• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - виконуючий обов’язки начальника відділу закупівель та договірної роботи, головний спеціаліст відділу закупівель та договірної роботи, секретар тендерного комітету Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, тел. +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Офісне устаткування та приладдя різне – 69 найменувань. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 190 000,00 грн. (сто дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «17» вересня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 27. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Торги не відбулися

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2021 16:07 - 13.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f346b6ea305e400fa95aeb81d39172fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-007498-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Протоколами засідання тендерного комітету Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області від 21 вересня 2021 року за №6 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Коралл» за ч 1 ст 31 Закону як таку, що не містить інших документів за абз 1 ч 3 ст 22 Закону. Підставою для прийняття такого рішення за протоколом є відсутність гарантійного листа про поставку товару на умовах відтермінування (без попередньої оплати), відсутність проекту договору –підписаного учасником. За змістом абз1 ч 3 ст22 Закону вимога про надання іншої інформації повинна бути перш за все передбачена законом, а потім вже зазначена замовником як необхідна у складі пропозиції. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-01-007498-a поставка товару відбувається на умовах 100% післяплати протягом 10 днів за фактично поставлений товар за відповідною накладною. Вимога про надання проекту договору Законом, а саме – п 8 ч 2 ст 22 – встановлена для Замовника. На виконання вимог закону замовник надав у Додатку 4 проект договору, а учасником ТОВ Коралл надано відповідну довідку про ознайомлення з проектом договору відповідно Додатка 4 та згоду із включенням істотних умов до договору про закупівлю у разі визнання пропозиції учасника найбільш економічно вигідною. При цьому вимога про надання учасником гарантійного листа про поставку товару без попередньої оплати та надання підписаного проекту договору не передбачена діючим законодавством. Вказані документи не є іншими за змістом абз1 ч 3 ст22 Закону. Замовником не зазначено норму права, якою передбачено надання вказаних документів. Відповідно відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав ненадання документів, що не вимагаються за законом, є протиправним. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Учасником ТОВ КОРАЛЛ виконано усі законні вимоги Замовника, підстави для віхилення пропозиції відсутні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до вимог ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати в складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати. Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. ТОВ "КОРАЛЛ" не було надано у складі пропозиції проект Договору із зазначенням порядку змін його умов (викладений в Додатку 4 до цієї тендерної документації) заповнений та засвідчений з боку учасника, що не відповідає вимогам п. 1 розділу 3 тендерної документації. Вимога тендерної документації - п. 1 розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної частин та технічної частини. Кожна сформована частина подається окремим файлом. Кваліфікаційна частина складається:… - проект Договору із зазначенням порядку змін його умов (викладений в Додатку 4 до цієї тендерної документації) заповнений та засвідчений з боку учасника.» Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що замовником торгів чітко сформульовано вимоги щодо надання документів у складі тендерних пропозицій учасників, проте зазначені документи не було надано ТОВ "КОРАЛЛ" у складі його пропозиції. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити учасника, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що встановлено вимогами статті 31 Закону. Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та розгляд тендерних пропозицій відбулися із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Звернення за роз’ясненнями:

Номер: b8907a3b925f4958b93c5c0b54bac914
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-007498-a.b1
Назва: Звернення за роз’ясненнями:
Вимога:
Звернення за роз’ясненнями: Викласти звернення 1.За Тендерною документацією (стор6) встановлено вимогу про надання документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характристикам. Одночасно, окремо встановлено вимогу про надання інформації за Додатком 3. Тому не зрозуміло, які документи, крім інформації за Додатком 3 та порівняльної таблиці (за необхідності) потрібно надати додатково. 2. Чи є обов`язковою вимога щодо викладення одним файлом технічної частини та одним файлом кваліфікаційної частини. Питання пов`язане з громіздкістю великих файлів. Просимо роз`яснити зміст зазначених умов ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. На підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам учасники закупівлі повинні надати заповнений та підписаний Додаток 3 до тендерної документації та документи, що вимагаються за його змістом. 2. Обов'язок надання пропозиції у вигляді кваліфікаційної та тенхнічної частини саме одним файлом не встановлено вимогами тендерної документації. Учасник може надати декілька файлів під назвою "кваліфікаційна частина №1", "кваліфікаційна частина №2", "технічна частина №1" тощо.
Статус вимоги: Задоволено