• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного майданчика на території Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 11а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області

Торги не відбулися

1 423 912.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2021 15:44 - 07.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА в порядку передбаченому ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава — 114-ІХ)

Номер: 2ca27e0d76c04a7aaf98e3202bba86b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-001625-c.b1
Назва: ВИМОГА в порядку передбаченому ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава — 114-ІХ)
Вимога:
Управлiння капiтального будiвництва, житлово-комунального господарства та регiонального розвитку Пристоличної сiльської ради Ідентифікаційний код юридичної особи 43946694 08325, Київська обл., Бориспільський р-н, село Щасливе, вул.Фестивальна, будинок 39 Заявник вимоги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» Ідентифікаційний код юридичної особи 40681788 03113, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 68/1, офіс 62 адреса електронної пошти: KBEltd@ukr.net номери засобів зв’язку: +38067-440-45-16 ВИМОГА в порядку передбаченому ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава — 114-ІХ) Згідно Протоколу щодо прийняття рiшення уповноваженої особи Управлiння капiтального будiвництва, житлово-комунального господарства та регiонального розвитку Пристоличної сiльської ради №3 від l6 вересня 2021 року (далі — оскаржуване Рішення) отриманого на електронну пошту kbeltd@ukr.net 17 вересня 2021 року 11 год. 39 хв. відхилено пропозицію учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» (ЄДРПОУ-40681788) щодо закупівлі: Капітальний ремонт спортивного майданчика на території Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 11а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (№ оголошення — UA-2021-09-01-001625-C) відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) - «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Рiшення уповноваженої особи Управлiння капiтального будiвництва, житлово-комунального господарства та регiонального розвитку Пристоличної сiльської ради прийняте згідно Протоколу №3 від l6 вересня 2021 року прийняте з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) та порушує права та охоронювані законом інтереси учасника спрощеної закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» виходячи з наступних підстав: ПО-ПЕРШЕ: в оскаржуваному Рішенні зазначено: “ Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Учасник не надав у складі пропозиції відповідну довідку про те, що має зазначати ціну пропозиції в національній валюті - гривні, з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів.” Відповідно до частини першої ст. 5 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції» гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою цієї статті, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків. Усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні (частина друга ст. 5 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції»”. Крім цього ТОВ "КБІ" згідно встановлених вимог Замовника подало Цінову пропозицію від 08.09.2021 #08092021/21 (Додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) Номер у Prozorro UA-2021-09-01-001625-c згідно якої ТОВ "КБІ" надало цінову пропозицію у гривні (гривень без ПДВ:1 123 333,75 грн. (один мільйон сто двадцять три тисячі триста тридцять три гривні, 75 копійок); гривень з ПДВ: 1 348 000,50 грн. (один мільйон триста сорок вісім тисяч гривень, 50 копійок). Також в складі тендерної пропозиції подано документ «Довідка про ціну». ПО-ДРУГЕ: в оскаржуваному Рішенні зазначено: “ В примітках до подання Проекту договору про закупівлю робіт Учасниками докінцевого строку подання пропозицій передбачено: - в проекті договору про закупівлю робіт Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни договору та іншого, що стосується вартості окремих складових робіт.» Учасник ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» у складі своєї пропозиції завантажено файл «25. Договір.pdf» в якому міститься сам Проект договору про закупівлю робіт, та в якому не заповнено місце укладання договору та номер оголошення у предметі договору, що в свою чергу, не відповідає умовам оголошення.” ТОВ "КБІ" заповнило Проект договору про закупівлю робіт (Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) що стосується інформації про (ТОВ "КБІ"), зокрема найменування Підрядника, відомості про керівника, назва установчого документу, місцезнаходження та банківські реквізити Підрядника. Що стосується місця укладання договору, вважаємо, що місце укладання договору має визначити Замовник, так як місцезнаходження Замовника: 08325, Київська обл., Бориспільський р-н, село Щасливе, вулиця Фестивальна, будинок 39; місцезнаходження ТОВ "КБІ": 03113, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 68/1, офіс 62, а місце виконання робіт: 08320, Україна, Київська область, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, 11а. Проект договору про закупівлю робіт «25. Договір.pdf» подавався разом з іншими документами, повний пакет яких згідно оголошення був підписаний КЕП/УЕП. В пакеті документів зазначено всі необхідні реквізити, в тому числі номер оголошення. Крім цього в Проекті договору про закупівлю робіт (Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) який сформований у форматі “pdf”, який є захищеним і не піддається редагуванню відсутня відповідна графа для зазначення номеру оголошення, при цьому для заповнення іншої інформації ТОВ "КБІ" передбачені відповідні графи. Отже Замовником файл “Оголошення_спрощена.pdf Дата модифікації 01.09.2021 15:45” у форматі “pdf” в якому серед інших документів містився “Проект договору про закупівлю робіт (Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі)” сформований таким чином, що технічно унеможливило внесення ТОВ "КБІ" номер оголошення у предметі договору. На стадії подання тендерних пропозицій зазначений документ має статус проекту, тому під час підписання корегується шляхом прибирання приміток та пояснень, тому можливим є внесення номер оголошення ідентифікатора. На момент подачі тендерної пропозиції основною і значущою умовою є зазначення ціни договору, що є суттєвим при визначенні відповідності вимогам до предмету закупівлі. ПО-ТРЕТЄ: в оскаржуваному Рішенні зазначено: “Учасник не надав у складі пропозиції лист - погодження із такою умовою: Пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників закупівлі продовження строку дії пропозицій. Учасник закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ніш забезпечення пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції і наданого забезпечення пропозиції.” Оголошення до спрощеної закупівлі оформлене в табличному варіанті та поділене на два стовпчика: в першому – найменування, в другому – вимоги та умови, перелік конкретних дій. Зазначення необхідності надання довідки в графі з назвою пункту може розцінюватись, як помилково вказане, або навмисно зазначене. Проте навіть відсутність такої довідки у довільній формі не впливає на предмет закупівлі, тому що зазначена обставина регулюється відповідним законодавством, який є для всіх учасників процесу обов’язковим. ПО-ЧЕТВЕРТЕ: ще однією підставою відхилення пропозиції учасника на думку Замовника є необхідність надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та органiзацiй України тридцятиденної давнини. ТОВ "КБІ" надало довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та органiзацiй України 04.06.2021 року. Крім цього ТОВ "КБІ" надало Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 07.09.2021р. Згідно ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава - 114-ІХ) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996р. №118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що перебувають на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що перебувають за її межами. Таким чином ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ. Постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується порядком інформаційної взаємодії. Водночас відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР. Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ "КБІ" була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. ПО-П’ЯТЕ: що стосується посилання на публiчні розмiщення iнформацiї про укладення аналогічних договорів, які не надані в зв’язку з тим що вони не опубліковувалися. ТОВ "КБІ" надало відгук, від замовника (контрагента), з яким укладено аналогічні договори: Відгук №02-14/1519 від 14.06.2021р. наданий Пристоличною сiльською радою, в якому є публічні посилання на закупівлі без використання електронної системи. На підставі ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава - 114-ІХ) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. ПО-ШОСТЕ: в оскаржуваному Рішенні Замовника зазначено: “Учасник не надав відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими)укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п.7 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі).” ТОВ "КБІ" надало відгук, від замовника (контрагента), з яким укладено аналогічні договори: Відгук №02-14/1519 від 14.06.2021р. наданий Пристоличною сiльською радою. Слід зазначити, що вищезазначений Відгук №02-14/1519 від 14.06.2021р. наданий засновником Замовника та є актуальним так як в ньому зазначено про аналогічні договори які були укладені у 2017-2018 роках. З вищевикладеного вбачається, що пропозиція ТОВ "КБІ" була відхилена неправомірно з наведених підстав, порушене наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава — 114-ІХ), які в подальшому оскаржуватимуться в судовому порядку. На підставі ч.14 ст.14 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава — 114-ІХ) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Враховуючи вищевикладене та керуючись ч.14 ст.14 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава — 114-ІХ), ПРОШУ: 1.надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» (ЄДРПОУ-40681788) щодо закупівлі: Капітальний ремонт спортивного майданчика на території Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 11а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (№ оголошення — UA-2021-09-01-001625-C) умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник