-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код згідно з ДК 021:2015 – 37430000-1 Інвентар для боксу (Боксерський ринг)
Згідно Додатку 2 ТД
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2017 14:38 - 30.08.2017 14:31
Вимога
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація переможця закупівлі
Номер:
c35ec52f901e43f1bb6c163adabb8b6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-21-000403-c.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до протоколу № 61 від 06.09.2017 р. ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" було неправомірно дискваліфіковано, як переможця закупівлі у зв'язку з відсутністю сертифіката Федерації боксу України. Нами до тендерної пропозиції було додано лист-розяснення щодо абсолютної юридичної нікчемності сертифікатів виданих цією громадською організацією. Відповідно до абз.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Відповідно до ст.3 Закону принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовником при розгляді пропозицій не дотримано 4 з 6 цих принципів: принцип добросовісної конкуренції (вимога надати документ не передбачений законодавством в порушення ч.4 ст.16 Закону), принцип максимальної економії та ефективності (пропозиція ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" на 5800,00 грн. дешевша), принцип недискримінації учасників (дискваліфікація через відсутність юридично нікчемного документа), запобігання корупційним діям і зловживанням (Федерація боксу України видаючи сертифікат всупереч законодавству та технічним правилам АІБА створює передумови для зловживань та корупційних дій). Відповідно до технічних правил АІБА жодна Національна федерація не може ррозробляти свої технічні правила, які протирічать Технічним правилам АІБА. Відповідно до п.17.1 Технічіних правил АІБА на всіх змаганнях АІБА, Національних федерацій та ВМА повинні використовуватися ринги та обладнання для боксу, вироблені одним з ліцензіатів АІБА. Відповідно до п.п.17.2, 17.3 згаданих правил встановлені розміри ринга і помосту. Технічні вимоги до рингу, який закупляється Замовником не відповідають технічним вимогам АІБА відтак сертифікат ФБУ виданий ФОП Бойко О.В, який до речі не є офіційним ліцензіатом АІБА, не відповідає дійсності.
Враховуючи викладене, вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету щодо визначення переможця закупівлі.
.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №64 вiд 08.09.2017р..doc 08.09.2017 14:12
Дата подачі:
08.09.2017 09:50
Вирішення:
Відповідно до Наказу ДП Зовнішторгвидав(ДП Прозорро), №35 щодо затвердження Порядку проведення допорогових закупівель в якому передбачено п. 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
на підставі цього п.9.2. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Оскільки в нас немає відповідних знань по Рингам ми звернулись до Федерації Боксу України, який надає рекомендації до рингів в практичному застосуванні, і на підставі цього було зазначено Сертифікат ФБУ в документації, який вимагався замовником, на підставі цього пропозиція учасника булла відхилена. Відповідно до принципу максимальна економія та ефективність, ми повинні дотримуватись ефективного використання коштів оскільки менша ціна може призвести до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в результаті дає низьку ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за низькою ціною.
Статус вимоги:
Відхилено