• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях, влаштування системи блискавкозахисту будівлі в закладах освіти Торчинської селищної ради (код за ДК 021-2015 – 45310000-3 — Електромонтажні роботи)

Завершена

777 709.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 888.55 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 11:43 - 01.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: cba8c94f655a47fba142c0084f559055
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-003018-a.a6
Назва: СКАРГА
Скарга:
Скарга щодо дискримінації умов Тендерної закупівлі
Дата розгляду скарги: 21.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.09.2021 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.09.2021 14:50
Дата виконання рішення Замовником: 27.09.2021 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ від 21.09.2021 року №21472-р/пк-пз виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ", Токаренко Олексій Васильович +380663512305 sale@eurofirst.lutsk.ua
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: f8a67f1e6d2c484cb01e62face58d89b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-003018-a.a5
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2021 10:34
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ", Токаренко Олексій Васильович +380663512305 sale@eurofirst.lutsk.ua
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: e079107d65ec40b29bb2c7ff1524a273
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-003018-a.a4
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-08-31-003018-a, шляхом внесення змін до п.п. 2.2.1. п.2. Додатку 2 до Тендерної документації, адже встановлюючи вимогу щодо наявності в учасників лише штатних інженерів - проєктувальників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників/суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Вважаємо, що Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо надання копій трудових книжок та вимоги щодо перебування штатних інженерів - проєктувальників на постійному місці роботи. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”. Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі – підприємства), а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: штатні працівники ; зовнішніх сумісники ; працюючі за цивільно-правовими договорами. Зважаючи на викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники/суб’єкти господарювання, які мають в наявності працівників які перебувають на постійному місці роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників/суб’єктів господарювання. Вищевказана позиція Скаржника узгоджується з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене вище, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Закупівля даної послуги проводиться для освітніх закладів, а саме шкіл і садочків Замовника, тому дана вимога встановлена з метою відбору більш досвідчених постачальників послуг, які мають певний досвід роботи та мають у своєму штаті працівників з певним досвідом роботи. Документи вимагаються для підтвердження фактичної наявності в штаті компанії-учасника кваліфікованих спеціалістів, необхідних для якісного проведення робіт. Крім того, Замовник звертає увагу, що будь-яка організація, яка має досвід у зазначеній вище сфері послуг може мати у своєму штаті кваліфікованих спеціалістів, а саме: інженера-проектувальника. Відповідно до пункту 2.1., 2.3. зазначеного вами у вимозі наказу Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”: «2.1. В облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві. 2.3. В обліковій кількості штатних працівників за кожний календарний день враховуються особи, які фактично працювали, а також відсутні на роботі з будь-яких причин, тобто усі працівники, які перебувають у трудових відносинах, незалежно від виду трудового договору.» З огляду на вищезазначене, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть всі учасники/суб’єкти господарювання, які мають найманих працівників, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконують постійну, тимчасову або сезонну роботу на даному підприємстві.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: a0a431dcdfc24358a3420108a7d63541
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-003018-a.a3
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-08-31-003018-a, а саме – виключити з ТД вимогу, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у п.п. 4.9.9. Додатку № 4 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступного змісту: «4.9.9. Копію чинних дозволів на виконання робіт/надання послуг та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічних характеристик/вимог, які наведені в цьому Додатку 4 (у разі, якщо виконання робіт/надання послуг відповідного виду діяльності потребує наявності відповідних дозволів) або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, ремонт повітропроводів, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, зварювальні роботи.» Зауважуємо, що предметом закупівлі UA-2021-08-31-003018-a є «Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях, влаштування системи блискавкозахисту будівлі в закладах освіти Торчинської селищної ради», ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи. Однак, Замовник встановив вимогу про надання учасниками дозволу/декларації на роботи по ремонту повітропроводів, виконання яких не передбачено вимогами ТД Замовника. Варто зауважити, що у ПЕРЕЛІКУ машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі – Перелік), а саме, у розділі «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б», пунктом 21 передбачено – Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, що жодним чином не відноситься до закупівлі UA-2021-08-31-003018-a. Тобто, ТД Замовника не передбачає виконання робіт з обстеження/ремонту/чищення повітропроводів. У свою чергу, система пожежної сигналізації не відноситься до устатковання підвищеної небезпеки у розумінні Переліку. Із вищевикладеного вбачається, що вимога ТД про надання копії дозволів/декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в частині - ремонту повітропроводів, є незаконною та дискримінаційною, адже перешкоджає взяти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають і незобов’язані мати при наданні послуги, що є предметом закупівлі, документів, які вимагаються Замовником. Вказана вимога дає можливість прийняти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які мають у наявності зазначені дозвільні документи. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене вбачається, що дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник повідомляє наступне. Умовами технічного завдання передбачено виконання робіт: влаштування автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях, влаштування системи блискавкозахисту будівлі в закладах освіти Торчинської селищної ради. Відповідно до п.4.5. Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Роботи/послуги повинні виконуватись із застосуванням заходів з охорони навколишнього середовища, відповідно до проектних рішень, з урахуванням розташування повітропроводів в приміщенні. Таким чином, ряд приміщень містять повітропроводи, які потребуватимуть виконання ремонтних робіт під час виконання робіт/надання послуг, визначених технічним завданням. Отже, дана вимога є повністю законною. Окрім того, вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який потенційний учасник має можливість отримати відповідний дозвільний документ у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 8caf7896289a46b492b9c3d953fa65e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-003018-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-08-31-003018-a, а саме – виключити з ТД вимогу, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у п.