-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт покрівлі Судилківської загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Шкільній, 1a, y с. Судилків Шепетівського р-ну Хмельницької області" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015)
Завершена
3 232 969.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 329.70 UAH
мін. крок: 1% або 32 329.70 UAH
Період оскарження:
04.08.2017 15:31 - 16.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
про дискваліфікацію переможця закупівлі
Номер:
a14b9e04c128487780f750bc255953ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-04-001311-b.a1
Назва:
про дискваліфікацію переможця закупівлі
Вимога:
Повідомлення про проведення закупівлі № 1305732, «"Капітальний ремонт покрівлі Судилківської загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Шкільній, 1a, y с. Судилків Шепетівського р-ну Хмельницької області" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015)» Замовник: Судилківська сільська рада
Відповідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», Вважаємо, що пропозиція учасника, якого визнали переможцем даної закупівлі (ПП «МВМ-13», ЄДРПОУ 14149378) не відповідає умовам закупівлі виходячи з наступного: Учасник ПП «МВМ-13», ЄДРПОУ 14149378 не надав дозвільний документ, передбачений Законом України від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII «Про охорону праці», зокрема порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджених постановою КМ України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 (із змінами та доповненнями), а саме Дозвіл на «Роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу» .
Виходячи з вищевикладеного, Відповідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ПП «МВМ-13», ЄДРПОУ 14149378 має бути дискваліфікований. Директор ТОВ «Альп-Пром» Ярослав Іванович Гаврилюк Реквізити: 29000 м . Хмельницький , вул. Водопровідна, буд.75/1А, оф.5А, ЄДРПОУ 35014169 , р/р26001000014337 в ПАТ «ВіЕС Банк» м. Львів, МФО 325213, тел.(0382)764244; (096)0736307
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2017 21:59
Вирішення:
На вимогу учасника ТОВ "АЛЬП - ПРОМ" №UA-2017-08-04-001311-b.a1 про дискваліфікацію переможця закупівлі від 01 вересня 2017 року, за результатами її розгляду по суті повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом Замовника, зі змісту вимоги встановлено, що ТОВ "АЛЬП - ПРОМ", відповідно до статті 18 Закону вважає, що пропозиція учасника, якого визнали переможцем закупівлі UA-2017-08-04-001311-b (ПП «МВМ-13», ЄДРПОУ 14149378) не відповідає умовам закупівлі, оскільки останній не надав дозвільний документ, передбачений Законом України від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII «Про охорону праці» - Дозвіл на «Роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу», тому на підставі статті 18 Закону він має бути дискваліфікований.
Як вбачається зі змісту Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), останній, не містить поняття «умови закупівлі», проте містить визначення поняття «тендерна документація», яким охоплюються умови проведення публічних закупівель.
Частиною 2 статті 22 Закону законодавцем встановлено перелік обов’язкових складових тендерної документації, серед яких, не міститься посилань на зобов’язання Замовника вимагати (встановлювати, як умову тендерної документації) надання будь-яких дозвільних документів від учасників, під час подання тендерних пропозицій.
Водночас, частиною 3 статті 22 Закону законодавцем надана можливість включення до умов тендерної документації іншої інформації відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Аналіз наведених норм законодавства дає підстави стверджувати, що у разі відсутності певної умови, як обов’язкової складової тендерної документації, остання може бути включена до неї за вільним розсудом замовника, якщо вона не суперечить законодавству, не обмежує конкуренцію та/або не дискримінує учасників.
Таким чином, оскільки встановлення відповідної умови Законом не вимагається, а тендерна документація у процедурі відкритих торгів по предмету: "Капітальний ремонт покрівлі Судилківської загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Шкільній, 1a, y с. Судилків Шепетівського р-ну Хмельницької області" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015) (оголошення UA-2017-08-04-001311-b) умов щодо надання такого дозволу не містить, то у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною і відповідає вимогам тендерної документації.
Більш того, варто зауважити, що статтею 18 Закону, встановлено Порядок оскарження процедур закупівель до Органу оскарження шляхом подання скарги суб’єктом оскарження. Водночас, дана стаття не містить жодних підстав, як щодо відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) учасника, так і щодо звернення учасників до Замовників.
Між тим, частиною 3 статті 30 Закону передбачені умови, за наявності яких учасник може звернутися з вимогою до замовника.
Статус вимоги:
Відхилено