• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09310000-5 - Електрична енергія

Завершена

2 435 211.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 352.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2021 09:40 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо проекту договору

Номер: 6c8fe59460a44c48a5208b910dc70d66
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-000525-b.c2
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
Шановний Замовник, оскільки проект договору не містять положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, пп. 2, п. 13.4. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обгрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в порядку п. 5.9. Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне. Розглянувши пропозицію Запитувача щодо внесення змін в документацію, Замовником вирішено не вносити відповідних змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.09.2021 00:02
Вимога
Відхилено

Щодо структурного підрозділу та посадової особи у Запоріжжі

Номер: aeba7a38ce7042379855aa722dfaed9f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-02-000525-b.a1
Назва: Щодо структурного підрозділу та посадової особи у Запоріжжі
Вимога:
Під час аналізу умов Тендерної документації була встановлена наявність характерних рис дискримінаційних положень. Зокрема, відповідно до додатку 1 п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї тендерної пропозиції документи, зокрема: Довідку у довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази учасника. У довідці зазначити власний окремий структурний підрозділ (центр обслуговування споживачів) на території м. Запоріжжя (адреса, контакти) або, для учасників, яким створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 (надалі – Правила) (зі змінами) зазначити посадову особу з робочим місцем (зазначенням адреси, контактів)на території м. Запоріжжя, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Надати наказ (довіреність тощо) про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території м. Запоріжжя. До довідки додаються документи, що підтверджують право власності на приміщення/офіс, де розміщується окремий структурний підрозділ або договір оренди на таке приміщення/офіс з усіма додатками до нього(дійсний до 31.12.2021). Подібні положення Тендерної Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами публічної закупівлі. Вважаємо вимогу про надання вказаних документів дискримінаційною, спрямованою на недопущення до ринку електроенергії на території Замовника постачальників з інших регіонів України. Безпосередньо, дискримінаційність вимог Замовника полягає в територіальному місцезнаходженню центрів обслуговування споживачів (клієнтів)/ власного окремого структурного підрозділу/ посадової особи, з робочим місцем. За таких умов участь у закупівлі мають змогу взяти виключно ті Постачальники, що мають підрозділ на території м. Києва області. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії, жодним чином не вказує на обов’язок Постачальника створювати на території Замовника Центру обслуговування споживачів. Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів. У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії. Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або структурного підрозділу на відповідній території. Кореспондуючись з вищевикладеним зазначаємо, що законом не встановлено й вимоги щодо створення робочого місця для посадової особи на території м. Запоріжжя. Так, наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення структурного підрозділу постачальника або наявність посадової особи, з робочим місцем на території м. Запоріжжя. Це виключно право не обов’язок Ліцензіата (Товариства). В свою чергу, повідомляємо, що відсутність відділів/підрозділів Постачальника на території м. Запоріжжя жодним чином не вплине на якість роботи Постачальника та Споживача. Товариство володіє достатніми та дієвими методами розрахунків, котрі повністю задовольняють потреби Споживача. Просимо: Видалити вимогу щодо наявності на території м. Запоріжжя власний окремий структурний підрозділ (центр обслуговування споживачів) та посадову особу з робочим місцем (зазначенням адреси, контактів)на території м. Запоріжжя
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Зазначена закупівля проводиться для забезпечення безперебійного освітнього процесу дошкільних, шкільних та позашкільних закладів освіти. Керуючись ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (зі змінами) тендерна документація може містити вимоги, передбачені законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку повинні створити центри обслуговування споживачів, для розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Статус вимоги: Відхилено