• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область.

Завершена

828 971.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 400.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2021 16:29 - 05.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження вимог ТД

Номер: a7d6fad8773548d589cf846a0ea57b59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-010759-a.a3
Назва: Оскарження вимог ТД
Скарга:
вих. № 138-с від 13.09.2021 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 ЄДРПОУ: 43694796 Тел. +380665794655 E-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: «Лиманське професійно-технічне училище» 84404, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Студентська, буд. 4 А Тел. +380502095310 E-mail: kpty119@ukr.net № UA-2021-09-02-010759-a ID: c65743d2f4d74f77b531df80a0ca9174 СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область.» Лиманським професійно-технічним училищем (надалі – Замовник) 02.09.2021 року було оголошено закупівлю на «Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область.» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-010759-a). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 18.09.2021, 00:00 год. Очікувана вартість закупівлі – 828 971,00 грн. Керуючись частиною вісім статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Відповідпо до п.п. 5.3. Розділу Ⅲ тендерної документації передбачено: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у формі, що не відповідає ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та опубліковано в редакції, яка не є чинною на момент оголошення закупівлі. Таким чином, Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги для нас, які передбачають можливість відхилення пропозиції Учасника відповідно до підстав, які не є чинними на момент подання пропозицій. Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. 2. Відповідно до п. 6 Додатку 2 тендерної документації необхідно надати: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо наказ ДСНС і не маємо ліцензії ДСНС, які необхідно надати одночасно відповідно до вимоги тендерної документації. Відповідно до Ліцензійних умов, а також чинного законодавства України на сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» є затверджений Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що суб’єкт господарювання, який не отримав ліцензію ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів, яка видавалася до 09.04.2015 року, буде відхилений у зв’язку з відсутністю даної ліцензії. Додатково повідомляємо, що отримати наказ ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів також неможливо, оскільки відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню немає робіт, які вимагає Замовник. Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена із внесенням відповідних змін до Документації. Щодо надання прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики, повідомляємо наступне. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відповідним наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 не передбачено прямого обов’язку підключення до центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу. Вищенаведеним наказом передбачається можливість виконання робіт зі спостерігання за СПЗ об’єктів та передавання сигналів пожежної тривоги за офіційними телефонними номерами до ОДС. Також предметом даної закупівлі є «Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей».Технічним завданням не передбачено послуг з підключення автоматичної пожежної сигналізації на пульт цілодобового спостереження пожежної охорони. Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ці вимоги мають бути виключені із внесенням відповідних змін до Документації: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». 3. Відповідно до п. 2. Вимоги до виконання робіт/послуг Додатку 4 тендерної документації зазначено: «В період уточнень та подання пропозицій Учасник (за бажанням) може провести обстеження об’єкту, зі складанням відповідного Акту обстеження за підписом Замовника (попередньо узгодивши дату та час виїзду на об’єкт з Замовником). Зазначений Акт може бути наданим у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції Учасника (за бажанням). Але в той же час п. п 7.3 п. 7 Додатку 2 тендерної докуемнтації міститься вимога: «Обов’язково надати довідку огляду об’єкта з підписами та печатками (за наявності, якщо учасник працює з печаткою) замовника та учасника». Та в п. 18 Додатку 2 тендерної документації міститься вимога: «Акт огляду (обстеження) об’єкту, завірений уповноваженою особою Замовника: до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, Учасник повинен оглянути приміщення навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно – технічного училища, ознайомитися з документацією та подати Акт огляду (обстеження) об’єкту, складений у довільній формі із зазначенням дати, найменування об'єкту, найменування Замовника та Учасника закупівлі, посади та ПІБ представників.» Встановлення даної вимоги дискримінує нас, як учасника даної закупівлі. Адже не зрозуміло чи надавати у складі пропозиції акт огляду чи ні? Умови тендерної документації не містять чіткої вимоги чи надавати у складі пропозиції акт огляду чи ні, тому можливе неоднозначне трактування Замовником наданих у складі пропозиції документів (наявність чи відсутність акту огляду), що може призвести до неправомірного відхилення пропозиції учасника. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII. На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п. п 7.3 п. 7 Додатку 2 тендерної документації: «Обов’язково надати довідку огляду об’єкта з підписами та печатками (за наявності, якщо учасник працює з печаткою) замовника та учасника». Та в п. 18 Додатку 2 тендерної документації міститься вимога: «Акт огляду (обстеження) об’єкту, завірений уповноваженою особою Замовника: до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, Учасник повинен оглянути приміщення навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно – технічного училища, ознайомитися з документацією та подати Акт огляду (обстеження) об’єкту, складений у довільній формі із зазначенням дати, найменування об'єкту, найменування Замовника та Учасника закупівлі, посади та ПІБ представників» виключивши їх. Дискримінаційні умови, що містяться в умовах тендерної документації, порушують права та законні інтереси ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», як учасника ринку, Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Крім того, ми є реальними учасником ринку відповідних послуг, проте через порушення Замовником частини 1 статті 5 та інших положень Закону України «Про публічні закупівлі» ми не можемо прийняти участь у закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Просимо внести зміни до до п.п. 5.3. Розділу Ⅲ тендерної документації: внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. 3. Просимо внести зміни до до п. 6 Додатку 2 тендерної документації, шляхом викладення в новій редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». 4. Просимо виключити вимогу щодо надання у складі пропозиції акту огляду.
Дата розгляду скарги: 24.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2021 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.09.2021 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 01.10.2021 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зміни внесені до тендерної документації згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.09.2021 №21818-р/пк-пз та оприлюднено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Вимога
Вирішена

Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку. Відповідно до п.13 ч.І ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-УІП від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі - Ліцензійні умови)). Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: у складі тендерної пропозиції копію Кваліфікаційного сертифікату по категорії -Експерт з пожежної і техногенної безпеки, що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності експерта. Рішенням Антимонопольного комітету № 17306-р/пк-пз від 28.07.2021 скаргу відносно цього питання було задоволено. Вимагаємо виключити дану вимогу.

Номер: facc8f7c8a144b6786f28adcf5707a78
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-010759-a.c2
Назва: Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку. Відповідно до п.13 ч.І ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-УІП від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі - Ліцензійні умови)). Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: у складі тендерної пропозиції копію Кваліфікаційного сертифікату по категорії -Експерт з пожежної і техногенної безпеки, що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності експерта. Рішенням Антимонопольного комітету № 17306-р/пк-пз від 28.07.2021 скаргу відносно цього питання було задоволено. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Вимога:
Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку. Відповідно до п.13 ч.І ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-УІП від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі - Ліцензійні умови)). Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: у складі тендерної пропозиції копію Кваліфікаційного сертифікату по категорії -Експерт з пожежної і техногенної безпеки, що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності експерта. Рішенням Антимонопольного комітету № 17306-р/пк-пз від 28.07.2021 скаргу відносно цього питання було задоволено. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Пунктом 7.13. Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку, інженера з пожежної безпеки.

Номер: e310078ba07a4e71bccfe8b601a744fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-010759-a.c1
Назва: Пунктом 7.13. Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку, інженера з пожежної безпеки.
Вимога:
7.13. Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку, інженера з пожежної безпеки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено