-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Надання послуг з підключення закладів соціальної інфрмаструктури до широкосмугового інтернету
усі документи, які мають відношення до даної закупівлі мають бути складені українською мовою
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2021 16:56 - 12.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
bebb579fd3d84c7a8f7cb617aaa0053f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-007538-a.b4
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680
(1) Замовник, рішення якого оскаржується:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
місцезнаходження: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівський р-н, місто Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 54
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП»
місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54
Е-mail: yuravator@gmail.com
050-98-53-561
Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-31-007538-a,
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Замовником, Виконавчим комітетом Карлівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
(3) Підстави для подання скарги:
26 жовтня 2021 року Протоколом засідання уповноваженої особи № 14 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ №3 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" переможцем процедури закупівлі.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).
У файлі "5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ" вказано, що Штепа А.В. займає посаду "Адміністратор системи", а Непорада О.В. - "Технік", тобто вони є працівниками учасника (про що також зазначено в колонці "Працівник учасника/Працівник співвиконавця", а саме вказано: "Працівник учасника..."), однак ТОВ "ФІБЕРКОМ" не надано жодних документів, які б підтверджували, що ці працівники працевлаштовані в Товаристві. ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано договори надання послуг на вказаних осіб, однак такі договори не є трудовими і вважати їх працівниками учасника на підставі цих договорів не можна.
Крім цього відповідно розділу 2 п.п. 2.1.1. в договорах про надання послуг, що надані ТОВ"ФІБЕРКОМ" (файли "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"), вказані фізичні особи повинні надати "послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернет в с. Розумівка", але відповідно до підпункту 1 пункту 2.1 Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб'єкт господарювання має право здійснювати Діяльність у сфері телекомунікацій за умови включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до статті 42 Закону України «Про телекомунікації» та Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
Така ж вимога зазначена і в Порядку та умовах надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 453 від 28.04.2021 п. 8 Виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі.
Отже фізичні особи не мають права надавати послуги підключення до мережі Інтернет.
Відповідно цього вказані Учасником договора "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада" не є дійсними, а трудові відносини працівників Штепа А.В. і Непорада О.В. документально не підтверджені, що порушує вимогу тендерної документації абзац 3, розділу "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" частини "III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
2) Відповідно до розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження таких файлів, в тому числі проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано проект договору, однак він не має печатки та підпису (частина «Виконавець» розділу «Місцезнаходження та реквізити сторін» на сторінці 3), підписані лише Додатки до Договору, чим порушено вимоги тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "ФІБЕРКОМ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ". приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження:
Зобов’язати Виконавчий комітет Карлівської міської ради:
- скасувати Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a, згідно якого переможцем за Лотом 3 в закупівлі № UA-2021-08-31-007538-а визнано ТОВ "ФІБЕРКОМ"
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-31-007538-a Лот 3, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
- розглянути наступну економічно вигідну пропозицію.
Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель.
Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Пов'язані документи:
Учасник
- 5.2.1. ЦПД Непорада.pdf 05.11.2021 22:04
- Тенд документац по інтернепт субвенції.docx 05.11.2021 22:04
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021.PDF 05.11.2021 22:04
- Скарга Карлівка Лот 3.pdf 05.11.2021 22:04
- 5.2.1. ЦПД Штепа.pdf 05.11.2021 22:04
- 5. Довідка про наявність працівників.pdf 05.11.2021 22:04
- Проєкт договору про закупівлю ТОВ ФІБЕРКОМ.pdf 05.11.2021 22:04
- Рішення від 10.11.2021 №25287.pdf 10.11.2021 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17 11 2021 № 25858.pdf 18.11.2021 13:53
- Рішення від 17.11.2021 №25858.pdf 22.11.2021 18:19
- 11. Довідка про застосованість положень законодавства.pdf 15.11.2021 14:12
- 7. Інформація про необхідні тех.якісні і кількісні (1).pdf 15.11.2021 14:12
- Протокол №14.pdf 15.11.2021 14:12
- 15. Довідка про КБВ (1).pdf 15.11.2021 14:12
- 7. Довідка про дозволи та ліцензії.pdf 15.11.2021 14:12
- 2. Протокол надання згоди на вчинення правочинів.pdf 15.11.2021 14:12
- 5.2.1. ЦПД Штепа (1).pdf 15.11.2021 14:12
- 13. Довідка щодо не об'єднання учасників (1).pdf 15.11.2021 14:12
- 4. Відомості про учасника (1).pdf 15.11.2021 14:12
- 5.1.1. Лист - згода Кундос директор (1).pdf 15.11.2021 14:12
- 5. Довідка ст. 17.pdf 15.11.2021 14:12
- 12. Цінова пропозиція.pdf 15.11.2021 14:12
- 10. Довідка про не залучення субпідрядників (1).pdf 15.11.2021 14:13
- 6. Довідка ст. 17 (загальна) (3).pdf 15.11.2021 14:13
- 3. Протокол надання згоди на вчинення правочинів (2).pdf 15.11.2021 14:13
- 6. Гарантійний лист.pdf 15.11.2021 14:13
- 10. Довідка про відсуьтність обмежень.pdf 15.11.2021 14:13
- 5. Довідка про наявність працівників (1).pdf 15.11.2021 14:13
- 1. Фиберком (установчі документи) (1).pdf 15.11.2021 14:13
- 5.1.1. Лист - згода Кундос С.М. (1).pdf 15.11.2021 14:13
- 6. Довідка ст. 17 (загальна) (2).pdf 15.11.2021 14:13
- 9. Довідка про виконувані договори.pdf 15.11.2021 14:13
- 14. Довідка про код доступу до Статуту (1).pdf 15.11.2021 14:13
- 16. Лист - згода з проектом договору (1).pdf 15.11.2021 14:13
- Тенд документац по інтернепт субвенції.docx 15.11.2021 14:14
- Відповідь.pdf 15.11.2021 14:14
- 4. Протокол ЗЗУ № 1.pdf 15.11.2021 14:14
- 8. Довідка МВС.pdf 15.11.2021 14:14
- 8. Договір про закупівлю (1).pdf 15.11.2021 14:14
- 1. Довідка про уповноважену особу.pdf 15.11.2021 14:14
- 5.1. Лист - згода Непорада.pdf 15.11.2021 14:14
- 5.1. Гарантійний лист ч. 2 ст. 17.pdf 15.11.2021 14:14
- public_doc (1).p7s 15.11.2021 14:14
- Оскарження Фыберком.docx 15.11.2021 14:14
- 12. Довідка про уповноважену особу.pdf 15.11.2021 14:14
- 5.1. Лист - згода Штепа А.В. (1).pdf 15.11.2021 14:14
- 3. Фиберком (установчі документи).pdf 15.11.2021 14:15
- 1.1. Копія Статуту (1).pdf 15.11.2021 14:15
- 20 (1).pdf 15.11.2021 14:15
- 9. Довідка про дотримання санкційного законодавства (1).pdf 15.11.2021 14:15
- 2. Протокол ЗЗУ № 1 (1).pdf 15.11.2021 14:15
- 3. Протокол надання згоди на вчинення правочину (1).pdf 15.11.2021 14:15
- 19.pdf 15.11.2021 14:15
- 5.2.1. ЦПД Непорада (1).pdf 15.11.2021 14:15
- public_doc (3).pdf 15.11.2021 14:15
- 11. Довідка про відповідність ТП (2).pdf 15.11.2021 14:15
- 6.1. Гарантія відсутність підстав ч.2 ст. 17 (1).pdf 15.11.2021 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2021 22:05
Дата розгляду скарги:
17.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2021 17:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.11.2021 18:19
Скарга
Скасована
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
b8c6aa6980524255bdfdd7f9f0c7b134
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-007538-a.b3
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680
(1) Замовник, рішення якого оскаржується:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
місцезнаходження: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівський р-н, місто Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 54
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП»
місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54
Е-mail: yuravator@gmail.com
050-98-53-561
Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-31-007538-a,
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Замовником, Виконавчим комітетом Карлівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
(3) Підстави для подання скарги:
26 жовтня 2021 року Протоколом засідання уповноваженої особи № 14 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ №3 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" переможцем процедури закупівлі.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).
