• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: «30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональні пристрої )

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та складаються безпосередньо учасником викладаються українською мовою згідно тендерної документації. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%)

Завершена

251 872.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 17:06 - 13.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга неправомірне відхилення

Номер: deff8a67d85e4eef99927cbb6e5c4f5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-007645-a.b4
Назва: Скарга неправомірне відхилення
Скарга:
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації
Дата розгляду скарги: 21.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2021 13:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.10.2021 13:45
Дата виконання рішення Замовником: 26.10.2021 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.10.2021 року № 23877-р/пк-пз щодо скарги Фізична особа підприємець Корент Д.М. від 06.10.2021 UA-2021-08-31-007645-a.b4, замовником було скасовано рішення тендерного комітету ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» від 27.09.2021 № 27/09/2021 ІВ-1 про відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Корент Д.М. (код ЄДРПОУ 3135510573) щодо закупівлі ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2021-08-31-007645-a. Додаток: Копія протоколу засідання тендерного комітету ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» від 26.10.2021 № 26/10/2021-В/С-1 на 1 арк. у 1 прим.
Автор: ФОП "КОРЕНТ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ", Дмитро Корент +380632512316 fop.korent.dmytro@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 4885a82bc8294b698ca1942381678f23
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-007645-a.a3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний, Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено «Лист про авторизацію Учасника виробником товару.» Пропонуємо прибрати вказану вимогу, оскільки вона суперечить вимозі щодо надання «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання чи офіційного представництва виробника товару в Україні щодо партнерських відносин між виробником та учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого товару із зазначенням ідентифікатора закупівлі та посилання на сторінку закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro. У разі, якщо в Україні відсутні офіційні представництва виробника, лист має бути наданий офіційним представництвом, що відповідає за регіон.» Також вказана вимога суперечить частині 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки передбачає надання такого листа лише від виробника, що значно обмежує коло потенційних учасників. Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання «Лист про авторизацію Учасника виробником товару.».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 3. Вимогу від 03 вересня 2021 ідентифікатор UA-2021-08-31-007645-A.A3 щодо закупівлі ДК 021:2015: «30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональні пристрої), ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-007645-a, задовольнити та надати відповідь наступного змісту: «Найближчим часом ЗАМОВНИКОМ будуть внесені зміни до тендерної документації».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: c6bce83ce5224ace9f785a17e3580f3f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-007645-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний, Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасниками «Копію діючого сертифіката авторизованого дилера/партнера в Україні». Повідомляємо, що виробником предмету закупівлі не передбачено надання вказаного вами сертифікату партнеру виробника, а лише дилеру. Тобто виробник не видає подібних сертифікатів своїм партнерам. Вимагаємо прибрати вказану вимогу із тендерної документації, оскільки вказаний сертифікат не зможе надати жоден потенційний учасник закупівлі - партнер виробника, що суперечить частині 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 2. Вимогу від 03 вересня 2021 ідентифікатор UA-2021-08-31-007645-A.A2 щодо закупівлі ДК 021:2015: «30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональні пристрої), ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-007645-a, задовольнити та надати відповідь наступного змісту: «Найближчим часом ЗАМОВНИКОМ будуть внесені зміни до тендерної документації».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

1

Номер: b2b438d41b624b3ba2288075b5c7293e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-007645-a.c1
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають. Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Вимогу від 01 вересня 2021 ідентифікатор UA-2021-08-31-007645-A.C1 щодо закупівлі ДК 021:2015: «30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональні пристрої), ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-007645-a, задовольнити та надати відповідь наступного змісту: «Найближчим часом ЗАМОВНИКОМ будуть внесені зміни до тендерної документації».
Статус вимоги: Задоволено