• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція мережі вуличного освітлення від ТП №120 по вул.Квітнева в с.Романів Луцького району Волинської області (код ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)

Торги відмінено

179 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 898.35 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 11:29 - 06.09.2021 11:28
Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення

Номер: 5632de38f44e45b4a039bf3a4c0f6c37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-002792-a.a2
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
В порядку ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою захисту своїх прав та охоронюваних інтересів Учасника спрощеної закупівлі ФОП Павлючик В.Ф. повідомляє: 1.Заводом виробником ТОВ «Завод СВІТЛОТЕХНІКА» надано повну назву та номер підстанції по яких мають виконуватися роботи, а саме «Реконструкція мережі вуличного освітлення від ТП №120 по вул.Квітнева в с.Романів Луцького району Волинської області (код ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи)». 2.Згідно із ЗАКОНОМ УКРАЇНИ "ПРО ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ ТА ОЦІНКУ ВІДПОВІДНОСТІ" 2015 №14 ст.96. випробувальна лабораторія ТОВ «Завод СВІТЛОТЕХНІКА» відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 про на що наявне Свідоцтво № АВ 39-20 від 14.07.2020 р. чинне до 14.07.2023 р. видане ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» і надає право видавати протоколи випробувань світлотехнічного обладнання. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду використання світильників цього типу Вам було надано Лист- відгук від компанії ТОВ БК Ольвія» від 23.03.2021 р. договір поставки продукції №51/1 від 20.ю12.2019 р. та Лист – відгук від ТОВ «Фаза – нуль» №65 від 23.04.2021 р. договір поставки продукції №24 від 07.03.2019 р. а самі договора про поставку продукції підпадають під дію ЗАКОНУ УКРАЇНИ « ІНФОРМАЦІЮ» 4. Відносно не надання розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ загальновиробничих та адміністративних витрат повідомляємо, що ФОП Павлючик В.Ф. не включив до розрахунку своєї договірної ціни адміністративні витрати, відповідно у своїй діяльності їх не застосовує. Розрахунок та приміненні коефіцієнти загальновиробничих витрат завантажено разом з кошторисною документацією у файлі Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису та на будову. Також повідомляємо що згідно із додатком 2 Технічні вимоги до світлодіодних світильників вуличного освітлення П. 10 Світлова віддача (енергетична ефектив-ність) світильника, не менше, Лм/Вт 145 та Світильник має стабільно працювати при різній вхідній напрузі від 80В до 300В. Показники величин потужності, світлового потоку та світлової віддачі світильника можуть коливатися в межах 1%. (Обов’язкове підтвердження протоколом випробувань акредитованого органу з кроком вимірювання 70-80В) Згідно із протоколом випробувань №201102-02 виданий НАУКОВО-ДОСЛВДНОЮ ЛАБОРАТОРІЄЮ від 02,1102020 р. наданим ТОВ «Інтерроуд» вказано що світильник RVL-ST-LED -30 w. невідповідає даним показникам. А саме вказано що світлова віддача становить 142 Лм/Вт а також даний світильник не відповідає вимогам в межах коливання 1%. На підставі вище викладеного, прошу скасувати рішення Торчинської селищної ради згідно Протоколу № 273 від 15.09.2021 р. про відхилення моєї пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Порушення Закону України

Номер: 0068e7a7714044a681c9f2e875e9cf85
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-002792-a.c1
Назва: Порушення Закону України
Вимога:
Згідно зі статтею першою Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність — декларація (у тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно до статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» оцінку відповідності вимогам технічних регламентів здійснюють у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовують виробники, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладено на імпортерів або розповсюджувачів, — імпортери або розповсюджувачі. У такому випадку надати протоколи випробувань зможуть лише ті учасники, які мають ці протоколи або мають світильники. Отже, наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають світильники на складі або протоколи випробувань. Така вимога є дискримінаційною стосовно інших учасників процедури закупівлі, у тому числі скаржника. Дії замовника в частині встановлення наведених вище умов документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме принцип недискримінації учасників. Отже, замовник має внести зміни до документації в цій частині.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. У пункті 31 частини першої статті 1 Закону, пункті 33 вказаної статті зазначені роз’яснення щодо технічної специфікації до предмета закупівлі. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому Закон не містить визначення терміну «дискримінація учасників» або «дискримінаційні вимоги». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Також замовник на власний розсуд може визначати межі відповідності письмових доказів технічним вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, а також судову практику Верховного суду України, роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо подібних питань, замовник в документації самостійно встановлює вимоги щодо наявності документальнго підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином вимоги замовника є доцільними та обґрунтованими, оскільки дана вимога дозволить пересвідчитися у спроможності учасників виконати ефективно та якісно роботу такого обсягу згідно предмета закупівлі. Твердження скаржника є виключно суб’єктивними, які не відповідають дійсності та сучасним реаліям і, тим більше, не знаходять підтвердження в Законі. Підхід до визначення вказаного скаржником критерію дискримінаційним носить суто маніпулятивний характер, оскільки може бути застосований, без виключення, до будь – якого кваліфікаційного критерію, визначеного замовником.
Статус вимоги: Відхилено