• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські вироби)

Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські вироби)

Торги не відбулися

6 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33.75 UAH
Період оскарження: 28.08.2017 08:37 - 01.09.2017 16:00
Вимога
Вирішена

вимога про усуненя порушень у процесі закупівлі ( визнати Протокол недійсним)

Номер: 122b9a8ad8064bc0a78e763612359325
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-28-000022-c.c1
Назва: вимога про усуненя порушень у процесі закупівлі ( визнати Протокол недійсним)
Вимога:
Вимога: визнати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 08.09.17 закупівля на електронному майданчику ДЕРЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН від 05.09.17 оприлюдненому 08.09.2017р. недійсним, визнати кандидатом - переможцем ПП «ВКФ «ЛіС-с»». Підстава подання вимоги: порушення Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 1078-VIII від 12.04.2016}, а саме Розділу І Статті 3. Принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням. Посилання на порушення у процесі закупівлі: відповідно до вимог Замовника, щодо кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, для проведення закупівлі Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські вироби) в протоколі вказано, що відсутнє погодження проекту договору (основних умов) щодо предмету закупівлі, згідно додатку№3 (з підписом уповноваженої особи та затвердженою печаткою) АЛЕ ВСІ СТОРІНКИ ДОДАТКУ №3 тобто договору та специфікації, затвердженї підписом та печаткою підприємства, було НАДАНО. посилання : https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/3879728 01.09.17 у 16:21 потрібно надати наступні пропозиції згідно додатку 1., у якому указана інформація про необхідні технічни умови, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі діючі висновки було надано 07.09.17 у 17:08 https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/3879728 НАГОЛОШУЮ до закінчення терміну оцінки кандидата. Стосовно Довідки про учасника та його керівництво - вона повинна бути у ДОЗВІЛЬНІЙ ФОРМІ та містити усі необхідні реквізити – таку довідку було надано 01.09.17 у 16.21 https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/3879728 стосовно бланку підприємства – Діючим законодавством України НЕПЕРЕДБАЧЕНО мати таку форму, підприємство на свій розсуд визначає цю необхідністьщо зазначено в ДСТУ 4163-2003. Як правило у цьому документі зазначається: назва, місцезнаходження, код ОКПО, рахунок, ел.адреса, телефон. ВСЯ ЦЯ інформація Вам була надана.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник ПП «Виробничо-комерційна фірма «ЛІС-С» Тендерним комітетом відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації розглянута Ваша вимога, на що повідомляємо наступне. Керуючись п. п. 6.3 п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також ВИМОГИ до Учасника та іншу інформацію яка на його думку є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно Вимог до кваліфікації учасників, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, а саме довідку у довільній формі яка містить інформацію про Учасника та його керівництво, а також банківські реквізити (на бланку підприємства та підписом уповноваженої особи та завірена печаткою). Вами була надана довідка про Учасника від 01.09.2017 року, що не відповідає вимогам до кваліфікації учасників. Стосовно документів доданих після проведення аукціону вони до розгляду не приймаються.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2017 08:49
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник ПП «Виробничо-комерційна фірма «ЛІС-С» Тендерним комітетом відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації розглянута Ваша вимога, на що повідомляємо наступне. Керуючись п. п. 6.3 п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також ВИМОГИ до Учасника та іншу інформацію яка на його думку є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно Вимог до кваліфікації учасників, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, а саме довідку у довільній формі яка містить інформацію про Учасника та його керівництво, а також банківські реквізити (на бланку підприємства та підписом уповноваженої особи та завірена печаткою). Вами була надана довідка про Учасника від 01.09.2017 року, що не відповідає вимогам до кваліфікації учасників. Стосовно документів доданих після проведення аукціону вони до розгляду не приймаються.
Задовільнена: Ні