-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт альтанок Донецького дошкільного навчального закладу (ясла-садок)№2 Донецької селищної ради Балаклійського района Харківської області
Завершена
3 183 018.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 915.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 915.09 UAH
Період оскарження:
31.08.2021 14:54 - 12.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення замовника
Номер:
192f50786e2d4aaebc11495091478173
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-002471-c.b1
Назва:
Неправомірне рішення замовника
Вимога:
№1 від 23.09.2021 року
Уповноваженій особі Замовника-
Донецький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №2 Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області
За закупівлею " ДК 021:2015 код CPV45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт альтанок Донецького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області (коригування)» закупівля: UA-2021-08-31-002471-c було опубліковано протокол від 20.09.2021 р., яким було відхилено тендерну пропозицію ФОП Петров А.О.
Вважаємо дане рішення неправомірним та таким, що прийнято з грубими порушеннями законодавства оскільки пропозиція ФОП Петров А.О. повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, а саме:
1. Для документального підтвердження наявності у ФОП Петров А.О. досвіду виконання аналогічного договору в складі своєї пропозиції нами було надано всі необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Зокрема було надано два аналогічні договори з «ПРЕДСТАВНИЦТВО «ВЕКТО» СП. З О.О.», предметами яких є «Будівельні роботи (код ДК 021:2015: 45000000-7) з оздоблювальних робіт (штукатурення стін) на об’єкті будівництва полігону твердих побутових відходів в м. Дергачі» та «Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015: 45450000-6) з утеплення стіни фасаду цеху на об’єкті будівництва полігону твердих побутових відходів в м. Дергачі». В предметі даних договорів зазначено, що за ними виконувались роботи що відповідають кодам ДК 021:2015: 45000000-7 та ДК 021:2015: 45450000-6 за Національним класифікатором України ДК 021:2015 - Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015) – надалі за текстом – «Класифікатор». Відповідно до Класифікатору роботи з «капітального ремонту» відносяться до коду ДК 021:2015 45453000-7, який входить та є однією з складових частин робіт передбачених кодами ДК 021:2015: 45000000-7 та ДК 021:2015: 45450000-6. Таким чином роботи за кодами Класифікатора згідно наданих аналогічних договорів фактично включають себе роботи з Капітального ремонту. Окрім цього перелік та характер робіт згідно наданих аналогічних догорів повністю відповідає переліку та характеру робіт за закупівлею. Таким чином нами було повністю виконано всі вимоги щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям замовника за закупівлею.
2. Для документального підтвердження наявності у ФОП Петров А.О. працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в складі своєї пропозиції нами було надано всі необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Зокрема було надано довідку учасника у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для здійснення надання послуг, що є предметом закупівлі, згідно з додатком 1 до тендерної документації та засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником, а саме копії цивільно-правових договорів з працівниками. Зазначаємо, що Замовником не зазначено в тендерній документації які саме документи є такими, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Таким чином нами було повністю виконано всі вимоги щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям замовника за закупівлею.
3. Для документального підтвердження наявності у ФОП Петров А.О. обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в складі своєї пропозиції нами було надано всі необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Таким чином нами було повністю виконано всі вимоги щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям замовника за закупівлею.
4. Всі інші вимоги тендерної документації Замовника нами також було виконано в повному обсязі
5. Окремо зазначаємо, що відповідно до п.16 ст.29 Закону України пр. публічні закупівлі – надалі за текстом «Закон» : Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином Замовник виявив у ФОП Петров А.О. «невідповідності» в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та в порушення вимог статті 29 Закону не надав нам законного права на виправлення виявлених невідповідностей, чим порушив наші права, як учасника закупівлі та Закон України Про публічні закупівлі.
На підставі вищезазначеного вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Петров А.О неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та
вимагаємо:
1. Скасувати протокол від 20.09.2021 р., яким було відхилено тендерну пропозицію ФОП Петров А.О., та всі подальші протоколи та рішення тендерного комітету та/або уповноваженої особи Змовника за цією закупівлею;
2. Продовжити розгляд пропозиції ФОП Петров А.О. за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
3. Відповідно до ст..29 Закону України про публічні закупівлі надати 24 години для виправлення невідповідностей ( в разі їх виявлення ) у ФОП Петров А.О.
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження, правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
ФО-П Петров А.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.09.2021 17:20
- Відповідь на Вимогу.docx 27.09.2021 11:32
Дата подачі:
23.09.2021 17:21
Вирішення:
вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Не задоволено