п. 4.9.7. Додатку № 4 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступного змісту: «4.9.7. Гарантійний лист від Виробника (якщо Учасник не є виробником) або Імпортера (у разі, якщо товар виробляється не на території України), із зазначенням замовника торгів та електронного ідентифікатора закупівлі, оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель ProZorro, в якому Виробник (імпортер) гарантуватиме учаснику виробництво і поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, необхідного для виконання робіт/надання послуг, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам відповідно до зазначених у цьому Додатку 4 видів та обсягів.». Зауважуємо, що вимога про надання гарантійного листа носить дискримінаційний характер, тому що перешкоджає взяти участь у закупівлях тим учасникам, які не є виробниками продукції або їхніми представниками чи не мають договірних відносин із виробником. Зважаючи на це, отримати гарантійний лист від виробника обладнання не мають змоги велика кількість потенційні учасники процедури закупівлі, адже для виробника обладнання на законодавчому рівні не встановлено жодного обов’язку щодо надання гарантійних листів на звернення учасників закупівлі. Натомість, отримати гарантійні листи від виробника може тільки той учасник, який має ділові стосунки / договірні відносини з таким виробником обладнання, тобто «наближений» до Виробника учасник закупівлі. Додатково повідомляємо про те, що наявність у складі пропозиції учасників гарантійного листа від виробника або офіційного дилера обладнання, не є належним доказом виникнення відповідних договірних правовідносин між учасниками торгів та виробником цього обладнання, а тому такий гарантійний лист наданий учасниками закупівлі - не може гарантувати Замовнику виробництво і поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, адже гарантійний лист у розумінні законодавства України не є правочином і не встановлює для виробника цього обладнання жодних зобов’язань перед Замовником та учасниками закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене вбачається, що дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.4.9.7. Додатку 4 тендерної документації вимагається надати: Гарантійний лист від Виробника (якщо Учасник не є виробником) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, оповіщувачі), чи представника Виробника - офіційного Імпортера (у разі, якщо товар виробляється не на території України), із зазначенням замовника торгів та електронного ідентифікатора закупівлі, оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель ProZorro, в якому Виробник (імпортер) гарантуватиме учаснику виробництво і поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки, необхідного для виконання робіт/надання послуг, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам відповідно до зазначених у цьому Додатку 4 видів та обсягів. Умовами технічного завдання передбачено виконання робіт (надання послуг), що полягає, серед іншого, з монтажу обладнання та устаткування. Тому, вимога щодо документального підтвердження можливості вчасного постачання обладнання та устаткування для здійснення подальшого їх монтажу є цілком законною. Тому, на підставі ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право її включати до умов тендерної документації. Окрім того, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник ринку, який має необхідний досвід виконання аналогічних робіт (послуг), має можливість отримати від виробника або імпортера гарантійний лист.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 46adedc660af4b2eaf3e25acbf598eac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-003018-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-08-31-003018-a, а саме - виключити з тендерної документація (далі також – ТД) вимогу, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у пункті 4.9. Додатку № 4 до ТД «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступного змісту: « 4.9. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник перед подачею тендерної пропозиції повинен здійснити виїзд на об’єкт Замовника та провести необхідні заміри, визначити обсяги, види та етапи надання необхідних Послуг з обов’язковим погодженням з адміністрацією закладу, що повинно бути підтверджене довідкою на офіційному бланку Учасника (у разі наявності) в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності) із зазначенням дати виїзду на об’єкт, описом проведеного обстеження об’єкту (даний документ додатково засвідчується підписом Уповноваженої сторони Замовника). Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперових актів чи довідок, що у свою чергу надає можливість Уповноваженій особі Замовника зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на довідках одних учасників та відмовитись проставляти підпис на довідках інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати довідку , засвідчену підписом уповноваженої особи замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону з підписанням у Замовника письмового документа, що підтверджує огляд/обстеження цього об’єкту, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Ураховуючи викладене вбачається, що дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник повідомляє наступне. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно статті 5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Окрім того, вимога Замовника щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 №1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні». Згідно з п.6.4. зазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту (у тому числі робіт протипожежного призначення, влаштування системи блискавкозахисту) обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд з встановленими на об’єктах Замовника технічними характеристиками, а саме: системи опалення, електрики тощо, такі дані Учасник не може проаналізувати з наданої Специфікації до виконання робіт, що призведе до не виконання ним своїх обов’язків в бажаний для Замовника термін. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення вищевказаних робіт, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, які закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь в даній закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон, електронну поштову адресу контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками. Відповіднор, в робочі дні та години потенційні учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу послуг/робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником послуг та/або інших, незалежних від Замовника причин. Також, зазначаємо, що Рішення АМК, які зазначені у вимозі (Рішення від 13.12.2019 №18550; Рішення від 13.05.2020 №9264; Рішення від 29.05.2020 №10669; Рішення від 12.02.2021 №2596-р/пк-пз), на які ви посилаєтесь в своїй вимозі (скарзі), не можуть бути застосовні в даній ситуації, так як зазначені рішення приймалися щодо інших закупівель і при їх прийнятті не враховано виконання положень «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 №1417. Натомість Замовником враховане бажання Учасника та повідомляємо, що Замовник гарантує доступ та підписання акту огляду об’єктів всім без винятку потенційним учасникам, які оглянуть об’єкт відповідно до закупівлі, не залежно від дати його підписання, як у період уточнень та і у період прийняття пропозиції відповідно до дат закупівельного майданчику. Таким чином, вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки, потенційні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено