-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Кондиціонери)
Кондиціонери - згідно додатку №4 тендерної документації
Завершена
1 966 155.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 830.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 830.78 UAH
Період оскарження:
31.08.2021 16:22 - 13.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на Протокол № 2163-1/КВ засідання тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт та послуг за напрямком фінансування «Капітальні інвестиції», «Ремонти» та «Інші» від 27.09.2021 року.
Номер:
a06de43525244951aa7f7e84ff891903
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-006972-a.b1
Назва:
Скарга
на Протокол № 2163-1/КВ засідання тендерного комітету
регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» із
закупівлі товарів, робіт та послуг за напрямком фінансування «Капітальні інвестиції», «Ремонти» та «Інші» від 27.09.2021 року.
Вимога:
31.08.2021 Замовником (Донецька залізниця) було розміщено пропозицію, щодо проведення тендеру на закупівлю «Електричних побутових приладів (Кондіціонерів)», ДК 021:2015-39710000-2, сума закупівлі 1 966 155,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-31-006972-a.
Згідно розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- тендерною пропозицією, що подається у формі наведеною в Додатку 1.
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
- підписаного Учасником проекту договору, що свідчить про згоду Учасника з його основними умовами. При цьому підпис уповноваженої особи з вказанням посади та ПІБ та печатка підприємства мають бути проставлені на кожній сторінці проекту договору.
Відповідно до ч.6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Згідно розділу V Тендерної пропозиції . оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 3 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
27 вересня 2021 року відповідно до Протокол № 2163-1/КВ засідання тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт та послуг за напрямком фінансування «Капітальні інвестиції», «Ремонти» та «Інші» Учасника ТОВ «Сервісні рішення» було дискваліфіковано. У оскаржуваному протоколі зазначено наступне: «Згідно Додатку 5 до тендерної документації декларація про відповідність надана ТОВ "Селена Клімат" на кондиціонери марки Hair, а учасник ТОВ "Сервісні рішення" пропонує нам кондиціонери марки НЕС, відсутні скановані та завірені копії ДСТУ, також немає заповненої таблиці № 1 Додатку № 5 тендерної документації».
По пунктах
1 щодо відсутності сертифікату:
Звертаємо увагу, разом з ДЕКЛАРАЦІЄЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ від ТОВ "Селена Клімат" було надано ДОДАТОК ДО ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № UA.TR.076.D.020506-20 від 05.02.2020р. до 04.02.2022р., в якому під номерами 155, 156, 157, 158 вказані пропоновані моделі кондиціонерів HEC.
ДСТУ згадувані в Протоколі № 2163-1/КВ знаходяться в загальнодоступному користуванні.
Таблиця №1 додатку №5 справді помилково не була завантажена разом з основним пакетом документів. Проте інформація, що міститься в таблиці 1, щодо найменування товару, позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання, дублюється іншими документами тендерної пропозиції (Декларацією про відповідність, тендерною пропозицією). Тому вважаємо це формальна помилка яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація щодо відповідних ДСТУ міститься у відкритих джерелах, посилання на конкретні ДСТУ містяться у Декларації відповідності від 05.02.2020 року, що була надано Замовнику.
Таким чином, усі данні що вказано в таблиці № 1 додатку № 5, а саме
1. Колонка «Найменування товару»: ці данні вказано у Тендерній пропозиції.
2. Колонка, «Назва виробника»: ці данні вказано у Декларації відповідності від 05.02.2020 року та копії паспорту на виріб.
3. Колонка, «Позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція, що пропонується до постачання»: вказано у Декларації відповідності від 05.02.2020 року
4. Колонка «Супровідні документи на товар»: визначаються чинним законодавством, перелік необхідних документів та порядок їх надання є у відкритих джерелах.
5. Колонка «Гарантійний термін»: мінімальний термін вказано у копії паспорту на виріб.
6. Колонка «Гарантійний термін зберігання»: не вказано у вимогах тендерної документації, тому не повинна впливати на розгляд пропозиції.
1. Колонка «Умови щодо транспортування партій продукції»: у основних умовах договору вказано наступне: Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Донецький головний матеріально-технічний склад» регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» м. Бахмут, вул. Космонавтів, 4 на умовах DDP згідно правил ІНКОТЕРМС-2010. Згідно цього пункту. Право власності на товар переходить на складі Покупця, тому умови транспортування не є важливими, та не повинні впливати на оцінку тендерної пропозиції.
Тобто, на думку Учасника ТОВ «Сервісні рішення», прийняття вищевказаного рішення є абсолютно безпідставним та таким, що суперечить вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підлягає скасуванню.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»:
Прошу:
1. Скасувати Протокол № 2163-1/КВ засідання тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» із
закупівлі товарів, робіт та послуг за напрямком фінансування «Капітальні інвестиції», «Ремонти» та «Інші» від 27.09.2021 року.
2. Визначити ТОВ «Сервісні рішення» переможцем, у зв'язку з тим що ТОВ «Сервісні рішення» має найнижчу ціну, а згідно підпункту 2 пункту 1 розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Відповідність усім кваліфікаційним вимогам, а саме відповідність ДСТУ, умови постачання, технічні характеристики, та ін., було надано у складі тендерної документації.
Додатки:
- Декларація відповідності з додатками від 05.02.2020 року, таблиця за вихідним номером 13/09-4.1. від 13 вересня 2021 року;
- Паспорт HEC;
- Тендерна пропозиція » (Вих. №13/09-06 від 13 вересня 2021 р.)
- Таблиця 1 «Дані на товар» (Вих. №13/09-4.1 від 13 вересня 2021 р.)
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт_HEC (2).pdf 06.10.2021 19:19
- Тендерна пропозиція.pdf 06.10.2021 19:19
- Декларація кондиціонери 20.04. 2020 до 20.04.2022.pdf 06.10.2021 19:19
- Табл.1.pdf 06.10.2021 19:19
Дата подачі:
06.10.2021 19:19
Вирішення:
Шановний учасник! 1. Щодо подання тендерної пропозиції:
Згідно розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- тендерною пропозицією, що подається у формі наведеною в Додатку 1.
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме.
- підписаного Учасником проекту договору, що свідчить про згоду Учасника з його основними умовами. При цьому підпис уповноваженої особи з вказанням посади та ПІБ та печатка підприємства мають бути проставлені на кожній сторінці проекту договору.
Тобто Учасник повинен завантажити документи що вимагаються замовником у тендерній документації, це стосується усих таблиць та додатків.
2. Щодо відсутності ДСТУ:
- Відповідно Додатку 5 п. 2.3 тендерної документації «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу» Замовник вимагає саме скановану завірену учасником копію такого документу, враховуючи вищевикладене вважаємо, умови цього пункту не дотримані. При тому- ДСТУ не знаходяться в загальнодоступному користуванні.
3. Щодо декларації про відповідність:
- учасник ТОВ «Сервісні рішення» надає декларацію про відповідність, яка видана на ТОВ "Селена Клімат", але не підтверджує документально стосунки з даним уповноваженим представником виробника, тобто не виконано умови пункту 3.1.
4. Щодо таблиці 1 Додатку 5 тендерної документації:
- згідно умов тендерної документації дані на товар, що пропонується до постачання (найменування товару, позначення нормативно-технічної документації, за якою виготовляється продукція), мають бути відображені в одній таблиці. Відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, який вступив в дію 19 квітня 2020 року є можливість Постачальникам завантажити в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, але це стосується лише пунктів, зазначених у ч.16 ст. 29 цього Закону. Тому документи, які догружені до вимоги не розглядаються.
Статус вимоги:
Не задоволено