-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне ультрапастеризоване, не менше 2,6% жирності (в поліетиленових пакетах ємністю 0,9л), молоко згущене (молоко незбиране згущене з цукром в жерстяних банках ємністю 0,370г))
Завершена
143 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 717.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 717.00 UAH
Період оскарження:
01.09.2021 17:36 - 13.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол №7 від 21.09.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Номер:
cfaff3118184444e9c2e565edf23ff8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-01-008979-a.b2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол №7 від 21.09.2021 року
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Вимога:
вих. № 2294/07-б
Від 21.09.2021
Херсонський заклад дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@ukr.net
Інформація про закупівлю
ID: d9c0bc0e9efe43a5a4645a5a53f1e6e9
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-01-008979-a
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол №7 від 21.09.2021 року
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-09-01-008979-a) 01.09.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне ультрапастеризоване, не менше 2,6% жирності (в поліетиленових пакетах ємністю 0,9л), молоко згущене (молоко незбиране згущене з цукром в жерстяних банках ємністю 0,370г)) на очікувану вартість 143 400,00 грн з ПДВ.
20 вересня 2021 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
- ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС"
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"– 106 400,00 грн.;
- ТОВ "ДОМ ЮГ СЕРВИС" – 106 500,00 грн.;
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» – 142 200,00 грн.;
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД", який визнаний переможцем. Нашим підприємство було оглянуто завантажені документи Переможця аукціону та виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД".
Відповідно до п.1 Зміст і спосіб (Порядок) подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – нова редакція зокрема Замовником від Учасників вимагалося надати в складі своїх пропозицій:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з:
- Інформацією та документами від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток №1)»
Учасником ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" був наданий файл «С 2 Додаток 1 Довідка Матер техн база.FR12.pdf», який не відповідає формі, наведеній у Додатку №1 Тендерної документації – нова редакція, всупереч вимозі Замовника та/або пояснення щодо цього.
Відповідно до п.1 Зміст і спосіб (Порядок) подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – нова редакція зокрема Замовником від Учасників вимагалося надати в складі своїх пропозицій:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з:
…
- інформацію про субпідрядника (субпідрядників)…»
Учасником ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД", всупереч вимозі Замовника, не було надано даного документу та/або пояснення щодо цього.
Відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 Закону Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – нова редакція зокрема Замовником від Учасників вимагалося надати в складі своїх пропозицій:
«Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше двох) з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною та документами, які свідчать про виконання договору (видаткові накладні, акти приймання-передачі) за предметом закупівлі.
- оригінал або копію позитивного листа-відгуку щодо виконання умов договору за підписом керівника організації, з якою укладено аналогічний договір. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про постачання продуктів харчування до загальноосвітніх закладів та/або до закладів дошкільної освіти;»
Учасником ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД":
- були надані 2 аналогічні договори, але лише один з них є виконаним, всупереч вимозі Замовника та/або пояснення щодо цього;
- лише по одному виконаному договору надані частково (не всі) видаткові накладні, всупереч вимозі Замовника та/або пояснення щодо цього;
- лише по одному виконаному договору наданий Акт прийому-передачі (Загальний), а не акти приймання-передачі по кожній поставці, як це вимагалося Замовником та/або пояснення щодо цього;
- лише по одному виконаному договору наданий лист-відгук щодо виконання умов договору, всупереч вимозі Замовника та/або пояснення щодо цього.
Відповідно до п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – нова редакція зокрема Замовником від Учасників вимагалося надати в складі своїх пропозицій:
«Для підтвердження санітарного стану складських приміщень та автотранспорту учасник повинен надати:
…
- копії санітарних паспортів на автотранспорт, яким буде здійснюватись постачання продукції, дійсних на момент подачі пропозиції та санітарної книжки водія-експедитора;»
Учасником ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД", всупереч вимозі Замовника, не було надано даного документу та/або пояснення щодо цього.
