• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комбінезони захисні BeSafePro MASTER (PP+microPE)

на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України

Торги не відбулися

1 157 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 570.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2021 15:01 - 08.09.2021 15:05
Вимога
Залишено без розгляду

відхилення пропозиції ФОП Подоляк Валерії Дмитрівни

Номер: 44bbf75a3e074726ada6f1dd447ec2a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-003718-b.b4
Назва: відхилення пропозиції ФОП Подоляк Валерії Дмитрівни
Вимога:
Шановний Замовнику, в силу відхилення пропозиції ФО-П Гурей А.І. повідомляємо про наявність підстав для відхилення пропозиції ФОП Подоляк Валерії Дмитрівни з наступних підстав: 1) Вимогами Додатку 2 до документації, а саме п. 8.2 встановлювався обов’язок подання в складі пропозиції 8.2.1. Копії свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість)- для учасників-платників ПДВ. 8.2.1.Копії свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку)- для учасників- платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку -надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. В складі пропозиції ФОП Подоляк Валерії Дмитрівни, ПОПРИ БЕЗАЛЬТЕРНАТИВНУ ВИМОГУ, відсутня копія свідоцтва платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. 2) Вимогами Додатку 2 до документації, а саме п. 8.4 встановлювався обов’язок подання в складі пропозиції сканованої копії паспорта громадянина України з оригіналу документа (у кольоровому вигляді сторінок 1-6 та місце проживання). В складі пропозиції ФОП Подоляк Валерії Дмитрівни відсутня 6 (ШОСТА) сторінка паспорта громадянина України. Звертаємо увагу, що безпосередньо Замовником в Додатку 2 до ТД встановлено: Ненадання вказаних документів або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам Оголошення - є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Також згідно п. 1 ч.13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; У зв’язку із цим, зважаючи на вище викладене, наявні підстави для відхилення пропозиції ФОП Подоляк Валерії Дмитрівни Наголошуємо, що у випадку визнання даного учасника переможцем, ФО-П Гурей А.І., враховуючи положення ч.20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскаржуватимемо рішення Замовника до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду, повідомивши також Державну аудиторську службу України про наявні підстави для притягнення до адміністративної відповідальності уповноважену особу Замовника, кваліфікуючи дії за ст. 164-14 КУпАП: невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону (штраф у розмірі від 25 500 до 51 000 грн).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ

Номер: ac6947fbccaa4b34b156092cfe3bbf2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-003718-b.c3
Назва: МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ
Вимога:
На питання до закупівлі від 03.09.21, 10:58 , а саме: У додатоку № 3 до ТД (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015:35110000-8: «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» - Комбінезони захисні BeSafePro MASTER (PP+microPE) - 13000,00 шт. Характеристики (технічне рішення) до предмету закупівлі містять несумісні вимоги ТД, а саме: Шви мають бути оброблені оверлоком. Оверлок – це спеціалізована швейна машинка, призначена для обрізки тканини і обметування країв матеріалу, однак, ні в якому разі не для шиття безпосередньо. Виключення: оверлок може зшивати краї полотен тільки трикотажних і стрейчевих тканин. Окрім того, у вимогах до предмету закупівлі - Комбінезону/Костюму біологічного захисту мають використовуватись "Двошаровий матеріал, що поєднує нетканий матеріал зі 100% поліпропілену, виготовлений за технологією спанбонд та високоякісну мікропористу поліетиленову плівку яка покриває перший (внутрішній шар). Ці матеріали не мають поперечних та/чи поздовжних волокон, тому не будуть роз-пускатися та/чи сипатися, як переважна більшість тканин, для обметування країв яких використовується оверлок. Враховуючи вищесказане, вимагаємо внести зміни до технічних вимог тендерної документації змінивши вид оброблення швів виробу на метод ульразвукового зварювання або зшивні та проклеєні стрічкою, що в свою чергу дає можливість зробити повну герметизацію захисного виробу. Безперервне зварювання швів забезпечує максимальний захист від проникнення газів, вірусів, бактерій - такі вироби відповідають 5-6 типу захисту згідно ДСТУ EN 14126:2008 та/або EN 14126:2003 Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування. Замовник 06.09.21, 09:15 надав відповідь: Доброго ранку! У медико-технічних вимогах до предмету закупілі іде саме про обробку швів, а саме обметування. Обметування за допомогою машинки оверлок і є обробка двох країв тканини та НЕТКАННОГО матеріалу, у тому числі для придання швам (місцям з’єднання двох країв, двох частин) додаткової міцності та щільності. За допомогою машинки оверлок можливо зробити різні обметувальні шви ,це і називається обметуванням. Наголошуємо що ця методика обробки може виконуватися на нетканному матеріалі. Оверлок - вид швейної машини для обметиванія зрізів текстильних матеріалів (тканих і нетканих) при виготовленні швейних виробів (одягу та інших). Згідно відповіді виникає двозначне тлумачення вимог до товару закупівлі. Обробка швів виробу і обробка краю матеріалу в місці з'єднання двох частин виробу - це різні вимоги. Навіть після власної відповіді замовник не вніс змін до ТД, щоб вирішити спірне питання. Для нас, як виробника та понційного учасника тендеру, ці дії спонукають на думку про упередженість замовника та його дискримінаційне відношення до потенційних учасників. Також ми цілковито погоджуємося та підтримуємо ініціативу Потенційного учасника, ТОВ « ТК-Медзахист» Директора О.В. Козюра, щодо його вимог UA-2021-09-02-003718-b.c1 та UA-2021-09-02-003718-b.c2 Публічно закликаємо Замовника до прозорості у закупівлях UA-2021-09-02-003718-b та UA-2021-09-02-000191-c. У другій закупівлі замовника, а саме UA-2021-09-02-000191-c , така ж сама зневажлива і дискримінаційна схема поводження з потенційними учасниками. Потенційний учасник, ТОВ "ПАРТНЕР ДЕКОР" - виробник захисту Життя
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначені вимоги не можуть бути дискримінаційною з огляду на те, що вони є необхідними та важливими критеріями до Учасників, оскільки лікарня негайно та безперервно потребує у поставці комбінезонів, які використовуються в умовах пандемії гострої респіраторної хвороби COVID, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників. Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

вимога про усунення порушень

Номер: 92607d289c6f47d8a0717d98bc515b88
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-003718-b.c2
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
Замовнику : Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради Нагадаємо Замовнику про те, що відповідно до Стаття 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» закупівлі , в тому числі й ті, які проводяться у спрощеному порядку здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині 4 статті 14 Закону зазначено у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник у даній спрощеній закупівлі повністю знехтував всіма принципами проведення закупівель , які зазначені у ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі . Визначивши , що предметом закупівлі є одяг захисний конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE) та категорично вказавши, що «ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть» : - Замовник унеможливив дотримання принципу добросовісної конкуренції між учасниками ( конкуренції бути не може, бо Замовник змушує всіх учасників перекуповувати товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE), а не конкурувати за якістю та ціною між собою) ; - Замовник унеможливив досягнення максимальної економії у закупівлі ( аналіз закупівель захисного одягу від інфекційних агентів свідчить про те, що ціна на товар даної категорії може коливатися , але очевидно , що вданій закупівлі ціна не буде нижчої , ніж її визначає один єдиний виробник товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) - Замовник допустив відкриту дискримінацію всіх інших виробників захисного одягу , які потенційно є учасниками цього тендеру , бо в Україні є десятки виробників захисного одягу , який відповідає вимогам ДСТУ EN 14126:2008. Сертифікація товарів національних виробників проведена не тільки національними органами оцінки відповідності , але й у міжнародних органах ОВ. Однак , Замовник встановлює надумані бар’єри учасникам, які вклали багато часу та зусиль для проведення процесу сертифікації для участі й перемоги у цій закупівлі . Недобросовісно, а, можливо, й із незаконним умислом та за попередньою змовою з невстановленими особами, діє Замовник зазначаючи в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі характеристики товару , вимоги про підтверджуючі документи які 100 % співпадають виключно з одним учасником ринку : ТОВ « Компанія «Біко» ( 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна , 9 оф.10. Надаємо для публічного ознайомлення документи на товар ТОВ « Компанія «Біко» для підтвердження вище викладених обставин. Зауважимо, що Замовник жодним чином не мотивував того, що товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) є виключним товаром , що необхідний для потреб Замовника і що аналогічні товари за своїми характеристиками, але інших виробників не здатні задовольнити потреби Замовника . Особливо варто відмітити вимогу про надання учасниками : «- оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів.» Тобто , якщо виробник захисного одягу під ТМ BeSafePro MASTER (PP+microPE)) не надасть на запит потенційного учасника гарантійного листа, то такий учасник не зможе надати тендерної пропозиції, не зможе запропонувати товари власного виробництва, тобто не зможе взяти участь у закупівлі взагалі. Замовник тим самим ставить усіх потенційних учасників ринку в залежність від виробника товарів BeSafePro MASTER (PP+microPE)). Також, вимогою яка очевидно написана Замовником під конкретного виробника є вимога про надання - копії сертифікату експертизи виданий державним центром стандартизації якій підтверджує відповідність комбінезона до ДСТУ EN 14126:2008.В сертифікаті має бути чіткий опис конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона;» При цьому, Замовник жодним чином не мотивує цієї вимоги , чому саме вимагає сертифікат, виданий державним центром стандартизації ще й із зазначенням артикулу. Товару. Відповідно до ч.4 ст. 25 ЗУ « Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у випадках, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, повинні або можуть бути залучені органи з оцінки відповідності, зокрема призначені органи. Відповідно до розділу «Оцінка відповідності» Постанови КМУ № 761 від 27.08.2008 року (технічного регламенту засобів індивідуального захисту, дія якого поширюється на предмет закупівлі): …оцінка відповідності засобів індивідуального захисту, що належать до другої та третьої категорії проводиться за вибором виробника відповідно до модуля В у комбінації з модулем C або D». Відповідно до Постанови КМУ № 95 від 13.01.2016 р. «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» - Модуль оцінки « В» – це процедура оцінки відповідності, визначена як «Експертиза типу». Експертиза типу є тією частиною процедури оцінки відповідності, в якій призначений орган досліджує технічний проект продукції та перевіряє і засвідчує, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовуються до неї. Таким чином, належним підтвердженням відповідності державним та гармонізованими стандартам , в тому числі ДСТУ EN 14126: 2008 ДСТУ, EN ISO 13982-1-2009, ДСТУ EN 14605:2007 - є сертифікат експертизи типу за модулем «В», який може бути виданий призначеним органом оцінки відповідності. Призначені органи оцінки відповідності – це юридичні особи будь-якої форми власності та організаційно-правової форми. Але у будь-кому разі ООВ має бути акредитованим Національним акредитаційним агентством України, або акредитація ООВ має бути визнана в порядку , встановленому ЗУ « Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Форма сертифікату не містить обов’язкових вимог щодо зазначення «чіткого опису конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона» (тим більше артикул на товар присвоює виробник товару і присвоєння артикулу це не пов’язано з процесом сертифікації). Таким чином,вимога про надання копії сертифікату експертизи виданий державним центром стандартизації якій підтверджує відповідність комбінезона до ДСТУ EN 14126:2008.В сертифікаті має бути чіткий опис конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона» - є дискримінаційною нормою, яка має бути змінена , або вилучена з тексту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На підставі викладеного , ВИМАГАЄМО : Усунути порушення ст.5 ЗУ « Про публічні закупівлі» та змінити норми Оголошення про проведення публічних закупівель шляхом : - Видалити з Оголошення послання на конкретну марку товару BeSafePro MASTER (PP+microPE)). - Видалити з додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступної вимоги: «Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть». - Зазначити у додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі про можливість надання еквіваленту продукції з такими ж самими характеристиками та властивостями. - Видалити з додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступної вимоги: «…копії сертифікату експертизи виданий державним центром стандартизації якій підтверджує відповідність комбінезона до ДСТУ EN 14126:2008.В сертифікаті має бути чіткий опис конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона;». - Зазначити у додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі як спосіб підтвердження відповідності ДСТУ EN 14126:2008 надання учасниками сертифікатів експертизи типу за модулем В , виданий органом оцінки відповідності , який має відповідну сферу акредитації. Розуміючи ,що спрощений порядок закупівель згідно положень ЗУ « Про публічні закупівлі» значно обмежує учасників у способах оскарження протизаконних дій Замовника, Замовник сподівається безкарно порушити принципи недискримінації учасників , який передбачений Законом . Ми закликаємо наших колег , які мають намір брати участь у закупівлі , але через дискримінацію Замовника не мають можливості запропонувати власний товар , приєднатися до процесів оскарження дискримінації у даній закупівлі до вищестоящих органів Замовника , та , за наявності підстав , до звернень у правоохоронні органи . Потенційний учасник, ТОВ « ТК-Медзахист» Директор О.В. Козюра
Вирішення: Зазначені вимоги не можуть бути дискримінаційною з огляду на те, що вони є необхідними та важливими критеріями до Учасників, оскільки лікарня негайно та безперервно потребує у поставці комбінезонів, які використовуються в умовах пандемії гострої респіраторної хвороби COVID, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників. Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога про усунення порушень

