1
Комплект проекційного обладнання Комплект складається з:
Відео проектор:
Технічні характеристики
Технологія відображення DLP ™
Дозвіл WUXGA (1920x1200)
Яскравість 6 300лмн
Контрастність 300 000: 1
Співвідношення сторін 16:10
Співвідношення сторін - підтримуване 4: 3,16: 9,16: 10
Корекція трапецеїдальних спотворень - горизонтальна +/- 30 °
Корекція трапецеїдальних спотворень - вертикальна +/- 30 °
Автоматична корекція вертикальних трапецеїдальних спотворень Так
Якість передачі кольору (млн) 1073.4
Горизонтальна розгортка 15.375 ~ 91.146 кГц
Вертикальна розгортка 24 ~ 85 Hz (120Hz for 3D) Гц
Рівномірність світлового потоку 85%
Розмір екрану 0.75m ~ 7.76m (29.38 "~ 305.6")
Джерело світла Лазер
Термін служби лазерного джерела світла 30 000 годин
Проекційне ставлення 0.79: 1
Проекційне відстань (м) 0.5m - 5.2m
Тип зуму Фіксований
Фокусна відстань (мм) 11.66
Зрушення об'єктива Верт. -100 ~ 120%
Зрушення об'єктива (offset) 100%
Зрушення об'єктива Так - seedocumentationfordetails
підключення
Входи 1 x HDMI 1.4a підтримка 3D, 1 x HDMI 1.4a підтримка 3D + MHL, 2 x VGA, 1 x Композитний відео, 1 x Mic 3.5мм, 1 x Аудіо 3.5мм, 1 x HDBaseT, 1 x S-Video
Виходи 1 x VGA, 1 x Живлення по USB-A 1.5A, 1 x Аудіо 3.5мм
Контроль 1 x RS232, 1 x 12В тригер, 1 x RJ45
Рівень шуму (звичайний) 33дБ
Рівень шуму (макс.) 38дБ
Сумісність з комп'ютером UHD, FHD, UXGA, SXGA, WXGA, HD, XGA, SVGA, VGA, Mac
2D сумісність NTSC M / J, 3.58MHz, 4.43MHz PAL B / D / G / H / I / M / N, 4,43MHz SECAM B / D / G / K / K1 / L, 4.25 / 4.4MHz 480i / p , 576i / p, 720p (50 / 60Hz), 1080i (50 / 60Hz), 1080p (50 / 60Hz), 2160p (24/50 / 60Hz)
3D сумісність Side-by-Side: 1080i50 / 60, 720p50 / 60 Frame-pack: 1080p24, 720p50 / 60 Over-Under: 1080p24, 720p50 / 60
3D
Full 3D
Безпека
Securitybar, KensingtonLock, Інтерфейс захищений паролем
IP rating
IP6x
Меню / мови дисплея
25 мови: Арабська, Чеська, Данська, Голландський, Англійський, Перська, Фінський, Французький, Німецький, Грецький, Угорська, Індонезійська, італійська, японська, Норвезька, Польська, Португальська, Румунська, Російська, Китайська (спрощена), Іспанська, Шведська, Китайська (традиційна), Турецький, В'єтнамський
Режим роботи 24/7 Так
Умови експлуатації
SeaLevelto 10,000 feet (@ 23 ° C); manualswitchtohighaltitudemode @ 5000 feet&above
Пульт управління Пульт ДУ ProAV
Тепловиділення 1 328BTU / hour
динаміки 2
Вт на динамік 10 Вт
У комплекті: Кабель живлення, Пульт ДУ, 2x AAA батарейки, Керівництво користувача, Optionalwirelessmodels
HDCastPro, QuickCastBundle, QuickCaststarterkit
LAN контроль Так
LAN Так
Живлення 100V ~ 240V ± 10%, 50-60Hz
Споживана потужність (standby) <0.5W
Споживана потужність (max) 389W
Розміри (Ш x Г x В) (мм) 374 x 302 x 117
Вага брутто7,8 кг
Вага нетто5,5 кг
Комплект приймач-передавач через cat6a:
Подовжувач кабелю HDBaseT передає сигнал HDMI на висоті до 100 метрів по cat6 плавно і чітко. Він не втрачає сигналу і підтримує 3D, кольори 24 біт, 4Kx2K при 60 Гц, CEC та HDCP.
Віта пара 50м.:
категорія: CAT6a;
монтаж: Внутрішній;
довжина в уп-ке 1000;
діаметр жили: 0.5;
тип екранах: FTP.
Кабель HDMI-HDMI (Вилка - Вилка):
кабель класу Standard HDMI (за визначенням стандарту HDMI 1.4);
довжина кабелю - 0,9 м.
Роз'єми для екранованої кручений парі CAT6, CAT6a (23, 24 AWG) з сепаратором. Допустимий діаметр провідника по ізоляції - 1,4-1,5 мм.
Ноутбук для відтворення відео ряду.
Плівка проекційна ПВХ біла поверхня екрану 19 кв.м.
1
Завершена
295 140.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 951.40 UAH
Період оскарження:01.09.2021 16:06 - 13.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
11
Номер:f6de87c441944b13a978943cf8b0b0e3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-01-007481-a.b1
Назва:11
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають.
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.09.2021 12:51
Вирішення:Розглянувши вашу вимогу, ми дійшли згоди внести зміни до тендерної документації в пункт "ІІ. Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації. підпункт 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)".Дані зміни внесені в тендерну документацію з метою гарантування Замовнику поставки якісного та сертифікованого товару та подальшого гарантійного обслуговування. Оскільки Замовник є комунальною установою, тому кошти на закупівлю виділяє Обласна Рада.З огляду на це Постачальник (Учасник) має мати дозвіл на поставку даного товару, а не фірмою - одноденкою, яка не надає жодних гарантій.