Відповідно до п. 4 Додатку 5 Тендерної документації – нова редакція зокрема Замовником від Учасників вимагалося надати в складі своїх пропозицій:
« 4) документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів, що стосуються публічних закупівель: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника), підписанту керівником підприємства або фізичною особою – підприємцем»
Учасником ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" був наданий файл «С 31 Наказ на призначення директора.FR12.pdf», в якому вказується, що Томарова О.А прийнята на роботу з 30.01.2019р., хоча відповідно до файлів «С 30 Рішення та Статут .FR12.pdf» та «С 34 Витяг з держ реєстру липень 2021.FR12.pdf» вона є директором/керівником ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" з 13.08.2012 р., з цього всього вбачається невідповідність наданих Учасником документів один одному, а тому Учасником надається недостовірна інформація та/або жодних пояснень щодо цього.
Відповідно до п. 9 Додатку 5 Тендерної документації – нова редакція зокрема Замовником від Учасників вимагалося надати в складі своїх пропозицій:
« 9) документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасника наведених в п.5 розділу 3 тендерної документації, а саме:
…
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю;»
Учасником ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" був наданий файл «С 38 Довідка про праців та підтвердження.FR12.pdf», в якому надається Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та Накази про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці. При розгляді документів вищезазначеного файлу вбачається невідповідність наданих Учасником документів один одному та інформаціїї в них, а тому Учасником надається недостовірна інформація та/або жодних поясненнь щодо цього.
На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1. Відхилити пропозицію ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" як таку, що не відповідає вимогам Тендерної Документації.
Директор
ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» _____________ М.В.Полат
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Херс ЗДО №12, молоко згущ+ультрапас.pdf 22.09.2021 09:49
- Відповідь 27.09.21.docx 27.09.2021 15:36
Дата подачі:
22.09.2021 09:49
Вирішення:
Скарга не відповідає дійсності
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
предмет закупівлі та досвід учасників
Номер:
bd78126403cb426baa537b1cd03e7d0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-01-008979-a.c1
Назва:
предмет закупівлі та досвід учасників
Вимога:
Добрий день.
1.Згідно вимог тендерної документації Замовник планує закупівлю молока по ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне ультрапастеризоване, не менше 2,6% жирності (в поліетиленових пакетах ємністю 0,9л), молоко згущене (молоко незбиране згущене з цукром в жерстяних банках ємністю 0,370г)). В додатку №3 до тендерної документації (Технічна специфікація) викладений опис характеристик товару, який планується закупити, так в ньому жирність молока вимагається 2,6%. В додатку №5 до тендерної документації при описі аналогічного договору вказується жирність молока – не менше 2,6%.
По всій тендерній документації закупівлі вказується посилання на ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров’яче питне пастеризоване», де в свою чергу викладено вимоги до молока з масовою часткою жиру від 1,0 % до 6,0 %.
Просимо роз’яснити, з яким вмістом жиру планується вами закупівля молока?
2.По всій тендерній документації вимоги до предмета закупівлі викладені згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України та міністерства освіти та науки країни від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерство освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
Вибір вами для закупівлі молока лише з вмістом жиру 2,6% зменшує кількість можливих виробників та можливих постачальників для участі в процедурі закупівлі. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» викладає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників та забороняє замовникам встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо роз’яснити, чи відповідає вибір для закупівлі молока з вмістом жиру 2,6% вимогам чинних законодавчих актів?
3.Додаток 5 до тендерної документації вимагає від учасників надати документи, які свідчать про виконання ними аналогічних договорів, причому на думку замовника - «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про постачання молока та вершків (Молока коров’ячого питного ультра пастеризованого, не менше 2,6% жирності, молока згущеного (молока незбираного згущеного з цукром)) до загальноосвітніх закладів та/або до закладів дошкільної освіти». Вважаємо, що вимога надати документи, які підтверджують виконання лише аналогічних договорів з постачання молока не нижче 2,6% порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників та надання незаконних переваг окремим учасникам.
Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2021 12:09
Опис причини скасування:
не беремо участі
Дата скасування:
02.09.2021 12:18