-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Лесі Українки в с. Лебедин Бориспільського району Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021-2015 : 45233000-9 Будівнитцво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
категорія - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
2 385 413.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 927.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 927.10 UAH
Період оскарження:
31.08.2021 15:07 - 12.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
d94009db5bd34a1ca21b793e8db2d68a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-005685-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
З метою дотримання чинного законодавства України з проведення публічних закупівель з дотриманням принципів добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо Вас привести тендерну документацію закупівлі у відповідність зазначеним вище принципам шляхом вилучення наступних вимог:
- Надання у складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкта (складається у довільній формі) Учасником за підписом контактної (відповідальної) особи Замовника (стор. 14 абзац 5 п.3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», - жодним положенням Закону України «Про публічні закупівлі» чи Методичними рекомендаціями затвердженими Мінекономрозвитку Наказом від 17.08.2020 року за № 1572 не передбачена зазначена Замовником процедура обстеження об’єктів виконання робіт (надання послуг) з потенційними Учасниками закупівлі з подальшим узгодженням його участі в закупівлі (підписанням Акту обстеження), що за своєю природою є несумісною з принципом недискримінації учасників публічних закупівель;
- Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати гарантійний лист, що під час виконання робіт будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві із зазначенням ПІБ відповідального спеціаліста, який має відповідну підготовку у сфері охорони праці. При цьому головний інженер, виконроб або начальник дільниці, інженер з охорони праці обов’язково повинні мати посвідчення про навчання з охорони праці за такими нормативно-правовими актами: НАПБ А.01.001-2014, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 та загального курсу з охорони праці. Усі працівники, зазначені у довідках учасника, повинні мати чинні посвідчення щодо проходження навчання з НПАОП 63.21-3.03-08. На підтвердження цієї вимоги надати скановані посвідчення щодо проходження навчання за переліченими нормативно-правовими актами ( стор. 14 абзац 6 п.3 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», - оскільки достатньо працівникам будівельної галузі мати посвідчення з проходження працівниками навчання з охорони праці за напрямком «Загальний курс з охорони праці»;
- Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389 визначено порядок розроблення проектної документації на будівництво, ремонт об'єктів інженером-проектувальником. У відповідності до законодавства України розроблення проектної документації на ремонт об'єктів покладено на Замовника робіт. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Учасники закупівель не повинні підписувати та затверджувати свою договірну ціну в інженера-проектувальника, так як договірна ціна підписується директором підприємства. ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачається, що в штаті підприємства повинен бути інженер проектувальник. Тому Вимоги, які викладені в пункті 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: Копія, чинного на дату подання пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, що є працівником учасника та в передостанньому абзаці на стор. 24 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: Договірна ціна повинна бути підписана і затверджена інженером-проектувальником з наданням копії кваліфікаційного сертифікату.
Ми розуміємо, що Ви як Замовник хочете щоб договірна ціна була розрахована правильно тому не заперечуємо проти інженера-проектувальника в частині кошторисної документації з наданням кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, але вимагати щоб дані документи підписував інженер-проектувальник це з боку Замовника є обмеженням кола учасників в даній закупівлі.
У випадку незадоволення наших вимог залишаємо за собою право на захист свого порушеного права недискримінації, як потенційного учасника закупівлі, оскаржити положення тендерної документації за даною закупівлею подавши скаргу до Уповноваженого органу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2021 20:13
Вирішення:
- Акт обстеження складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, технічного стану та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання капітального ремонту з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту.
- Відповідно абз.1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стаття 18 Закону України "Про охорону праці" встановлює, зокрема, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Крім того, згідно частини 3 пунктом 3.1 та пунктом 3.13 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05)» затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 передбачено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Разом з тим, відповідно до «Правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг», забороняється допускати до роботи працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки.
- У тендерній документації зазначено, що в учасника повинен бути обов’язково наявний інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (надати завірену інженером-проектувальником копію кваліфікаційного сертифікату). Закон не забороняє замовнику зазначати іншу інформацію, яку вважає за необхідне з метою отримання якісних робіт, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі. Тому, вимога щодо відбитку печатки на договірній ціні не є дискримінаційною та не порушує норми чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено