-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги - код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Завершена
145 833.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2021 16:07 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
71d63d6ac66b4e9b90530d375c27ddd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-004546-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Опис прикладено
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2021-09-02-004546-b.pdf 01.10.2021 15:15
Дата подачі:
01.10.2021 15:15
Вирішення:
Держане підприємство «Інфоресурс» (далі – Замовник) розглянувши вимогу про усунення порушення UA-2021-09-02-004546-b.b2 (далі – Вимога) від ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» (далі – Заявник) по закупівлі UA-2021-09-02-004546-b Охоронні послуги - код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення) (далі – Закупівля), не погоджуючись з жодним із тверджень Заявника, що викладені у Вимозі, надає наступні ґрунтовні заперечення по суті викладених у Вимозі тверджень.
1. Щодо відсутності інформації про форму власності та адресу веб-сайту в формі «Цінова пропозиція», що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБ ВІП ГАРД» (далі – Учасник).
Замовником у тендерній документації по Закупівлі (далі – Тендерна документація) встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції зокрема форми «Цінова пропозиція» у вигляді, наведеному в додатку № 3 до Тендерної документації. При цьому сама форма «Цінова пропозиція» містить застереження, що учасники не повинні відступати від даної форми. У відповідних полях наведеної форми «Цінова пропозиція» від учасників вимагалося зазначити відомості про учасників, зокрема форму власності та організаційно-правову форму, а також адресу для листування, телефон, факс, електронну пошту, адресу веб-сайту.
На виконання цієї вимоги Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подав заповнену форму «Цінова пропозиція», при цьому форма поданого документу чітко відповідає встановленій формі, що наведена в додатку № 3 до Тендерної документації, в полі щодо форми власності та організаційно-правової форми учасник зазначив інформацію «приватне підприємство, юридична особа, товариство з обмеженою відповідальністю», в полі щодо адреси для листування, телефону, факсу, електронної пошти, адреси веб-сайту учасник зазначив інформацію «Україна, 02095, м. Київ, Дарницький район, вул. Ревуцького, буд.6, т/ф. 067 328 55 52, Email ssvipguard@gmail.com».
Згідно з частиною 1 статті 63 Господарського кодексу України приватне підприємство – це підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб'єкта господарювання (юридичної особи). Згідно з інформацією, що міститься в Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який поданий Учасником у складі його тендерної пропозиції, а також згідно з інформацією з відкритих державних реєстрів єдиним засновником (учасником) Учасника є фізична особа. Таким чином, із зазначеної Учасником інформації, а також враховуючи наявну інформацію щодо засновників (учасників) Учасника та вимоги законодавства, можна зробити однозначний висновок про приватну форму власності Учасника, тобто Учасником виконана вимога щодо надання інформації стосовно його форми власності та організаційно-правової форми.
Також зазначена Учасником інформація щодо адреси для листування, телефону, факсу, електронної пошти, адреси веб-сайту «Україна, 02095, м. Київ, Дарницький район, вул. Ревуцького, буд.6, т/ф. 067 328 55 52, Email ssvipguard@gmail.com» на переконання Замовника є достатньою для комунікації із Учасником, а відсутність інформації Учасника щодо адреси веб-сайту, не є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі. Також відхилення тендерної пропозиції Учасника з причин, зазначених Заявником у Вимозі, не відповідатиме вимогам пункту 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), суперечитиме принципам здійснення закупівель, передбачених частиною 1 статті 5 Закону, а саме – максимальній економії, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі, а також вимогам частини 5 статті 5 Закону - замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом.
Таким чином вважаємо, що інформація та документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідають вимогам тендерної документації та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до Закону.
2. Щодо відсутності інформації про спеціальність працівників Учасника в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та відсутності трудової книжки та кваліфікації директора Учасника.
У відповідності до статті 16 Закону Замовником визначені кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, перелік яких наведений в таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації, серед яких встановлений такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником визначені наступні документи, які подає учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності вищезазначеному кваліфікаційному критерію:
1) Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю – не менше трьох штатних працівників учасника з встановленим кваліфікаційним розрядом охоронників не нижче 3-го.
У довідці зазначається наступна інформація про працівників учасника: прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи у учасника, освіта і спеціальність, кваліфікаційний розряд охоронників.
2) Копії трудових книжок працівників учасника, вказаних у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації.
3) Копії документів, що підтверджують кваліфікацію (не нижче 3-го встановленого кваліфікаційного розряду охоронників) працівників учасника, вказаних у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації.
На виконання цієї вимоги Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 842 від 15.09.2021, в якій в довільній формі вказав інформацію зокрема щодо трьох працівників Учасника, які працюють на посаді охоронників 3-го розряду, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи у Учасника, загальний досвід роботи, освіта, кваліфікаційний розряд охоронників. Стосовно зазначених працівників Учасник вказав інформацію щодо їх освіти – середня та надав скан-копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації даних працівників, в яких зазначена інформація щодо здобутої професії – охоронник та присвоєної кваліфікації – охоронник 3-го розряду. При цьому слід зазначити, що формою вказаних документів про освіту не передбачено такої інформації, як спеціальність. Також в складі тендерної пропозиції Учасник подав довідку № 825 від 15.09.2021 щодо обліку трудової діяльності працівників в електронній формі у відповідності до чинного законодавства та скан-копії наказів про прийняття на роботу зазначених працівників Учасника.
Отже, надана Учасником в складі тендерної пропозиції інформація та документи на переконання Замовника є достатніми для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також відхилення тендерної пропозиції Учасника з причин, зазначених Заявником у Вимозі, не відповідатиме вимогам пункту 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, суперечитиме принципам здійснення закупівель, передбачених частиною 1 статті 5 Закону, а саме – максимальній економії, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі, а також вимогам частини 5 статті 5 Закону - замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом.
3. Щодо відсутності інформації про посаду Маляренко І.А., про вартісні показники договорів в довідці Учасника про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та відсутності підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі.
У відповідності до статті 16 Закону Замовником визначені кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, перелік яких наведений в таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації, серед яких встановлений такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником визначені наступні документи, які подає учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності вищезазначеному кваліфікаційному критерію:
1) Довідка в довільній формі про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше двох, укладених не раніше 01.01.2019.
Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір про надання регулярних послуг по охороні нежитлових (офісних) приміщень з тривалістю надання послуг не менше одного місяця.
Довідка повинна обов’язково містити наступну інформацію:
- найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, його код ЄДРПОУ, форма власності, місцезнаходження та контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові та посада контактної особи замовника;
- предмет договору, найменування послуг, вартісні показники договору;
- дата підписання договору та строк (термін) його дії.
2) На підтвердження повного виконання аналогічних договорів надаються копії вказаних у довідці договорів та копії усіх відповідних актів або інших документів, що підтверджують повне виконання договорів.
3) На підтвердження якісного виконання аналогічних договорів надаються листи-відгуки з позитивною оцінкою виконання аналогічних договорів від контрагентів учасника, з якими укладалися аналогічні договори, зазначені у довідці, та копії яких надані учасником.
На виконання цієї вимоги Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подав Довідку про виконання аналогічних договорів № 848 від 15.09.2021, в якій в довільній формі вказав інформацію щодо двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, укладених в 2020 та 2021 роках, а саме: щодо замовників (найменування, код ЄДРПОУ, форма власності, місцезнаходження, контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові та посада контактної особи (в тому числі Маляренко І.А.)), щодо аналогічних договорів (предмет договору, найменування послуг, дата укладання договорів та термін їх дії). При цьому в цій же довідці Учасником зазначено, що на підтвердження факту належного виконання аналогічних договорів до довідки додаються скан-копії зазначених у довідці договорів, актів наданих послуг по цим договорам та листів-відгуків від контрагентів Учасника, які Учасником надані в складі його тендерної пропозиції. Таким чином, вся зазначена у Довідці про виконання аналогічних договорів інформація також міститься у додатках до довідки – наданих Учасником скан-копіях аналогічних договорів, в тому числі і інформація щодо посади Маляренко І. А. – заступник директора з комерційних питань та вартісних показників аналогічних договорів.
Враховуючи зазначене, у наданих Учасником документах міститься вся обов’язкова інформація, що вимагалася Замовником.
Слід також зазначити, що Замовник не встановив форми довідки про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів, а отже Учасник в праві складати її в довільній формі.
Також для пояснення відмінностей суми аналогічного договору № 29 від 31.03.2021 з Комунальним підприємством «Виробниче ремонтно-експлуатаційне житлове об'єднання №7» та суми актів наданих послуг по цьому договору Учасником в складі тендерної пропозиції надано повідомлення від контрагента Учасника про дострокове розірвання договору в зв’язку із встановленням охоронної сигналізації на об’єкті охорони. Надані Учасником скан-копії актів наданих послуг по цьому аналогічному договору підтверджують повне виконання Учасником даного договору з моменту його укладання до моменту його дострокового розірвання, а наданий Учасником лист-відгук від контрагента Учасника з позитивною оцінкою виконання аналогічного договору підтверджує якісне виконання даного аналогічного договору Учасником.
Отже, надана Учасником в складі тендерної пропозиції інформація та документи на переконання Замовника є достатніми для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також відхилення тендерної пропозиції Учасника з причин, зазначених Заявником у Вимозі, не відповідатиме вимогам пункту 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, суперечитиме принципам здійснення закупівель, передбачених частиною 1 статті 5 Закону, а саме – максимальній економії, об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі, а також вимогам частини 5 статті 5 Закону - замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом.
Зважаючи на вищезазначені аргументовані заперечення вважаємо твердження Заявника, викладені у Вимозі, необґрунтованими, а рішення, прийняті Замовником по Закупівлі, в тому числі щодо визначення Учасника переможцем Закупівлі, такими, що відповідають вимогам Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
c737d4765b754f8fbd8746f98d9e2901
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-004546-b.c1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу: п.3 Довідка в довільній формі про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше двох, укладених не раніше 01.01.2019. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір про надання регулярних послуг по охороні нежитлових (офісних) приміщень з тривалістю надання послуг не менше одного місяця для замовників державної або комунальної форми власності.
Дана вимога є незаконною, далі надаємо пояснення: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій; 2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до Словника української мови. Академічний тлумачний словник: Аналогічний - який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Предметом даної закупівлі є охоронні послуги, відповідно аналогічним договором буде договір про надання послуг охорони об’єктів, майна, життя тощо. Звертаємо увагу, що Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII не визначає додаткових вимог до аналогічного договору, зокрема таких як - термін надання послуг, об’єкт охорони, кількість постів, форма власності об’єкта тощо.Тому припис Замовника про те що, аналогічний досвід має бути таким, що був укладений Учасником та виконаний для замовників державної або комунальної форми власності є неправомірним. Зокрема стаття 13 Конституції України передбачає, що "Усі суб’єкти права власності рівні перед законом". Частина 2 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII також визначає, що: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Охорона майна, об’єктів, життя є однаково важливими на будь-якому об’єкті, незалежно від джерела фінансування, тоді чому Замовник вимагає досвід виконання аналогічних договорів з замовниками державної або комунальної форми власності, в чому відмінність надання охоронних послуг установ, що фінансуються за бюджетні/державні кошти та за кошти приватних осіб. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки ми є суб’єктом охоронної діяльності , який має достатній досвід охорони саме приватних установ, але не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки не відповідаємо кваліфікаційним критеріям. Також звертаємо увагу Замовника на позитивне рішення аналогічної скарги до АМКУ №9809-р/пк-пз від 05.05.2021 по закупівлі UA-2021-04-09-002522-a.c1, де Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ зобов’язала Замовника усунути аналогічні невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вимагаємо від Замовника виключити з тендерної документації вимогу про надання аналогічного договору виконаного для замовників держаної або комунальної форми власності. У разі знехтування даною вимогою будемо вимушені звертатися до АМКУ. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 14:35
Вирішення:
До Тендерної документації на закупівлю Охоронних послуг, код ДК 021:2015 – 79710000-4 - Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету державного підприємства «Інфоресурс» від 02.09.2021 № 01/02/09 внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено