• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання

Торги не відбулися

1 108 013.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 540.07 UAH
Період оскарження: 02.09.2021 12:24 - 14.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 55e8153eba694b5a9d724c71218ea4c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-005135-a.a4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Переможця, адже його пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі викладеним в Тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 11:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.10.2021 17:41
Дата виконання рішення Замовником: 22.10.2021 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом, засідання якого відбулося 22.10.2021р., вирішено виконати рішення АМКУ № 23440-р/пк-пз від 18.10.2021р., а саме скасувати про визначення ТОВ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" переможцем за процедурою закупівлі - "Мультимедійне обладнання"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Кириченко Володимир 380992396175 info@eliswin.com
Скарга
Залишено без розгляду

Невідповідності ТД законодавству України

Номер: e6bb0ce9692f47d69652704d623ed886
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-005135-a.a3
Назва: Невідповідності ТД законодавству України
Скарга:
Дискримінаційні вимоги та порушення Наказу МОН в тендерній документації.
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.09.2021 14:44
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Кириченко Володимир 380992396175 info@eliswin.com
Вимога
Відхилено

Невідповідність статті 5 Закону

Номер: 081dfe6d5f624aeea3ee88945c60ba68
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-005135-a.b2
Назва: Невідповідність статті 5 Закону
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 2 - Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом Epson EB-535W. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Відповідно до приписів ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у вимозі не зазначено, які саме вимоги замовника Ви бажаєте змінити. З урахуванням викладеного вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 53bb3db4df7944509c8421e24772d5c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-005135-a.b1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 - Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом Vivitek DX283-ST. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Відповідно до приписів ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у вимозі не зазначено, які саме вимоги замовника Ви бажаєте змінити. З урахуванням викладеного вище, у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено