-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання
Торги не відбулися
1 108 013.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 540.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 540.07 UAH
Період оскарження:
02.09.2021 12:24 - 14.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
55e8153eba694b5a9d724c71218ea4c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-005135-a.a4
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Переможця, адже його пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі викладеним в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 2 тендер Тендерна документація 2021 мультимедія.doc 01.10.2021 09:24
- Порівняльна таблиця відповідності.pdf 01.10.2021 09:24
- Скарга неправомірне визначення переможця.docx 01.10.2021 09:24
- Декларація ноутбук Decl_N19.pdf 01.10.2021 09:24
- Скарга неправомірне визначення переможця.PDF 01.10.2021 09:24
- Декларація про відповідність на дошки INTECH.pdf 01.10.2021 09:24
- Відповідь на Пояснення замовника.PDF 11.10.2021 15:29
- Відповідь на Пояснення замовника.docx 11.10.2021 15:29
- рішення від 05.10.2021 № 22568.pdf 06.10.2021 11:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2021 № 23440.pdf 19.10.2021 17:31
- рішення від 18.10.2021 № 23440.pdf 21.10.2021 17:41
- Запит Acer.pdf 11.10.2021 12:14
- Пояснення АМК.docx 11.10.2021 12:14
- Висновок низьковольтне Intech.pdf 11.10.2021 12:14
- Запит ІнтерСистемс.pdf 11.10.2021 12:14
- Декларація Acer.pdf 11.10.2021 12:14
- Декларація INTECH.pdf 11.10.2021 12:14
- Scan-211011-0001.pdf 11.10.2021 12:14
- Інформаційний лист Acer.pdf 11.10.2021 12:15
- Scan-211022-0003.pdf 22.10.2021 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2021 10:48
Дата розгляду скарги:
18.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2021 11:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.10.2021 17:41
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2021 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом, засідання якого відбулося 22.10.2021р., вирішено виконати рішення АМКУ № 23440-р/пк-пз від 18.10.2021р., а саме скасувати про визначення ТОВ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" переможцем за процедурою закупівлі - "Мультимедійне обладнання"
Скарга
Залишено без розгляду
Невідповідності ТД законодавству України
Номер:
e6bb0ce9692f47d69652704d623ed886
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-005135-a.a3
Назва:
Невідповідності ТД законодавству України
Скарга:
Дискримінаційні вимоги та порушення Наказу МОН в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Vivitek DX283-ST Datasheet RU.pdf 13.09.2021 16:56
- 2 тендер Тендерна документація 2021 мультимедія.doc 13.09.2021 16:56
- Запит на інтерактивне обладнання ТОВ В2В Солюшинс.pdf 13.09.2021 16:56
- Відповідь на запит ТОВ B2B Солюшнз.pdf 13.09.2021 16:56
- Запит на інтерактивне обладнання ТОВ ІНТО.pdf 13.09.2021 16:56
- Інструкція пректор Epson.pdf 13.09.2021 16:56
- Лист_відповідь_на_запит_Еліс_Вінер.pdf 13.09.2021 16:56
- Про затвердження Типового переліку від 29.04.2020 № 574.pdf 13.09.2021 16:56
- Скарга Новодністровськ.docx 13.09.2021 16:56
- Технічні характеристики Інтерактивна дошка INTECH RD82A.pdf 13.09.2021 16:56
- Скарга Новодністровськ.PDF 13.09.2021 16:56
- Технічні характеристики Інтерактивна дошка INTECH SR94101D.pdf 13.09.2021 16:56
- рішення від 15.09.2021 № 20955.pdf 15.09.2021 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2021 17:51
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2021 14:44
Вимога
Відхилено
Невідповідність статті 5 Закону
Номер:
081dfe6d5f624aeea3ee88945c60ba68
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-005135-a.b2
Назва:
Невідповідність статті 5 Закону
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 2 - Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом Epson EB-535W. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 09:41
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Відповідно до приписів ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у вимозі не зазначено, які саме вимоги замовника Ви бажаєте змінити.
З урахуванням викладеного вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
53bb3db4df7944509c8421e24772d5c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-02-005135-a.b1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 - Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом Vivitek DX283-ST. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2021 09:41
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Відповідно до приписів ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у вимозі не зазначено, які саме вимоги замовника Ви бажаєте змінити.
З урахуванням викладеного вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Відхилено