Номер: 10ec24b7cbfb472c841de02efba980d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-003718-b.c1
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
Замовнику : Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради Нагадаємо Замовнику про те, що відповідно до Стаття 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» закупівлі , в тому числі й ті, які проводяться у спрощеному порядку здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині 4 статті 14 Закону зазначено у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник у даній спрощеній закупівлі повністю знехтував всіма принципами проведення закупівель , які зазначені у ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі . Визначивши , що предметом закупівлі є одяг захисний конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE) та категорично вказавши, що «ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть» : - Замовник унеможливив дотримання принципу добросовісної конкуренції між учасниками ( конкуренції бути не може, бо Замовник змушує всіх учасників перекуповувати товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE), а не конкурувати за якістю та ціною між собою) ; - Замовник унеможливив досягнення максимальної економії у закупівлі ( аналіз закупівель захисного одягу від інфекційних агентів свідчить про те, що ціна на товар даної категорії може коливатися , але очевидно , що вданій закупівлі ціна не буде нижчої , ніж її визначає один єдиний виробник товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) - Замовник допустив відкриту дискримінацію всіх інших виробників захисного одягу , які потенційно є учасниками цього тендеру , бо в Україні є десятки виробників захисного одягу , який відповідає вимогам ДСТУ EN 14126:2008. Сертифікація товарів національних виробників проведена не тільки національними органами оцінки відповідності , але й у міжнародних органах ОВ. Однак , Замовник встановлює надумані бар’єри учасникам, які вклали багато часу та зусиль для проведення процесу сертифікації для участі й перемоги у цій закупівлі . Недобросовісно, а, можливо, й із незаконним умислом та за попередньою змовою з невстановленими особами, діє Замовник зазначаючи в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі характеристики товару , вимоги про підтверджуючі документи які 100 % співпадають виключно з одним учасником ринку : ТОВ « Компанія «Біко» ( 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна , 9 оф.10. Надаємо для публічного ознайомлення документи на товар ТОВ « Компанія «Біко» для підтвердження вище викладених обставин. Зауважимо, що Замовник жодним чином не мотивував того, що товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) є виключним товаром , що необхідний для потреб Замовника і що аналогічні товари за своїми характеристиками, але інших виробників не здатні задовольнити потреби Замовника . Особливо варто відмітити вимогу про надання учасниками : «- оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів.» Тобто , якщо виробник захисного одягу під ТМ BeSafePro MASTER (PP+microPE)) не надасть на запит потенційного учасника гарантійного листа, то такий учасник не зможе надати тендерної пропозиції, не зможе запропонувати товари власного виробництва, тобто не зможе взяти участь у закупівлі взагалі. Замовник тим самим ставить усіх потенційних учасників ринку в залежність від виробника товарів BeSafePro MASTER (PP+microPE)). Також, вимогою яка очевидно написана Замовником під конкретного виробника є вимога про надання - копії сертифікату експертизи виданий державним центром стандартизації якій підтверджує відповідність комбінезона до ДСТУ EN 14126:2008.В сертифікаті має бути чіткий опис конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона;» При цьому, Замовник жодним чином не мотивує цієї вимоги , чому саме вимагає сертифікат, виданий державним центром стандартизації ще й із зазначенням артикулу. Товару. Відповідно до ч.4 ст. 25 ЗУ « Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у випадках, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, повинні або можуть бути залучені органи з оцінки відповідності, зокрема призначені органи. Відповідно до розділу «Оцінка відповідності» Постанови КМУ № 761 від 27.08.2008 року (технічного регламенту засобів індивідуального захисту, дія якого поширюється на предмет закупівлі): …оцінка відповідності засобів індивідуального захисту, що належать до другої та третьої категорії проводиться за вибором виробника відповідно до модуля В у комбінації з модулем C або D». Відповідно до Постанови КМУ № 95 від 13.01.2016 р. «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» - Модуль оцінки « В» – це процедура оцінки відповідності, визначена як «Експертиза типу». Експертиза типу є тією частиною процедури оцінки відповідності, в якій призначений орган досліджує технічний проект продукції та перевіряє і засвідчує, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовуються до неї. Таким чином, належним підтвердженням відповідності державним та гармонізованими стандартам , в тому числі ДСТУ EN 14126: 2008 ДСТУ, EN ISO 13982-1-2009, ДСТУ EN 14605:2007 - є сертифікат експертизи типу за модулем «В», який може бути виданий призначеним органом оцінки відповідності. Призначені органи оцінки відповідності – це юридичні особи будь-якої форми власності та організаційно-правової форми. Але у будь-кому разі ООВ має бути акредитованим Національним акредитаційним агентством України, або акредитація ООВ має бути визнана в порядку , встановленому ЗУ « Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Форма сертифікату не містить обов’язкових вимог щодо зазначення «чіткого опису конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона» (тим більше артикул на товар присвоює виробник товару і присвоєння артикулу це не пов’язано з процесом сертифікації). Таким чином,вимога про надання копії сертифікату експертизи виданий державним центром стандартизації якій підтверджує відповідність комбінезона до ДСТУ EN 14126:2008.В сертифікаті має бути чіткий опис конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона» - є дискримінаційною нормою, яка має бути змінена , або вилучена з тексту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На підставі викладеного , ВИМАГАЄМО : 1. Усунути порушення ст.5 ЗУ « Про публічні закупівлі» та змінити норми Оголошення про проведення публічних закупівель шляхом : - Видалити з Оголошення послання на конкретну марку товару BeSafePro MASTER (PP+microPE)). - Видалити з додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступної вимоги: «Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть». - Зазначити у додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі про можливість надання еквіваленту продукції з такими ж самими характеристиками та властивостями. - Видалити з додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступної вимоги: «…копії сертифікату експертизи виданий державним центром стандартизації якій підтверджує відповідність комбінезона до ДСТУ EN 14126:2008.В сертифікаті має бути чіткий опис конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона;». - Зазначити у додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі як спосіб підтвердження відповідності ДСТУ EN 14126:2008 надання учасниками сертифікатів експертизи типу за модулем В , виданий органом оцінки відповідності , який має відповідну сферу акредитації. Розуміючи ,що спрощений порядок закупівель згідно положень ЗУ « Про публічні закупівлі» значно обмежує учасників у способах оскарження протизаконних дій Замовника, Замовник сподівається безкарно порушити принципи недискримінації учасників , який передбачений Законом . Ми закликаємо наших колег , які мають намір брати участь у закупівлі , але через дискримінацію Замовника не мають можливості запропонувати власний товар , приєднатися до процесів оскарження дискримінації у даній закупівлі до вищестоящих органів Замовника , та , за наявності підстав , до звернень у правоохоронні органи . Потенційний учасник, ТОВ « ТК-Медзахист» Директор О.В. Козюра
Опис причини скасування: створенно помилково
Дата скасування: 08.09.2021 12:48