послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Примітка: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Завершена
225 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період оскарження:02.09.2021 14:24 - 16.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:21af028222db40ac89ac3735ea29cdcd
Пов'язаний елемент:Лот послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-02-001522-c.c1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно пункту 4 Технічного завдання:"Запасні частини, що встановлюються повинні бути оригінальними та відповідати нормам згідно інструкції заводу виробника. Надати гарантійний лист." Дана вимога є дискримінаційною, згідно п.4 Статті 3 ЗУ "Про Публічні Закупівлі": У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників., згідно п.5 Статті 3 ЗУ "Про Публічні Закупівлі": Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, згідно п.4 Статті 23 ЗУ "Про Публічні Закупівлі":Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо вас прибрати вомогу щодо оригіналу та додати вираз "або еквівалент". Уразі відсутності реакції зі сторони Замовника, ми вимушені захищати наші права та інтереси в АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі а й накладання штрафів на відповідальних осіб Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.09.2021 07:49
Вирішення:Шановний потенційний учаснику!
Дякуємо Вам за зацікавленність у прийнятті участі в Тендерній закупівлі та хочемо зазначити у відповідь на Вашу вимогу наступне.
Тендерна документація розроблена на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), а також з дотриманням умов інших Законів і Постанов, які регламентують процес закупівлі за бюджетні кошти, зокрема ЗУ « Про захист економічної конкуренції» від 11,01,2011 року №2210-ІІІ, ЗУ «П електронні довірчі послуги», ЗУ «Про електронні документи та електронний документооборот» та деяких інших законодовчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель тощо.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів може містити інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не регламентовано як подавати номенклатуру продукції у переліку до закупівлі. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
Вимога пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації не є дискримінаційною оскільки заводи виробники автомобілів користуються послугами різних торгівельних марок та виробників запчастин.
Пункт 4 Додатка 3 до тендерної документації "Запасні частини, що встановлюються повинні бути оригінальними та відповідати нормам згідно інструкції заводу виробника. Надати гарантійний лист" не є дискримінаційною та відповідає Закону України «Про публічні закупівлі»", а саме статті 5. Даний пункт гарантує добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість закупівель на всіх стадіях. Та головне завдання пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації це гарантія надання якісних запасних частин Замовнику.
Таким чином, уповноважена особа зацікавлена у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійснення закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції. Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі.
Закликаємо усіх потенційних учасників до участі у процедурі.
Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:20.09.2021 11:04