодавцем. Тому Ваша вимога про надання згоди на обробку персональних даних від всіх осіб (тобто осіб, що не є працівниками учасника, працівників контрагентів учасника та будь- яких інших третіх осіб ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Учасник не має жодного впливу на таких осіб, що не пов’язані із ним трудовими правовідносинами або є колишніми засновниками/учасниками учасника, особами, що посвідчували правочини або видавали певні документи (вже не мають жодних чинних юридичних зв’язків із учасником, проте їхні персональні дані містяться у Тендерній пропозиції) в тому числі щодо витребування згоди у них на обробку персональних даних. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-002382-c) зможуть лише ті учасники, які мають надати згоди на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких містяться у складі Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі. Учасник із свого боку має можливість надати згоди на обробку персональних даних від своїх працівників, діючих засновників/учасників з котрими є чинні юридичні зв’язки. Разом з тим, отримати і надати згоди на обробку персональних даних від працівників інших юридичних осіб, ФОП, інших третіх осіб, впливу на котрих учасник не має не є для учасника можливим. Фактично п. 1. Розділу 24 Тендерної документації ставить в залежність від третіх осіб можливість участі у даній закупівлі, що є дискримінаційним відносно учасників. Також Вами не надано жодного обґрунтування необхідності встановлення вимоги надання згоди на обробку персональних даних саме від всіх осіб (а не від працівників та діючих засновників/учасників учасника закупівлі), персональні дані яких містяться у складі Тендерної пропозиції учасника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ваші дії в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Ви повинні усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатись інша інформація. Згідно з ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, тендерна документація по вищевказаній закупівлі не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівлі, а тому вимоги Замовника у тендерній документації щодо надання згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника є законними.
Статус вимоги: Відхилено