• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45310000-3 Електромонтажні роботи (ДК 021:2015 45313100-5 Монтаж ліфтів)

Завершена

2 426 882.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 134.41 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 13:25 - 16.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: f60da95bb17b4a4e80825085fa777339
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001823-c.b4
Назва: Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
СКАРГА що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі - Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «45310000-3 Електромонтажні роботи (ДК 021:2015 45313100-5 Монтаж ліфтів)» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2021-08-31-001823-c від 31.08.2021 р. Очікувана вартість предмета закупівлі складала 2 426 882,00 грн (з ПДВ). У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасники з наступними остаточними ціновими пропозиціями: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ" (код за ЄДРПОУ 32674967) з ціновою пропозицією 1 598 399,00 грн. 2. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 1 600 000,00 грн. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" (код за ЄДРПОУ 31724919) з ціновою пропозицією 1 650 000,00 грн. 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСВАН" (код за ЄДРПОУ 39837137) з ціновою пропозицією 2 426 186,78 грн. Підстава подання скарги. 22 вересня 2021 року, Замовник оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету № 68 від 22.09.2021 року (далі – Протокол, додається), згідно якого тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ" (далі – ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ") визнана найбільш економічною та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлі) та Тендерною документацією. Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як тендерна пропозиція ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ" не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до вимог ч. 2 ст. 31 Закону про закупівлі та п. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ", Замовник визнав її найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та Тендерній документації. Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує норми Закону, порушує принципи здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного. 1. Відповідно до п. 6 частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: сертифікати ІСО: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги"), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації, включаючи усі вимоги та документи зазначені у даному додатку. ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ" у складі Тендерної пропозиції не надано сертифікати ІСО: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги"), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що є порушенням вимог тендерної документації. 2. Відповідно до п. 1 частини III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових або чорно-білих сканкопій. Цінова тендерна пропозиція ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ" (додається), надана у складі Тендерної пропозиції, не відповідає початковій пропозиції зазначеній в електронному вигляді. Початкова пропозиція, що зазначена у системі закупівель, складає 1 610 534,20 грн., однак, до складу Тендерної пропозиції надано цінову пропозицію у сумі 2 426 882,00 грн., що є порушенням вимог тендерної документації. 3. Вид договірної ціни, наданої ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ" у складі Тендерної пропозиції, не відповідає вимогам Тендерної документації. Проектом договору (додаток 2 до тендерної документації) визначено, що Договірна ціна робіт є твердою. Однак, в порушення вимог Тендерної документації, кошторис, наданий ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ", розрахований для динамічної договірної ціни. 4. Технічним завданням на проведення закупівлі робіт по об’єкту (додаток 1 до Тендерної документації) передбачено, що до ціни пропозиції учасника мають входити розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з відповідними підтверджуючими документами, а саме: договірна ціна; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів. В порушення п. 8 Технічного завдання, тендерна пропозиція ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ" не містить підсумкової відомості ресурсів. Загальними положеннями та ст. 22 Закону про закупівлі визначено, що Замовник визначає умови проведення тендеру у Тендерній документації. Переможцем процедури закупівлі визнається учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Пунктом 2 ч. 1 ст. 31 Закону про закупівлі замовника зобов’язано відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пунктами 2, 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що неспроможність учасника подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ" не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до вимог ч. 2 ст. 31 Закону про закупівлі та п. 2, 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 68 від 22.09.2021 року про визнання ТОВ ВП "ЛІТОРАЛЬ" переможцем торгів. 3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата розгляду скарги: 19.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.10.2021 16:15
Дата виконання рішення Замовником: 25.10.2021 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від № 23603-р/пк-пз від 19.10.2021, №23307-р/пк-пз від 13.10.2021, яка зобов’язала Скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" від 22.09.2021 р. протокол №68, щодо визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІТОРАЛЬ" переможцем процедури закупівлі — "45310000-3 Електромонтажні роботи (ДК 021:2015 45313100-5 Монтаж ліфтів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-001823-c.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Не відповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації

Номер: e7ea21fb31cf410aa811c8df260ba9e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001823-c.c3
Назва: Не відповідність пропозиції переможця умовам тендерної документації
Скарга:
СКАРГА Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня», (надалі-Замовник), було розпочато процедуру закупівлі, ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2021-08-31-001823-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» (надалі-Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та подати тендерну пропозицію за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДК 021:2015 45313100-5 Монтаж ліфтів): Капітальний ремонт ліфтового простору з установкою ліфта за адресою: м. Харків, вул.Озерянська,5. У зазначеному тендері також приймало участь Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство «Літораль» ЄДРПОУ 32674967 (далі- ТОВ «Літораль»). За результатами аукціону зазначене підприємство, протоколом засідання тендерного комітету від 22.09.2021 № 68 визначено переможцем,. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «Літораль», було виявлено факт не відповідності пропозиції даного учасника умовам тендерної документації, а саме: Вимогою до Учасників розділом III. Тендерної документації зі змінами «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачається надання у складі тендерних пропозицій: сертифікати ІСО: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги"), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), але у ТОВ «Літораль» вищезазначені сертифікати у поданій пропозиції відсутні. Також замовник вимагає до пропозиції учасників надати розрахунки їх цінової пропозиції, тобто кошторис та договірна ціна. Учасником, що визнаний переможцем, додає відповідні розрахунки на суму 2 426 882,00 грн., але початково заявлена ціна на аукціоні ТОВ «Літораль» була іншою, та складала 1 610 534,20 грн., тобто розрахунок не співпадає з заявленою ціновою пропозицією. Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною, але ТОВ «Літораль» замовником визначається переможцем, на підставі того, як зазначено у протоколі засідання тендерного комітету «Учасник ТОВ «Літораль» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16, вимогам встановленим ст.17. ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.». Скаржником було розміщено в електронній системі закупівель вимогу з зазначенням вище вказаних порушень. 27.09.2021 Замовник на дану вимогу надає відповідь: «Надаємо відповідь на вашу вимогу: 1. Розрахунки цінової пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ", повністю відповідають вимогам Замовника. Під час аукціону стартова ціна учасника переможця є змінною, що не є порушення умовам тендерної документації Замовника. 2. Не надання у складі тендерних пропозицій: сертифікатів ІСО: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги"), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не впливає на ціну тенденої пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ", так як ціна пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ" є найбільшекономічно вигідною.» Учасник ТОВ «ЗАВОДЄВРОФОРМАТ» не згоден з позицією Замовника з наступних причин: Закупівля за кодом – «ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДК 021:2015 45313100-5 Монтаж ліфтів): Капітальний ремонт ліфтового простору з установкою ліфта за адресою: м. Харків, вул.Озерянська,5.» у системі PROZORRO оголошено 31.08.2021, відповідно до цього завантажено документацію до закупівлі з умовами відповідності до Учасників, але 09.09.2021 року Замовник протоколом № 64 від 09.09.2021 р. змінює такі умови, про що здійснена публікація змін, що вносяться ( у вигляді таблиці), та тендерна документація зі змінами. Отже серед нових умов, Замовником додано умову, саме про наявність сертифікату.(таблиця змін додається). «Зміни п.6. розділу 3 «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: сертифікати ІСО: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги"), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації, включаючи усі вимоги та документи зазначені у даному додатку.» Якщо Замовником були внесені відповідні зміни до вимог, то їх повинні були виконувати усі учасники. у тому числі і ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ" Відповідно до Статті 29. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій, замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Головний критерій оцінки, по умовам тендеру - економічно вигідна ціна, але документація учасника з найменшою ціною також повинна відповідати умовам тендерної документації. Замовнику для вивчення пропозиції відведено законом 5 днів, в окремих випадках такий строк може бути продовжено до 20 днів. Якщо пропозиція кандидата з найменшою ціною відповідає умовам тендеру, Замовник має підстави визначити переможцем такого учасника без розгляду інших пропозицій, на цьому процедура проведення тендеру вважається закінченої. У разі відхилення тендерної пропозиції що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Законом. Виходячи з вищенаведеного, тендерна пропозиція ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ", мала б бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам Закону та умовам тендерної документації, саме на яких і наголошував Замовник, але виходячи з відповіді Замовника та не обґрунтованих його міркувань, учасникам не обов’язково надавати документи, які передбачені умовами тендерної документації, тому, що головний критерій оцінки є ціна, тому інші критерії не мають значення. Так як з позиції Замовника, ціна пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ" є найбільш економічно вигідною, а не виконання вимог тендеру не впливає на ціну тендерної пропозиції, такий учасник визнаний переможцем. Згідно із ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Як видно із викладеного вище, тендерна пропозиція ТОВ «Літораль» не відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому мала бути відхилена Змовником, чого той не зробив. Враховуючи усе вищевикладене вважаємо, що Замовник порушив основоположні принципи здійснення закупівель, вказані у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ті, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі викладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 7 ЗУ «Про Антимонопольний комітет України»- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДК 021:2015 45313100-5 Монтаж ліфтів): Капітальний ремонт ліфтового простору з установкою ліфта за адресою: м. Харків, вул.Озерянська,5., ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2021-08-31-001823-c. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство «Літораль» ЄДРПОУ 32674967, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.09.2021 № 68, Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Дата розгляду скарги: 13.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2021 12:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.10.2021 18:12
Дата виконання рішення Замовником: 25.10.2021 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від № 23603-р/пк-пз від 19.10.2021, №23307-р/пк-пз від 13.10.2021, яка зобов’язала Скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня" від 22.09.2021 р. протокол №68, щодо визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІТОРАЛЬ" переможцем процедури закупівлі — "45310000-3 Електромонтажні роботи (ДК 021:2015 45313100-5 Монтаж ліфтів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-001823-c.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ", Канівець Олександ 380962355394 a.kanivets@euroformat.com
Вимога
Є відповідь

не надання документів до пропозиції

Номер: 9294383f4b9c44858cb9b053f107a6cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001823-c.b2
Назва: не надання документів до пропозиції
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця закупівлі за кодом «Капітальний ремонт ліфтового простору з установкою ліфта за адресою: м.Харків, вул.Озерянська,5 Код ДК021: 45310000-3 Електромонтажні роботи», Товариство з обмеженою відповідальністю «Літораль», зазначаємо, По перше; Вимогами тендерної документації передбачено додання до складу пропозиції учасника, розрахунки його цінової пропозиції, тобто кошторис, договірна ціна, але учасником, що визнаний переможцем, додано відповідні розрахунки на суму 2 426 882,00 грн., що не співпадає з початково заявленою ціною ТОВ «Літораль». Під час аукціону стартова ціна такого учасника заявлена на суму 1 610 534,20 грн.. Дана розбіжність є порушення умовам тендерної документації Замовника. По друге; Вимогою до Учасників розділом III. Тендерної документації зі змінами «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачається надання у складі тендерних пропозицій: сертифікати ІСО: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги"), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), але у пропозиції ТОВ «Літораль» вищезазначені сертифікати відсутні, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надаємо відповідь на вашу вимогу: 1. Розрахунки цінової пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ", повністю відповідають вимогам Замовника. Під час аукціону стартова ціна учасника переможця є змінною, що не є порушення умовам тендерної документації Замовника. 2. Не надання у складі тендерних пропозицій: сертифікатів ІСО: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги"), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не впливає на ціну тенденої пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ", так як ціна пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІТОРАЛЬ" є найбільшекономічно вигідною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні дії Замовника

Номер: dd079b5f6fba4dd494bc90cf13716136
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001823-c.a1
Назва: Дискримінаційні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, у п. ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції оголошення про проведення державної процедури закупівлі Замовником встановлено дискримінаційна вимога, а саме: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту за підписом представника замовника. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції учасникам необхідно: - здійснити виїзд до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єктів та отримати від Замовника лист-підтвердження щодо обстеження об’єктів Замовника з зазначенням дати та часу обстеження за підписом представника Замовника . Копія вищезазначеного листа надається учасником в складі документів тендерної пропозиції. Дана вимога оголошення є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Згідно частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо обстеження об’єкту зумовлена необхідністю одержання учасниками всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Підчас виїзду до місця надання послуг за закупівлею учасники матимуть змогу оглянути безпосереднє місце проведення робіт та більш ретельно підійти до підготовки пропозиції. Зазначаємо, що дана вимога жодним чином не обмежує учасників та не є дискримінаційною, оскільки всі учасники на рівних умовах можуть здійснити обстеження об'єкту.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.09.2021 00:01