-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Лот № 1 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с.Чепіль Балаклійської територіальної громади Харківської області; Лот № 2 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Калинівка Балаклійської територіальної громади Харківської області; Лот № 3 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Протопопівка Балаклійської територіальної громади Харківської області; Лот № 4 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Лозовенька Балаклійської територіальної громади Харківської області; Лот № 5 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Вільне Балаклійської територіальної громади Харківської області.
Торги відмінено
625 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 625.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 625.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2021 14:45 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога замовнику щодо дискваліфікації
Номер:
4aeab7c1132e49d391d507e1af99b2e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-003534-b.b1
Назва:
вимога замовнику щодо дискваліфікації
Вимога:
20 вересня 2021 року о 14:51 було здійснено розкриття пропозицій учасників процедури закупівлі UA-2021-09-02-003534-b, зокрема відносно Лоту № 1 «Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с.Чепіль Балаклійської територіальної громади Харківської області» (надалі – Лот № 1). За результатами розкриття пропозицій учасників було виявлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАКС ГРУП», код 41764351 (далі – ТОВ «ЛАКС ГРУП» або Учасник) надало найбільш економічно вигідну пропозицію, яка в той же час є аномально низькою пропозицією відповідно до умов проведення процедури закупівлі.
21 вересня 2021 року відповідно до п.п. 2.1-2.3 п. 2 «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тобто протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, ТОВ «ЛАКС ГРУП» подало обґрунтування в довільній формі щодо цін, вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції (Обґрунтування аномально низької ціни, вих. № 2109-01 від 21.09.2021). Це Обґрунтування аномально низької ціни було прийнято електронною системою закупівель 21 вересня 2021 року та відображається у системі у складі пропозиції Учасника. Тобто 21 вересня 2021 року, який був робочим днем в Україні, і до закінчення цього дня Учасником було подано, а електронною системою закупівель прийнято Обґрунтування аномально низької ціни Учасника. Звертаємо увагу, що ані у Законі, ані у тендерній документації немає вимоги про подання документації у робочий час робочого дня, а лише є встановлення строку у робочих днях (на відміну від календарних), що відокремлює їх від вихідних, святкових та неробочих днів, але жодним чином не встановлює іншу тривалість такого дня, ніж 24 години. Таким чином, тривалість робочого дня дорівнює тривалості будь-якого іншого дня та становить 24 години. Крім того, дотримання Учасником строку подання документації також підтверджується фактом прийняття цієї документації системою закупівель.
Але рішенням Тендерного комітету (Протокол засідання Тендерного комітету №1 від 27.09.2021) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛАКС ГРУП» на підставі абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону (тобто протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції).
На підставі вищезазначеного та керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п.п. 5.2 п. 5 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ЛАКС ГРУП» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі (причин відхилення пропозиції Учасника) не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- звернення надання додаткової аргументації.pdf 05.10.2021 17:49
Дата подачі:
05.10.2021 17:49
Вирішення:
5 жовтня 2021 року ТОВ “ЛАКС ГРУП” надіслав через електронну систему закупівель Звернення щодо надання додаткової аргументації ТОВ “ЛАКС ГРУП”.
Тендерний комітет Виконавчого комітету Балаклійської міської ради Харківської області розглянув Звернення ТОВ “ЛАКС ГРУП” та зазначає наступне.
Згідно з Протоколом засідання тендерного комітету щодо розгляду предмету закупівлі Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с.Чепіль Балаклійської територіальної громади Харківської області) від 27 вересня 2021 року, тендерна пропозиція ТОВ “ЛАКС ГРУП” відхилена Замовником згідно абзацу 7, п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неналежним обґрунтуванням аномально низької ціни тендерної пропозиції, яка без ПДВ становить 37583,33грн. (Тридцять сім тисяч п’ятсот вісімдесят три грн. 33 коп.) .
Замовник відхилив тендерну пропозицію ґрунтуючись, передовсім на підставах, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». (протокол № 1 від 27 вересня 2021 року).
Згідно з листом-обгрунтування від 21.09.2021 року, ТОВ “ЛАКС ГРУП” обґрунтував аномально низьку ціну тендерної пропозиції (ЛОТ №1) наступним: «використовує передові практики планування та має спрацьований кваліфікований штат працівників, має новітню технологію будівництва та збіг сприятливих умов, за яких ТОВ “ЛАКС ГРУП” може надати послуги чи виконати роботи відповідно до зобов’язання».
Проте, наведене лише формально відтворює положення частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, у зв’язку з відсутністю НАЛЕЖНОГО обґрунтування (не надано розрахунків вартості послуг з урахуванням передових практик планування, схеми прокладання для з’ясування протяжності мережі) аномально низької ціни тендерної пропозиції , керуючись абзацом сьомим пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель .
Статус вимоги:
Відхилено