• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Обладнання системою автоматичної пожежної сигналiзацiї i системою автоматичного оповіщення про пожежу та управлiння евакуацiею людей об’єкту, що розташований за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеська область» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, виконуючий обов’язки начальника, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Обладнання системою автоматичної пожежної сигналiзацiї i системою автоматичного оповіщення про пожежу та управлiння евакуацiею людей об’єкту, що розташований за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеська область». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Обладнання системою автоматичної пожежної сигналiзацiї i системою автоматичного оповіщення про пожежу та управлiння евакуацiею людей об’єкту, що розташований за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеська область» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67821, Одеська обл., Овідіопольський р-н, с. Сухий Лиман, вул. Чорноморців, 98. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 570 096,40 грн. (п’ятсот сімдесят тисяч дев’яносто шість гривень 40 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету (залишок освітньої субвенції). 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «08» вересня 2021 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «13» вересня 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

570 096.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 700.96 UAH
Період оскарження: 02.09.2021 14:13 - 08.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору (аналогічних договорів) на виконання капітального ремонту та/або реконструкції та/або реставрації об'єктів соціальної сфери (2)

Номер: 29882e883a2a41fdabe8702e824c31b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-007082-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору (аналогічних договорів) на виконання капітального ремонту та/або реконструкції та/або реставрації об'єктів соціальної сфери (2)
Вимога:
Згідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” в ст. 22 п.4 “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію. Замовником в додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається/вимагається: «…1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі*….» «…*Аналогічним договором є договір(ори) на виконання капітального ремонту та/або реконструкції та/або реставрації об’єктів соціальної сфери…» Вважаємо, що вимога надання аналогічного договору з ремонту об'єктів соціальної сфери є дискримінаційною, оскільки по-перше незрозуміло що є "об'єктом соціальної сфери", по-друге: у нас, як в потенційного Учасника є аналогічні договори відповідно до предмету закупівлі, однак Замовник обмежує коло учасників тими учасниками, у кого є договори саме щодо "об'єкту соціальної сфери", що виключає можливість участі у закупівлі тих учасників, у кого нема договорів щодо "об'єкту соціальної сфери". Враховуючи вказане просимо змінити умови документації у цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу від «07» вересня 2021 року, номер вимоги: UA-2021-09-02-007082-a.c2 повідомляємо наступне. Відповідно до опублікованого Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель розяснень/визначень щодо поняття «аналогічний договір» у Додатку 3 не міститься, зазначені Вами пункти: «…1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі*….» «…*Аналогічним договором є договір(ори) на виконання капітального ремонту та/або реконструкції та/або реставрації об’єктів соціальної сфери…» Просимо Вас повторно завантажити з системи файл «Додаток_3.pdf» та повторно ознайомитись із зазначеним додатком. З виникненням проблем щодо завантаження з системи вашого майданчику, де ви зареєстровані, як учасник, вищезазначеного файлу просимо завантажувати їх з офіційного сайту PROZORRO за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-02-007082-a
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору (аналогічних договорів) на виконання капітального ремонту та/або реконструкції та/або реставрації об'єктів соціальної сфери

Номер: 76dd6e03768244e6bb773a6488ab0454
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-007082-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога щодо надання аналогічного договору (аналогічних договорів) на виконання капітального ремонту та/або реконструкції та/або реставрації об'єктів соціальної сфери
Вимога:
Згідно до ЗУ “Про публічні закупівлі” в ст. 22 п.4 “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію. Замовником в додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної процедури встановлена вимога надання аналогічного договору (аналогічних договорів) на виконання капітального ремонту та/або реконструкції та/або реставрації об'єктів соціальної сфери. Вважаємо, що вимога надання аналогічного договору з ремонту об'єктів соціальної сфери є дискримінаційною, оскільки по-перше незрозуміло що є "об'єктом соціальної сфери", по-друге: у нас, як в потенційного Учасника є аналогічні договори відповідно до предмету закупівлі, однак Замовник обмежує коло учасників тими учасниками, у кого є договори саме щодо "об'єкту соціальної сфери", що виключає можливість участі у закупівлі тих учасників, у кого нема договорів щодо "об'єкту соціальної сфери". Враховуючи вказане просимо змінити умови документації у цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу від «07» вересня 2021 року повідомляємо наступне. Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить зазначеної Вами глави. Просимо більш детально ознайомитись із зазначеним додатком.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні