• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)

Ноутбуки (повторне оголошення)

Завершена

361 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 10 830.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2021 11:27 - 13.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

(Невідповідність №3) Вимога по невідповідності учасника, щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір

Номер: 39ea18003b44492f8068898d9dbc591a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-001265-b.b5
Назва: (Невідповідність №3) Вимога по невідповідності учасника, щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовник, ТОВ «Поділля Фінанс» (далі - Учасник), вважає незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником "АНТАНДАР". Вимагаємо скасувати Протокол № 10-КВ від 21вересня 2021 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція "АНТАНДАР" не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника. Дотримання вимог власної Тендерної документації та Принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення Публічних закупівель Замовниками. Протоколом № 10-КВ від 21 вересня 2021 року щодо визначення переможцем пропозиції переможця "АНТАНДАР", Замовник порушив основні принципи проведення процедури закупівлі, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 3) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; Обґрунтування неправомірного рішення Замовника: 3. Відповідно до наказу МОН 1440 зі змінами від 27.04.2021, операційна система повина бути «попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою); можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу» Учасник «ТОВ Антандар» пропонує в своїй технічній частині «Операційна система: попередньо встановлена виробником ліцензійна ОС Windows 10 пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами;» Наголошуємо, ноутбуки Huawei лінійки HUAWEI MateBook D 15 має Windows 10 Home, у якій відсутня можливість роботи у локальній обчислювальній мережі. Посилання на сайт додається. https://consumer.huawei.com/ua/laptops/matebook-d-15-amd/specs/ Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника – переможця «АНТАНДАР», як такої що не відповідає вимогам встановленим Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з обґрунтуванням неправомірності дій Замовника. Крім звернення до АМКУ, ми будемо звертатись до Громадських спілок та засобів масової інформації для висвітлення неправомірних та дискримінаційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне. В Додатку 1 до тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу щодо операційної системи, а саме: «Операційна система: попередньо встановлена виробником або постачальником ліцензійна ОС Windows 10 пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами;» Учасником ТОВ «АНТАНДАР» запропоновано до постачання ноутбук Huawei D 15 з операційною системою попередньо встановлена виробником ліцензійна ОС Windows 10 пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами, що повністю відповідає технічним вимогам встановленим Замовником. Враховуюче вищевикладене, повідомляємо Вам, що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

(Невідповідність №2) Вимога по невідповідності учасника, щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір

Номер: 6e1e370b5f5644399f65a6d8868ba8ae
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-001265-b.b4
Назва: (Невідповідність №2) Вимога по невідповідності учасника, щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовник, ТОВ «Поділля Фінанс» (далі - Учасник), вважає незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником "АНТАНДАР". Вимагаємо скасувати Протокол № 10-КВ від 21вересня 2021 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція "АНТАНДАР" не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника. Дотримання вимог власної Тендерної документації та Принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення Публічних закупівель Замовниками. Протоколом № 10-КВ від 21 вересня 2021 року щодо визначення переможцем пропозиції переможця "АНТАНДАР", Замовник порушив основні принципи проведення процедури закупівлі, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 3) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; Обґрунтування неправомірного рішення Замовника: 2. В ноутбука HUAWEI MateBook D 15 відсутній Lan Port (RJ45), «ТОВ Антандар» вказали орієнтуючись на сайт виробника, де даний порт відсутній, цим самим акцептувавши учасника «ТОВ Антандар». Замовник погоджується на купівлю техніки, що не відповідає наказу № 458 від 27.04.2021, (про затвердження Змін до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти Наголошуємо, що відповідно до наказу, запропонований товар повинен мати характеристики не гірше ніж. Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника – переможця «АНТАНДАР», як такої що не відповідає вимогам встановленим Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з обґрунтуванням неправомірності дій Замовника. Крім звернення до АМКУ, ми будемо звертатись до Громадських спілок та засобів масової інформації для висвітлення неправомірних та дискримінаційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне. В Додатку 1 до тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу щодо інтерфейсів ноутбуку «Інтерфейси не менше: 3 х USB портів Type A; 1 порт USB Type-C; 1 х вбудований в корпус або зовнішній порт Ethernet port (RJ-45); 1 х HDMI; 1 х комбінований аудіороз'єм для навушників і мікрофона.» Учасником ТОВ «АНТАНДАР» запроновано до постачання ноутбук Huawei D 15 з наступними інтерфейсами: 3 х USB портів Type A; 1 порт USB Type-C; 1 х зовнішній порт Ethernet port (RJ-45); 1 х HDMI; 1 х комбінований аудіороз'єм для навушників і мікрофона.» , що повністю відповідає технічним вимогам встановленим Замовником. Враховуюче вищевикладене, повідомляємо Вам, що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога по невідповідності учасника, щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір (Невідповідність №1)

Номер: 05716e54e014402a9d1b4e2c55c73150
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-001265-b.b3
Назва: Вимога по невідповідності учасника, щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір (Невідповідність №1)
Вимога:
Шановний Замовник, ТОВ «Поділля Фінанс» (далі - Учасник), вважає незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником "АНТАНДАР". Вимагаємо скасувати Протокол № 10-КВ від 21вересня 2021 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція "АНТАНДАР" не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника. Дотримання вимог власної Тендерної документації та Принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення Публічних закупівель Замовниками. Протоколом № 10-КВ від 21 вересня 2021 року щодо визначення переможцем пропозиції переможця "АНТАНДАР", Замовник порушив основні принципи проведення процедури закупівлі, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 3) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; Обґрунтування неправомірного рішення Замовника: 1.Замовник в своїй документації вимагає: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно вимог діючого законодавства. Учасник не надає ніякого документально підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам які можуть підтвердити технічні характеристики предмета закупівлі. На офіційному сайті HUAWEI MateBook D 15, вказаний з технічними характеристиками, які суттєво відрізняються від тих що вказав учасник «ТОВ Антандар», таким чином в водить в оману замовника. посилання на сайт додається : https://consumer.huawei.com/ua/laptops/matebook-d-15-amd/specs/ Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника – переможця «АНТАНДАР», як такої що не відповідає вимогам встановленим Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з обґрунтуванням неправомірності дій Замовника. Крім звернення до АМКУ, ми будемо звертатись до Громадських спілок та засобів масової інформації для висвітлення неправомірних та дискримінаційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне. Відповідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «АНТАНДАР» надало у складі своєї тендерної пропозицію інформацію та документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно вимог діючого законодавства. Відповідно до вимог тендерної документації, вказання артикулу товару Замовником не вимагалось. ТОВ «АНТАНДАР» надало документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, в наданому ТОВ «АНТАНДАР» файлі «Додаток 1_Технічна специфікація.pdf» завантаженому13 вересня 2021 о  18:31. Враховуюче вищевикладене, повідомляємо Вам, що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір

Номер: ed787c74332446098146714ed2abb379
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-001265-b.b2
Назва: щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника та про намір укласти договір
Вимога:
опис у вкладені
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне. Відповідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «АНТАНДАР» надало у складі своєї тендерної пропозицію інформацію та документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно вимог діючого законодавства. Відповідно до вимог тендерної документації, вказання артикулу товару Замовником не вимагалось. ТОВ «АНТАНДАР» надало документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, в наданому ТОВ «АНТАНДАР» файлі «Додаток 1_Технічна специфікація.pdf» завантаженому13 вересня 2021 о  18:31. Враховуюче вищевикладене, повідомляємо Вам, що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: 4632777a3bc84ff5b752862b8bb93057
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-01-001265-b.b1
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають. Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69 Просимо надати пояснення стосовно підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника), а саме: 1. Що в понятті Замовника є офіційний представник? 2. Які гарантійні зобов’язання несе авторизаційнйи лист на думку замовника та яку він має юридичну силу? Водночас під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками, та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. 3. Які законні повноваження у Замовника перевіряти статус офіційного представника виробника? Тож, яким чином на думку замовника авторизаційний лист може захистити замовника, якщо головним документом для виконання свої зобов’язань – є договір, а не авторизаційний лист. Вимоги надання авторизаційного листа є ознакою порушення основних принципів проведення закупівель наведених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Статті 5 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вашу вимогу повідомляємо вам наступне: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Замовник зазначив технічні вимоги до товару відповідно до вимог закону, вимоги повністю відповідають потребам замовника. Замовник жодним чином не встановлює будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва і не вимагає отримання дозволу від виробника товару на його реалізацію та надання такого дозволу в складі документації. Також повідомляємо вам: вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представництв в Україні на запропонований товар не є дискримінаційною вимогою, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Посилання на рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено конкретні марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник не передбачав можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників. Проте, згідно нашого оголошення не передбачено конкретного виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від різних виробників. Більше того, кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги п. 4 частини 1 Статті 5 «Недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та частини 5 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Також хочемо наголосити, що стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку ви посилаєтесь, описує сферу застосування Закону та не містить положень щодо дискримінації. Також хочемо звернути Вашу увагу, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» на який Ви посилаєтесь, втратив свою чинність. Щодо внесення змін до Митного кодексу захисту прав інтелектуальної власності при переміщені товарів через митний кордон: відповідно до п.1 ст. 418 ЦК встановлено «Право інтелектуальної власності - це право особи на результат інтелектуальної, творчої діяльності або на інший об'єкт права інтелектуальної власності, визначений цим Кодексом та іншим законом», тобто зазначені Вами обставини не мають ніякого відношення до авториційного листа. Також відповідно до п. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником», що авторизаційний лист, як і висновок СЕС не являється документом, щодо відповідності учасника, а розглядається як документ відповідності товарів, що пропонуються учасником. Враховуючи вищезазначене, замовник ніяким чином не встановлює дискримінаційних вимог, тому ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.09.2021 00:01