• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Наручні годинники з логотипом

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 15:26 - 07.09.2021 15:30
Вимога
Відхилено

Просимо внести зміни до Технічного завдання на придбання наручних годинників з логотипом

Номер: 95d600fae69944e2977a429e21851851
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001290-b.c1
Назва: Просимо внести зміни до Технічного завдання на придбання наручних годинників з логотипом
Вимога:
Шановні Панове! Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести Технічного завдання на придбання наручних годинників з логотипом («Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») у відповідність до чинного законодавства, оскільки зараз вона прописана під конкретні моделі годинників ТМ «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD Модель K 114-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD Модель K 234-523, постачальником яких є ТОВ «Київський годинниковий завод». ЕКВІВАЛЕНТІВ, які будуть відповідати настільки детально прописаним вимогам просто не існує, що неодноразово було доведено відповідними рішеннями АМКУ Впевнені, що виборці Маріупольської міської ради вітали у сучасних важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та війною, максимально ефективне використання бюджетних коштів ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та проведення відкритих торгів з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції замість організації спрощеної процедури закупівлі у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» Звертаємо увагу шановного Замовника, що ТОВ «Київський годинниковий завод» надає як мінімум у 2 РАЗИ завищену ціну на свої годинники ТМ «Клейнод» (K 114-513 та K 234-523) Навіть якісні швейцарські годинники з урахуванням нанесення символіки коштують як мінімум вдвічі дешевше! Відповідно до Технічного завдання на придбання наручних годинників з логотипом («Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») планується закупити всього 4 годинники (2 чоловічих та 2 жіночих) на загальну суму 20 000,00 гривень, що складає, в середньому, 5 000 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума у 2-3 рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники (навіть відомих швейцарських брендів!) Проте, інші постачальники не можуть брати участі у даних торгах та надати Замовнику набагато кращі пропозиції, оскільки Технічне завдання на придбання наручних годинників з логотипом («Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») настільки детально прописане Замовником виключно під годинники “Клейнод” (KLEYNOD) K 114-513 та K 234-523, що еквівалентів не існує. Крім того, модель годинника K 114-513 також не відповідає прописаним вимогам, оскільки НЕ має гільошированого циферблату. Просимо шановного Замовника звернути увагу на викладені нижче обмеження, які виключають участь інших постачальників крім ТОВ «Київський годинниковий завод»: 1. Вводяться ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо розмірів корпусів, конструкції корпусів, підлаштованих під параметри конкретних механізмів Ronda, які вимагаються та розміру ременів, а також вимоги щодо циферблатів та їх специфічного дизайну, специфічного методу нанесення зображення на циферблат, тощо Так, для чоловічого годинника встановлюється обмеження форми корпусу та його діаметру (42 мм), обмеження ширини реміня (22 мм), а також вимагає «гільоширований» циферблат білого кольору зі специфічним типом індикації – символи. Важливо відмітити, що «гільоширований» циферблат* в моделі “Клейнод” К 114-513, яку вимагає Замовник, ВІДСУТНІЙ. У цьому легко пересвідчитися, подивившись на світлину зазначеного годинника, розміщеного Замовником в Оголошенні *«Гільоширований» циферблат – це циферблат виконаний з використанням мистецтва «гільоше» (з фр. quilloche – візерунок ліній, які переплітаються) - декоративної обробки поверхні циферблата, корпуса, інших деталей шляхом вирізання на них складних візерунків. Методом гільошировання за допомогою спеціального обладнання (як правило зробленого на початку XXст.) на циферблат, корпус або частини годинникового механізму наноситься орнамент, який візуально здається динамічним: метал немов оживає на очах, пропонуючи чарівну гру тіней та об’ємів. Це витончена ювелірна робота - товщина ліній становить не більше десятої частини міліметра, переплітаючись між собою, вони складають дивовижний візерунок – «гравюру». Для вирізки одного циферблата методом гільошировання необхідно декілька днів. Зазначений метод притаманний переважно швейцарським годинникам «Breguet», який використовується у самих дорогих ювелірних годинниках цього бренду, виконаних з золота та срібла» Для жіночого годинника, встановлюється обмеження форми корпусу та його діаметру (36 мм), обмеження ширини браслету (18 мм), циферблат світлого кольору зі специфічним типом індикації – накладні значки сріблястого кольору. Вимагається комплектація ременями, ширина яких пристосована під конкретні корпуси та КОНКРЕТНІ МЕХАНІЗМИ Ronda із зазначенням конкретного калібру 705 (для чоловічого годинника та 763 (для жіночого годинника), чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів аналогічної якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda, крім того у виробника Ronda – широкий асортимент інших механізмів. Тому вимога механізму конкретного виробника Ronda, зазначення конкретного калібру, обмеження кольору та дизайну циферблатів, ширини ременя/браслету – це також лише дискримінаційні обмеження. Встановленням подібних протиправних та маніпулятивних обмежень щодо властивим лише конкретним моделям параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, порушується чинне законодавство та закладається у бюджет явно завищена ціна, інші учасники позбавляються права надати свою продукцію. А встановленням протиправної вимоги «гільошированого» циферблату Замовник намагається обмежити конкуренцію для інших учасників з метою прийняття пропозиції ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники, які НЕ ВІДПОВІДАТИМУТЬ вимогам тендерної документації Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинника, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та конструкції корпусу, ширини ременів, а також механізму конкретного виробника (Ronda) та конкретного калібру, підлаштованого під зазначений корпус, вимоги щодо специфічного («гільошированого») циферблату, його кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації). Таким чином, посилання на зазначені моделі «Клейнод» абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик аналогів предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. 1. Протиправно обмежується метод нанесення зображення на циферблат тамподруком, при наявності більш якісного методу шовкодруку та інших набагато якісніших альтернативних методів нанесення зображення 2. Протиправно вимагаються ЗРАЗКИ продукції ДО укладення Договору, які за Законом не можуть вважатися складовою пропозиції При цьому, замовляючи 4 годинника, Замовник вимагає половину з них (2 годинника) у якості зразків Вимога до учасників на етапі кваліфікації надати Замовнику протягом трьох робочих днів один примірник наручних годинників з логотипом для погодження (до укладання договору) є протиправною та суперечить вимогам чинного законодавства, у т.ч. ЗУ «Про публічні закупівлі», та введена Замовником з метою за надуманими приводами позбутися небажаних учасників: «У разі ненадання зразків товару, або якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення і технічного завдання та відхиляється. Зразки будуть повернуті за кошти учасника на адресу за вимогою» Чинним законодавством не передбачено надання жодних зразків. Відповідно до ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а зразки товару не є складовою Пропозиції учасника в розумінні Закону. Зазначена стаття відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» в повній мірі стосується і спрощених закупівель Звертаємо увагу, що Замовник вимагає зразки до укладання договору, АЛЕ при цьому, Замовник не прописує в Оголошенні самої процедури відбору та перевірки зразків на відповідність, яка проходитиме не у системі «Prozorro» та взагалі без участі й контроля учасника, чиї зразки будуть «перевіряти». Хто саме буде перевіряти зразки, відсутність особистої зацікавленості, методика встановлення відповідності зразків тендерній документації та пропозиції учасника, тощо – нічого з зазначених позицій Замовник не врегульовує Оголошенням, що означає, що процес «перевірки» зразків відбудеться Замовником вкрай непрозоро, з порушенням вимог чинного законодавства, зокрема ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тому зразки можуть вимагатися з метою відхилення пропозицій небажаних учасників за надуманим приводом Неправомірність вимоги зразків також підтверджує практика розгляду аналогічних справ Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Зазначене свідчить про порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, виконувати вимоги не лише закону «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та основних принципів здійснення публічних закупівель, у тому числі забезпечення максимальної економії та ефективності Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель Таким чином, посилання на зазначені моделі «Клейнод» абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але коштують як мінімум ВДВІЧІ ДОРОЖЧЕ навіть ніж більш якісні годинники, представлені на ринку. Теж саме стосується протиправного обмеження методу нанесення зображення на циферблат виключно методом тамподруку та протиправної вимоги надання зразків до укладання договору Більш того, незрозуміло чому ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, який має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з Росією, хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу (до 2018р.!) перебували у складі його засновників та вихід яких може носити формальний характер На жаль, через обмеження, закладені у Технічному завданні на придбання наручних годинників з логотипом («Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» , під товар яких прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників Враховуючи викладене, просимо звернути увагу шановного Замовника на порушення законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства З метою забезпечення участі всіх зацікавлених учасників та отримання Замовником найкращої й найбільш економічно вигідної пропозиції, просимо внести зміни до Технічного завдання на придбання наручних годинників з логотипом («Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»): 1. Прибрати протиправні обмеження щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, вимоги до циферблатів та їх дизайну, вимоги щодо ширини ремінців/браслетів, тощо, властиві моделям «Клейнод» K 114-513, K 234-523, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод» 2. прибрати протиправне обмеження щодо механізмів Ronda, пристосованих під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги 3. прибрати протиправну вимогу щодо надання зразків ДО укладення Договору З повагою на надією на забезпечення рівних умов для участі всіх зацікавлених учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо, що згідно ч.2 ст. 4 - процедура закупівлі (до якої також відносяться відкриті торги) – використовується, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Згідно ч. 1 ст. 1 Закону спрощена закупівля застосовується у разі придбання замовником товарів, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Саме тому закупівля «Наручні годинники з логотипом» проводиться як допорогова закупівля. Вибір виду закупівлі пов`язаний з процедурою планування закупівель відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - «планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг». Відповідно до потреби та наявного фінансування, бюджет закупівлі становить 20 000,00 грн., предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри коду за Єдиним закупівельним словником, у даному випадку - 18520000-0 - Персональні хронометри. З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі. Технічні вимоги до предмета закупівлі та посилання на торгову марку вказані замовником з метою отримати у результаті проведення закупівлі товару, що найбільше відповідає заявленій потребі. Відповідно до п. 3.4 оголошення про проведення допорогової закупівлі та п. 6 Технічного завдання Замовником передбачено надання еквіваленту товару. Еквівалентом вважається товар з технічними, якісними та кількісними характеристиками, що є такими ж або не гірше, тих, що встановлені вимогами замовника. Очікувана вартість закупівлі була сформована на основі ринкової вартості товару у відкритих джерелах та урахуванням індивідуального нанесення логотипу.
Статус вимоги: Відхилено