-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рентгенівська плівка
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
01.09.2021 18:03 - 07.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні (якісні) вимоги до товару (Додаток №3 до тендерної документації)
Номер:
c4f27071116d4215a2e1de09e327aaf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-01-004410-b.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні (якісні) вимоги до товару (Додаток №3 до тендерної документації)
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку №3 Медико-технічні (якісні) вимоги до товару Замовником вказано про те, що «…ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть», разом з тим Змовником зазначено найменування плівки Кровлекс-ОРГ з детальними медико-технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-01-004410-b).
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівки без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Зазначення всіх медико-технічних вимог плівки Кровлекс-ОРГ Замовником видається за формальну конкуренцію та дотримання законодавства з питань публічних закупівель, за яким Замовник нібито не звужує коло учасників і надає можливість іншим виробникам приймати участь у закупівлі. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у
сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічні (якісні) вимоги до товару (Додаток №3 до тендерної документації)) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-01-004410-b), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівок з розширеними медико-технічними вимогами.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2021 09:56
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до абзацу 2 ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. В нашому випадку Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи все викладене вище, повідомляємо Вам про неможливість задоволення Вашої Вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено