• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт котельні ЗЗСО І-ІІІ – ЗДО с. Стар’ява Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області

Завершена

138 983.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 694.92 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 17:17 - 06.09.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення

Номер: ae4183f24ffc4e2a9fb9bc88518c3e65
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001697-b.b2
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТАРОСАМБІРСЬКА СПМК ЄДРПОУ 05409411 82 000, Львівська обл., Старосамбірський р-н, місто Старий Самбір, ВУЛИЦЯ ВІТОВСЬКОГО, будинок 45 Вих. № _______ 16.09.2021 р. Учасник (суб’єкт оскарження) Товариство з Обмеженою Відповідальністю “Старосамбірська СПМК” Львівська область, Старосамбірський район, м. Старий Самбір, вул. Вітовського, 45 код ЄДРПОУ 05409411 Замовник, дії якого оскаржуються Відділ освіти, культури, молоді та спорту Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області код ЄДРПОУ 43983888 Номер у ЦБД UA-2020-08-31-001697-b В И М О Г А про усунення порушення у процесі проведення спрощеної закупівлі 31 серпня 2021 року через електронну систему закупівель Prozorro, було оприлюднено інформацію про закупівлю: “Поточний ремонт котельні ЗЗСО І-ІІІ – ЗДО с. Стар’ява Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)” – замовник Відділ освіти, культури, молоді та спорту Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області. У своєму оголошенні замовник подав інформацію про кваліфікаційні вимоги до учасників, в яких зазначив перелік необхідних документів, які учасники повинні були надати у своїй пропозиції. 10 вересня 2021 року року пропозицію ТзОВ “Старосамбірська СПМК”, що становила 136 271.00 грн. було допущено до розгляду, як найбільш екномічно вигідну пропозицію. 15 вересня 2021 року уповноваженою особою Кіндзерською Іриною Антонівною, було прийнято рішення, про дискваліфікацію пропозиції ТзОВ “Старосамбірська СПМК”, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення процедури спрощеної закупівлі. Відповідно до протокольного рішення від 15 вересня 2021 року 1. Про розгляд пропозицій учасників на спрощену закупівлю:- ВІДЗНАЧИЛА: 2. На закупівлю … Пропозиція ТОВ Старосамбірська спеціалізована пересувна механізована колона не відповідає умовам визначеним в оголошені та підлягає відхиленню згідно ч. 13 ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” з наступних підстав: Відповідно до підпункту 6.3. ч. 6 Розділу 3 Документації: «Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації включає в себе: - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)». В складі пропозиції надано файл: «Кошторис.pdf» в якому локальний кошторис не відповідає технічному завданню Замовника, зокрема Учасником закладено: п. 4 Товстолистовий гарячекатаний прокат в листах, товщиною 16 мм у кількості 0,47 т , який відсутній в технічному завданні; п. 5 Натяжний пристрій діам. 18 у кількості 3 шт., який відсутній в технічному завданні; п. 8 Гарячекатана арматурна сталь діаметр 16 мм у кількості 0,075 т, який відсутній в технічному завданні; п. 8 Гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А 1, діаметр 14 мм у кількості 0,1 т, який відсутній в технічному завданні. Відтак, Учасником проведено невірні розрахунки кошторисної документації. Однак хочемо повідомити уповноважену особу замовника пані Кіндзерську Ірину Антонівну, що дане рішення про дискваліфікацію пропозиції ТзОВ “Старосамбірська СПМК”, по даному пункту з таким посиланням є необґрунтованим, упередженим і незаконним, оскільки: Згідно технологічного процесу при монтажі димових труб необхідно застосовувати розтяжки – 3 шт. для утримання димових труб, натяжні пристрої в кількості 3 шт., метал для основи труби, об’єм яких врахований в розцінці Е-9-70-1. Вартість перелічених матеріалів подається окремо, так як в монтажних роботах вона не закладена, тому вищенаведені матеріали були включені до локального кошторису, так як технічне завдання складене Замовником на основі дефектного акту, а не локального кошторису, і відповідно в умовах оголошення про проведення закупівлі воно відсутнє. Посилання на ч. 13 ст. 14 Закону України щодо невідповідності тендерної пропозиції умовам визначеним в оголошенні є нелогічним та безпідставним, умови оголошення витримані і виконані в повному об’ємі і крім цього в локальний кошторис включено вартість невід’ємних робіт щодо технологічного процесу про ведення робіт по даній закупівлі. По пункту № 2. Відповідно до підпункту в) п. 2.1. ч. 2 Розділу 5: «Якщо учасником є Товариство з обмеженою (або додатковою) відповідальністю, якщо сума пропозиції учасника перевищує 50% і більше чистих активів підприємства надається протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.» Відповідно до інформації, що міститься у відкритих реєстрах, а саме Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сума чистих активів Товариства становить 11558,00 грн., а відтак, зважаючи на очікувану вартість в розмірі 138983,00 сума пропозиції учасника перевищує 50% чистих активів. Таким чином, Учаснику необхідно було надати відповідний протокол. Зважаючи на даний факт (відсутність протоколу, який вимагався умовами документації) пропозиція Учасника не відповідає вимогам підпункту в) п. 2.1. ч. 2 Розділу 5 Документації. Повідомляємо уповноважену особу замовника пані Кіндзерську Ірину Антонівну, що дане рішення про дискваліфікацію пропозиції ТзОВ “Старосамбірська СПМК”, по даному пункту з таким посиланням є необґрунтованим, упередженим і незаконним, оскільки: Статут (положення) затверджується власником майна (засновником) суб’єкта господарювання чи його представниками, органами або іншими суб’єктами відповідно до закону. Відповідно до пунктів 9.14, 9.16 Статуту ТзОВ “Старосамбірська СПМК” “… директор, здійснює поточне управління діяльністю товариства…, розв’язує всі питання діяльності товариства, крім тих, що становлять виключну компетенцію зборів учасників. Збори учасників можуть винести рішення про передання частини повноважень, що їм належать , до компетенції директора. Крім цього, щодо затвердження договорів, укладених на суму вищу від 50 000 гривень, загальні збори ТзОВ, до моменту проведення аукціону не скликалися, оскільки при невідомих результатах аукціону вони втрачали свою доцільність, і скликатимуться в разі акцепту пропозиції поданої ТзОВ. Під час уточнень дане запитання не піднімалося оскільки в тендерній документації на основі Закону України “Про публічні закупівлі” в чинній редакції чітко і однозначно прописано, що: пункт 3.4. Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно Закону № 2275 про ТОВ і ТДВ (тобто з 17.06.18 р.) для ТОВ діють нові вимоги, прив’язані до показника чистих активів. Вимога 1. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50 % вартості чистих активів ТОВ, то такий правочин є для ТОВ значним (ч. 2 ст. 44 Закону № 2275). Рішення про надання згоди на вчинення цього правочину приймається виключно загальними зборами учасників. І тільки при отриманні такої згоди директор ТОВ має право підписати відповідний договір. При цьому слід мати на увазі, що: вартість чистих активів для цілей цієї вимоги розраховується на кінець кварталу, що передує кварталу вчинення правочину (кварталу підписання договору) (ч. 2 ст. 44 Закону № 2275). Ті ТОВ, які згідно з п. 2 Порядку № 419 подають фінзвітність тільки раз на рік, для підтвердження величини своїх чистих активів за квартал можуть складати квартальні баланси або підтверджувати величину чистих активів шляхом складання бухгалтерської довідки з відповідними розрахунками; у даному випадку не важливо, придбаває товариство майно, роботи, послуги чи продає їх. Вимога діє в обох випадках; якщо в ТОВ величина чистих активів від’ємна (багато збитків), то загальні збори повинні затверджувати кожний правочин. При цьому одним рішенням можна затвердити декілька правочинів; дробленням одного великого правочину, що перевищує 50 % чистих активів, на декілька дрібних уникнути його затвердження загальними зборами учасників не вдасться. Адже згідно з ч. 4 ст. 44 Закону № 2275 якщо замість декількох правочинів товариство могло вчинити один значний правочин, то кожен із таких правочинів уважається значним; якщо на момент підписання правочину він не був схвалений загальними зборами, таке схвалення можна отримати пізніше (це дозволяє ст. 46 Закону № 2275). Якщо директор ТОВ підписав значний правочин без схвалення загальними зборами і згодом схвалення так і не було отримане, то для ТОВ правочин буде визнаний недійсним з усіма наслідками, що випливають. При цьому посадові особи товариства, які порушили порядок учинення значних правочинів, солідарно відповідають за збитки, завдані ТОВ (ч. 5 ст. 44 Закону № 2275). А що, якщо цю вимогу порушив контрагент підприємства, який є ТОВ? Закон № 2275 не зобов'язує підприємства вимагати від своїх контрагентів – ТОВ підтвердження повноважень їх директорів на підписання значних правочинів. Більше того, відносно таких правочинів ч. 3 ст. 46 Закону № 2275 відсилає до ч. 3 ст. 92 ЦК. А із цієї норми ЦК можна зробити висновок, що якщо підприємство об’єктивно не могло знати про те, що для його контрагента – ТОВ правочин був значним і директор такого контрагента підписав правочин без згоди загальних зборів, то для підприємства такий правочин повинен вважатися дійсним. Таким чином, бажано, щоб контрагент – ТОВ надав свій баланс або бухгалтерську довідку, що підтверджують вартість його чистих активів. Але якщо контрагент відмовляється надавати ці документи з будь-яких міркувань, не варто відразу відмовлятися від взаємовідносин із ним. На наш погляд для підстрахування достатньо, щоб контрагент узяв відповідальність на себе й указав у договорі, що сума правочину не перевищує 50 % його чистих активів (або що його директор отримав згоду на проведення правочину на підставі рішення загальних зборів засновників із зазначенням дати та номера відповідного протоколу). Рекомендація: якщо учасник являється ТОВ, то можете вказати в договорі аналогічну інформацію про себе. Вимога 2. Якщо вартість чистих активів ТОВ знизилася більш ніж на 50 % у порівнянні із цим показником на кінець попереднього року, виконавчий орган ТОВ скликає загальні збори учасників, які повинні відбутися протягом 60 днів із дня такого зниження. На порядок денний таких зборів виносяться питання про заходи, які повинні бути вжиті для поліпшення фінансового стану ТОВ, зменшення СК товариства або про ліквідацію ТОВ (ч. 3 ст. 31 Закону № 2275). Що в даному випадку вважати днем зниження, адже щодня підприємства не складають баланс? Уважаємо, що це дата балансу. При цьому згідно із ч. 1 ст. 13 Закону № 996 підприємства зобов’язані складати річний баланс, проміжні (квартальні) баланси, а також можуть складати баланси й за інші періоди, якщо це передбачено обліковою політикою підприємства. Тобто якщо на дату балансу виявляється, що чисті активи ТОВ знизилися більш ніж на 50 % у порівнянні з їх величиною на кінець попереднього року, виконавчий орган повинен вжити відповідних заходів. Якщо ТОВ, що подає баланс один раз на рік, на кінець кварталу склало бухгалтерську довідку про свій рівень чистих активів для виконання вимоги і виявило 50%-ве зниження, то теж потрібно вжити заходів. Що таке виконавчий орган товариства? Виконавчий орган товариства за замовчуванням є одноосібним. Таким одноосібним виконавчим органом уважається “директор”, якщо статутом не передбачена інша назва (ч. 4 ст. 39 Закону № 2275). Водночас статутом може бути встановлено, що виконавчий орган товариства є колегіальним, і визначено його кількісний склад. Під колегіальним виконавчим органом мається на увазі “дирекція”, а його головою є “генеральний директор”, якщо статутом не передбачені інші назви (ч. 5 ст. 39 Закону № 2275). Якщо товариство оголошене банкрутом до закінчення трирічного строку із дня зниження вартості чистих активів, члени виконавчого органу солідарно несуть субсидіарну відповідальність за зобов’язаннями товариства (ч. 4 ст. 31 Закону № 2275). Тобто директору (або дирекції) доведеться особистим майном відповісти за невиконаними зобов’язаннями товариства. Члени виконавчого органу, які доведуть, що не знали і не повинні були знати про таке зниження вартості чистих активів товариства або голосували за рішення про скликання загальних зборів учасників у зв’язку зі зниженням вартості чистих активів товариства, звільняються від відповідальності за порушення цього обов’язку (ч. 4 ст. 31 Закону № 2275). При цьому директор (генеральний директор) не зможе довести, що він не знав про зниження чистих активів. Адже згідно із ч. 1 ст. 11 Закону № 996 керівник підприємства підписує фінзвітність при будь-якій формі організації бухгалтерського обліку на підприємстві. Крім цього, повідомляємо проте, що, розмір чистих активів ТзОВ “Старосамбірська СПМК” станом на 2 квартал 2021 року становлять - 158 000.500 гривень (Згідно відкритих джерел управління статистики). Таким чином пропозиція ТзОВ “Старосамбірська СПМК” відповідає вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощенної закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” з метою недопущення незаконних витрат державних коштів, дотримання принципів державних закупівель та наших прав як учасників,- П Р О Ш У : 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТзОВ “Старосамбірська СПМК”. Директор ТзОВ Старосамбірська СПМК Чуб В.Г.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що в порядку абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону Замовником в особі уповноваженої особи було розглянуто Вашу вимогу щодо надання додаткових пояснень/аргументацій про причини відхилення. Перш за все варто наголосити, що Закон чітко визначає підставу такого звернення, а саме: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.» Таким чином, Закон не надає право відміняти чи скасовувати будь-яким чином прийняте рішення. Щодо питання 1 Вашої вимоги повідомляємо наступне: Технічним завданням (Додаток 2) чітко визначено перелік робіт, які повинен провести потенційний підрядник. Згідно правил та норм ДСТУ Б.Д. 2013 вартість та перелік матеріалів включаються до Підсумкової відомості ресурсів, але ніяк не до локального кошторису. Локальний кошторис – це розрахунок вартості робіт, який в точності до однієї десятитисячної повинен відповідати технічному завданню, яке складається Замовником. Ваш розрахунок передбачає додаткові витрати, які не включені у Технічне завдання, а отже розрахунки проведені з порушенням. Додатково звертаємо увагу, що Ваше твердження про те, що Згідно технологічного процесу при монтажі димових труб необхідно застосовувати розтяжки – 3 шт. для утримання димових труб, натяжні пристрої в кількості 3 шт., метал для основи труби, об’єм яких врахований в розцінці Е-9-70-1 – не відповідає дійсності, оскільки Ви не здійснюєте жодне посилання на нормативно-правовий акт, а відтак такий технологічний процес встановлений лише Вами? Звертаємо увагу, що стосовно даного питання існує єдина та усталена практика органу оскарження (АМК України) з якою Ми просимо Вас ознайомитись для глибшого розуміння підстав відхилення та не дискредитації дій Замовника в подальшому, зокрема: - Рішення від 31.08.2021 №19829; - Рішення від 02.08.2021 № 17656; - Рішення від 09.09.2021 № 20595. та ін. Щодо питання 2 Вашої вимоги повідомляємо наступне: Ваше твердження про те, що загальні збори не скликалися, адже для цього не було потреби та те, що результат після аукціону був невідомий жодним чином не виправдовують відсутність документа, який вимагався у складі пропозиції. Більше того, Ви при формуванні перечите самі собі, адже наголошуєте, що мали б надати фінансову звітність для підтвердження чистих активів, яку так і не надали. Замовник чітко вказав на розмір Вашого Статутного капіталу, а також на Ваш установчий документ згідно з якого Ви здійснюєте свою діяльність. Укладати договір з особою, яка не уповноважена на це відповідно до Закону ми не можемо, а тому Ваша пропозиція була відхилена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.09.2021 13:53
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення

Номер: 298a7e545daa4c5fb7afa3f87335ee77
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001697-b.a1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Враховуючи вищенаведене та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” з метою недопущення незаконних витрат державних коштів, дотримання принципів державних закупівель та наших прав як учасників,- П Р О Ш У : 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТзОВ “Старосамбірська СПМК”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неповний текст.
Дата скасування: 17.09.2021 10:23