У файлі "5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ" вказано, що Штепа А.В. займає посаду "Адміністратор системи", а Непорада О.В. - "Технік", тобто вони є працівниками учасника (про що також зазначено в колонці "Працівник учасника/Працівник співвиконавця", а саме вказано: "Працівник учасника..."), однак ТОВ "ФІБЕРКОМ" не надано жодних документів, які б підтверджували, що ці працівники працевлаштовані в Товаристві. ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано договори надання послуг на вказаних осіб, однак такі договори не є трудовими і вважати їх працівниками учасника на підставі цих договорів не можна.
Крім цього відповідно розділу 2 п.п. 2.1.1. в договорах про надання послуг, що надані ТОВ"ФІБЕРКОМ" (файли "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"), вказані фізичні особи повинні надати "послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернет в с. Розумівка", але відповідно до підпункту 1 пункту 2.1 Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб'єкт господарювання має право здійснювати Діяльність у сфері телекомунікацій за умови включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до статті 42 Закону України «Про телекомунікації» та Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
Така ж вимога зазначена і в Порядку та умовах надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 453 від 28.04.2021 п. 8 Виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі.
Отже фізичні особи не мають права надавати послуги підключення до мережі Інтернет.
Відповідно цього вказані Учасником договора "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада" не є дійсними, а трудові відносини працівників Штепа А.В. і Непорада О.В. документально не підтверджені, що порушує вимогу тендерної документації абзац 3, розділу "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" частини "III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
2) Відповідно до розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження таких файлів, в тому числі проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано проект договору, однак він не має печатки та підпису (частина «Виконавець» розділу «Місцезнаходження та реквізити сторін» на сторінці 3), підписані лише Додатки до Договору, чим порушено вимоги тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "ФІБЕРКОМ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ". приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження:
Зобов’язати Виконавчий комітет Карлівської міської ради:
- скасувати Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a, згідно якого переможцем за Лотом 3 в закупівлі № UA-2021-08-31-007538-а визнано ТОВ "ФІБЕРКОМ"
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-31-007538-a Лот 3, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
- розглянути наступну економічно вигідну пропозицію.
Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель.
Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Пов'язані документи:
Учасник
- 5.2.1. ЦПД Непорада.pdf 05.11.2021 21:53
- 5.2.1. ЦПД Штепа.pdf 05.11.2021 21:53
- Скарга Карлівка Лот 3.pdf 05.11.2021 21:53
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021.PDF 05.11.2021 21:53
- 5. Довідка про наявність працівників.pdf 05.11.2021 21:53
- Проєкт договору про закупівлю ТОВ ФІБЕРКОМ.pdf 05.11.2021 21:53
- Тенд документац по інтернепт субвенції.docx 05.11.2021 21:54
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
05.11.2021 21:53
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
101ee7a489c348f791d058f074c063c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-007538-a.b2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680
(1) Замовник, рішення якого оскаржується:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
місцезнаходження: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівський р-н, місто Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 54
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП»
місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54
Е-mail: yuravator@gmail.com
050-98-53-561
Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-31-007538-a,
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Замовником, Виконавчим комітетом Карлівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
(3) Підстави для подання скарги:
23 вересня 2021 року Протоколом засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ №3 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка пропозицію ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" переможцем процедури закупівлі.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника;
2)згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
3) Відповідно до п. 1.11 тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не надано роз’яснення причин не надання Статуту, відповідно до вимог тендерної документації.
4) В Відомостях про учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" зазначає, що його посада має назву директор. Однак він являється фізичною особою підприємцем і не може бути директором на ФОП. Тобто в пропозиції надано недостовірну інформацію.
5) Також у довідці "відомості про учасника" ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" прибрав останній абзац:
"2. Інша посадова особа, яка має право на підписання тендерної пропозиції та укладення договору (зазначити посаду і на підставі якого документа підтверджується правомочність)".
Однак згідно вимог тендерної документації дана довідка має подаватися за формою встановленою в Додатку.
6) Відповідно до вимог тендерної документації учасник має надати - проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності).
В складі пропозиції ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" надано договір, однак в ньому не заповнено реквізити в протоколі, чим порушено вимоги тендерної документації.
За таких обставин тендерна пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- довідка про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
-відомості про учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
- проєкт договору про закупівлю ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження:
Зобов’язати Виконавчий комітет Карлівської міської ради:
- скасувати Протокол засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a від 23.09.2021, згідно якого переможцем за Лотом 3 в закупівлі № UA-2021-08-31-007538-а визнано ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
- відхилити тендерну пропозицію ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-31-007538-a Лот 3, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
- розглянути наступну економічно вигідну пропозицію.
Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- довідка про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
-відомості про учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
- проєкт договору про закупівлю ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель.
Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Пов'язані документи:
Учасник
- 6 2.jpeg 01.10.2021 13:06
- скарга Карлівка Лот 3.PDF 01.10.2021 13:06
- 6 1.jpeg 01.10.2021 13:06
- Проект договору Лот 3.pdf 01.10.2021 13:06
- 2 Кваліфікаційні критерії до учасника додаток 2.pdf 01.10.2021 13:06
- 1 ввідомості про учасника додаток 1.pdf 01.10.2021 13:06
- Тенд документац по інтернепт субвенції.docx 01.10.2021 13:06
- рішення від 06.10..2021 № 22701.pdf 06.10.2021 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2021 №23623.pdf 20.10.2021 15:05
- рішення від 19.10.2021 №23623.pdf 22.10.2021 15:22
- Тенд документац по інтернепт субвенції.docx 11.10.2021 08:22
- Оскарження Іваняков 2.docx 11.10.2021 08:22
- 2.jpeg 11.10.2021 08:22
- 4,.jpeg 11.10.2021 08:22
- Довідка про право підпису (1).pdf 11.10.2021 08:22
- 2 Кваліфікаційні критерії до учасника додаток 2.pdf 11.10.2021 08:22
- 3.jpeg 11.10.2021 08:23
- 5 Лист-згода з проєктом договору додаток 5 лот 3.pdf 11.10.2021 08:23
- Проект договору Лот 3 (2).pdf 11.10.2021 08:23
- 6 Лист-згода на обробку персональних даних додаток 6.pdf 11.10.2021 08:23
- 1.jpeg 11.10.2021 08:23
- Довідка щодо підтвердження повноважень посадової особи (1).pdf 11.10.2021 08:23
- 1 ввідомості про учасника додаток 1 (3).pdf 11.10.2021 08:23
- SCAN0001.PDF 24.11.2021 10:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2021 01:54
Дата розгляду скарги:
19.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2021 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.10.2021 15:22
Дата виконання рішення Замовником:
24.11.2021 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про виконання рішення
Вимога
Є відповідь
Скасування протоколу про обрання переможця
Номер:
32931c03ce3644f591d19eff5208081d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-007538-a.b1
Назва:
Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом засідання тендерного ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника;
2)згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
За таких обставин тендерна пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2021 14:00
Вирішення:
ТОВ «АВАТОР ІСП»
Повідомляємо, що Протоколом № 6 від 23.09.2021 року по коду ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-007538-a) лоту №3 Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка, було визнано переможцем, оскільки встановлено, що пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" відповідає вимогам замовника та підлягає задоволенню.
У тих питаннях, з якими Ви не погоджуєтесь надаю наступне пояснення:
Стосовно питання №1 «В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника» - така думка є помилковою, так як ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" таку довідку надав, і в графі Кваліфікація\посада зазначив відповідні дані та посади працівників, а також зазначив загальний стаж роботи, в результаті чого Він виконав вимоги тендерної документації п. 1 розділу 3.
Стосовно питання №2 «Згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника» - ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" такий лист-згоду надав, згідно додатку №6 та вимог тендерної документації.
Стосовно наступного: «В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації» - такої вимоги від Замовника не було, оскільки, у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» такі листи-згоди на використання персональних даних працівники мають надавати особі яка потім буде використовувати такі дані, зокрема і в прийнятті участі у відкритих торгах, а для оприлюднення їх у системі Прозорро.
Тому, Уповноважена особа з питань здійснення публічних закупівель не вважає, що визнавши переможцем ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ", здійснено з порушенням вимог тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено