-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015 - 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Картопля,Капуста, Буряк, Морква, Цибуля, Яблука)»
Завершена
675 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 377.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 377.15 UAH
Період оскарження:
02.09.2021 16:00 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога скасувати неправомірне рішення про відхилення ФОП Кравченко В.О.
Номер:
a301695563d94f11a61c501600231369
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-009992-a.c1
Назва:
вимога скасувати неправомірне рішення про відхилення ФОП Кравченко В.О.
Вимога:
ФОП Кравченко В.О. не погоджується з рішенням замовника про відхилення її пропозиції з наступних підстав:
По-перше, Замовник відхиляє пропозицію ФОП Кравченко В.О. з підстав що пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям.
відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно з ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в документах поданих учасником у складі пропозиції та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена.
Також звертаємо увагу, що обла́днання, устаткування, спорядження — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності. Відповідно інформацію про транспортний засіб можна вважати інформацією про обладнання.
По-друге, у складі пропозиції наданий файл «25. Аналогічний – овочі» в якому містяться відгук про виконання аналогічного договору на постачання товару за кодом ДК 021-2015-03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи, аналогічний договір на постачання товару за кодом ДК 021-2015-03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи, видаткова накладна до наданого договору та файл «24. Аналогічний довідка- овочі» який містить довідку в довільній формі з інформацією про виконаний аналогічний договір.
Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. Відповідно вимоги замовника були виконані, до того ж Замовник у документації зазначає, що Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання овощів, фруктів.
Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена, а відхилення з підстав що не наданий аналогічний договір на товар за кодом ДК 021-2015-15540000-5 чи ДК 021-2015-15540000-2 взагалі є не зрозумілим, до того ж відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
По-третє, замовник зазначає, що у складі пропозиції відсутній штатний розпис та наказ про його затвердження. У складі пропозиції надано файл «26 штатний розпис» який містить зазначені документи.
При оформленні довідки з інформацією про наявність працівників учасником була допущена формальна помилка при зазначенні дати даного документу, до того ж відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена
По-четверте, замовник відповідно до Додатку 1 вимагає надати копію експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей.
У складі пропозиції надано файл «28 експлуатаційний новий» що містить скан-копію експлуатаційного дозволу № 16-26-157 від 03.08.2021 року виданого для ФОП Кравченко В.О. , відповідно вимога замовника виконана.
Додаткових вимог до експлуатаційного дозволу замовником встановлено не було, а тому пропозиція ФОП Кравченко В.О. з цих підстав не мала бути відхилена.
По - п’яте, відповідно до Додатку 4 Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи:
1.Учасник надає копії (скан-копія з оригіналу) документів про якість товару (сертифікат відповідності/або сертифікат/або паспорт якості/або декларація виробника/або посвідчення про якість/АБО ІНШІ ДОКУМЕНТИ) встановлені діючим законодавством до даного предмету закупівлі, дійсних на дату розкриття.
У пропозиції ФОП Кравченко В.О. надано файл «декларація - овочі», в якому міститься скан-копія посвідчення про якість від 03.09.2021 року в якому зазначена відповідність державним стандартам товару, що пропонується учасником. Вимог надати експертні висновки у тендерній документації встановлено не було, також додаткових вимог до документів про якість товару замовник не встановлював.
ФОП Кравченко В.О виконала всі вимоги замовника та її пропозиція не підлягає відхиленню.
Просимо переглянути рішення Замовника та усунути допущені порушення, щодо відхилення пропозиції ФОП Кравченко В.О., та додатково зазначаємо, що
Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону —
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі —
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2021 13:16
Вирішення:
Управлінням освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради розглянуто вимогу ФОП Кравченко В.О. стосовно перегляду рішення та усунення допущених порушень, щодо відхилення пропозиції ФОП Кравченко В.О.
Повідомляємо, що Відповідно до до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Підставами відхилення Вашої пропозиції були окрім невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, невідповідність умовам технічної специфікації, а також іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже Замовник не зобов’язаний розміщувати у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
По питанню першому повідомляємо, що Згідно п.1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема: «Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору та наявність власного або залученого транспорту на весь період поставки товару, необхідного та призначеного для поставки такого виду товарів у відповідності до технічних характеристик товару.
Примітка:
Обла́днання, устаткування, спорядження сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності. Використовуються з певною метою, наприклад, реалізації технологічних процесів.
Матеріально-технічна база підприємства (МТБ) – сукупність засобів виробництва, що виступають у формі реальних активів та забезпечують ефективне функціонування усіх структурних підрозділів підприємства та складається з : 1) власних виробничих основних фондів (будівлі, споруди, транспорт); 2) орендованих виробничих фондів (будівлі, торгова й складська площа); 3) малоцінних і швидкопсувних предметів.
Водночас у складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 13.09.2021 року б/н в якій відсутня інформація щодо наявності в учасника обладнання в наслідок чого тендерна документація Учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та повинна бути відхилена. Відповідно інформацію про транспортний засіб не можна можна вважати інформацією про обладнання.
По другому питанню Замовником в електронній системі опубліковано Протокол уповноваженої особи №48 від 23.09.2021 щодо внесення змін до протоколу від 23.09.2021 року № 42 відповідно до якого підстава відхилення учасника, як такого, що не надав аналогічний договір є недійсною.
По третьому питанню стосовно відсутності у складі пропозиції штатного розпису та наказу про його затвердження, повідомляємо наступне.
Згідно частини 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме щодо «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Зокрема: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водіїв – відповідно до кількості автотранспортних засобів (обов’язково), завідуючого складом або комірника (обов’язково), вантажника – не менше двох (обов’язково), прибиральник приміщень (обов’язково). Також надати штатний розпис на 2021 рік та наказ про його затвердження.»
Водночас Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію від 13.09.2021 року про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, при тому, що штатний розпис затверджений лише 15.09.2021 року після надання зазначеної інформації, що свідчить про надання учасником недостовірної інформації.
Крім того,Учасником не надано штатний розпис на 2021 рік та наказ про його затвердження, на підставі якого надано інформацію про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.09.2021 року.
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 статті 29 Закону.
Стосовно Вашого пояснення, що допущена формальна помилка, повідомляємо, що Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації наведено опис та приклади формальних(несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже подання Учасником документів складених після надання інформації не відноситься до формальних помилок.
По четвертому питанню повідомляємо, що Відповідно до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації , визначено що учасник в складі додаткових документів, які повинен надати Учасник, надає Копію експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл від 03.08.2021 року №16-26-157 на Холодильний склад (право власності на який не підтверджено).
Проте, відповідно до договору оренди нежитлового приміщення №169 від 17.08.2020 року , Учасником орендовані складські приміщення загальною площею 586 м2, в складі яких відсутній Холодильний склад. А отже Учасник не надав відповідних документів, що вимагались Замовником в ТД, тому тендерна пропозиція Учасника повинна була бути відхилена Замовником.
По п’ятому питанню повідомляємо, що згідно з пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи:
1.Учасник надає копії (скан-копія з оригіналу) документів про якість товару (сертифікат відповідності/або сертифікат/або паспорт якості/або декларація виробника/або посвідчення про якість/або інші документи) встановлені діючим законодавством до даного предмету закупівлі, дійсних на дату розкриття.
Учасником в складі тендерної документації надано Посвідчення про якість від 03.09.2021 року в якому чітко передбачено, що документи, які підтверджують якість та безпеку продукції: Експертний висновок №19743/г/21-1946/г/21 від 02.09.2021 року. Врожай 2021 р. Отже, Експертний висновок №19743/г/21-1946/г/21 від 02.09.2021 року є невід’ємною частиною Посвідчення про якість від 03.09.2021 року, який може підтвердити якість та безпеку продукції.
Проте в складі тендерної документації, документ, який підтверджує якість товару, а саме: Експертний висновок №19743/г/21-1946/г/21 від 02.09.2021 року відсутній., отже тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Відповідно до пункту 1, абзацу 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено