-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Закупівля електричної енергії на 2022 рік для об'єктів Нікопольського УЗМДВ, що розташовані на території Дніпропетровської та Запорізької областей. Кількість, місце поставки та технічні вимоги до предмета закупівлі наведено в додатку 2 до тендерної документації. Об’єкти замовника, зазначені в додатку 2.1 тендерної документації, приєднані до мереж оператору системи розподілу АТ "ДТЕК Дніпровські електромережі", ПАТ "Запоріжжяобленерго". Замовник відноситься до Споживачів категорії «б» . АСКОЕ відсутня. Плата за послуги з розподілу здійснюється Замовником самостійно, до ціни пропозиції не включається.
Завершена
81 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 407 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 407 000.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2021 11:08 - 17.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Номер:
c57ae1a7a05544bd9a68c01d13211f62
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-001016-c.b5
Назва:
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Вимога:
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель).»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Разом з тим, відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закон не містить інших посилань стосовно початку терміну дії тендерної пропозиції з дня наступного за кінцевим днем подання тендерних пропозицій
Таким чином, згідно з нормами Закону строк дії тендерної пропозиції, а відповідно і забезпечення тендерної пропозиції повинен відраховуватись з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, з 01.10.2021 року.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно розділу І додатку 1 цієї тендерної документації. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону та зазначені в цій же статті.
Для переможця(ів):
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також копію ліцензії, або копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу.»
Звертаємо увагу, що Законом передбачено вичерпний перелік документів, що надаються переможцем закупівлі, а саме, відповідно до частини 6 статті 17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.».
Таким чином, вимога Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, копії ліцензії, або копії постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.»
Відповідно до частини 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 5)»
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначаються такі відомості, зокрема
5) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У складі додатку 5 до тендерної документації Проект договору про постачання електричної енергії споживачу відсутній передбачений вимогами законодавства та тендерної документації порядок зміни умов договору.
З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
ВПроп=(ЦРДН+ТПер +МПост)*WЗак*1,2[грн./кВт год з ПДВ],
де,
ВПроп – загальна вартість тендерної пропозиції;
ЦРДН – ціна РДН без ПДВ (визначена як середньозважена ціна на РДН – за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням можливого коливання ціни в періоді постачання для запобігання демпінгу учасниками.
ТПер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, що набирає чинності з 01 січня 2021 року, без ПДВ;
МПост – маржинальний прибуток (вартість послуг) Постачальника, запропонована Учасником, грн./кВт год без ПДВ;
WЗак– плановий обсяг закупівлі електричної енергії Споживачем _________ кВт-год;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%).
Відповідно за результатами торгів маржинальний прибуток (вартість послуг) Учасника розраховується за формулою:
МПост= В_Проп/W_Зак /1,2- ЦРДН - ТПер - Трозп [грн./кВт год без ПДВ],
Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» з мінусовим (від’ємним) значенням.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «М» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Нікопольське управління захисних масивів.pdf 15.09.2021 10:51
- Рішення на вимогу.pdf 20.09.2021 15:17
Дата подачі:
15.09.2021 10:51
Вирішення:
Задовольнити пункти 1,2,3 вимоги UA-2021-08-31-001016-c.b5, щодо внесення змін до тендерної документаціїї , пункт 4 вимоги відхилити .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Номер:
ec6a9bd810a74d54aad2ce33129ae567
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-001016-c.b4
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Вимога:
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель).»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Разом з тим, відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закон не містить інших посилань стосовно початку терміну дії тендерної пропозиції з дня наступного за кінцевим днем подання тендерних пропозицій
Таким чином, згідно з нормами Закону строк дії тендерної пропозиції, а відповідно і забезпечення тендерної пропозиції повинен відраховуватись з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, з 01.10.2021 року.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно розділу І додатку 1 цієї тендерної документації. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону та зазначені в цій же статті.
Для переможця(ів):
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також копію ліцензії, або копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу.»
Звертаємо увагу, що Законом передбачено вичерпний перелік документів, що надаються переможцем закупівлі, а саме, відповідно до частини 6 статті 17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.».
Таким чином, вимога Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, копії ліцензії, або копії постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.»
Відповідно до частини 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 5)»
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначаються такі відомості, зокрема
5) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У складі додатку 5 до тендерної документації Проект договору про постачання електричної енергії споживачу відсутній передбачений вимогами законодавства та тендерної документації порядок зміни умов договору.
З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
ВПроп=(ЦРДН+ТПер +МПост)*WЗак*1,2[грн./кВт год з ПДВ],
де,
ВПроп – загальна вартість тендерної пропозиції;
ЦРДН – ціна РДН без ПДВ (визначена як середньозважена ціна на РДН – за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням можливого коливання ціни в періоді постачання для запобігання демпінгу учасниками.
ТПер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, що набирає чинності з 01 січня 2021 року, без ПДВ;
МПост – маржинальний прибуток (вартість послуг) Постачальника, запропонована Учасником, грн./кВт год без ПДВ;
WЗак– плановий обсяг закупівлі електричної енергії Споживачем _________ кВт-год;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%).
Відповідно за результатами торгів маржинальний прибуток (вартість послуг) Учасника розраховується за формулою:
МПост= В_Проп/W_Зак /1,2- ЦРДН - ТПер - Трозп [грн./кВт год без ПДВ],
Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» з мінусовим (від’ємним) значенням.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «М» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Нікопольське управління захисних масивів.pdf 15.09.2021 10:31
Дата подачі:
15.09.2021 10:31
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
15.09.2021 10:33
Вимога
Залишено без розгляду
проект договору
Номер:
7597dc77a8f04d55844700f561e92764
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-001016-c.a3
Назва:
проект договору
Вимога:
Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.5. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача. Листування елетронною поштою може здійснюватися Сторонами Договору без застосування електронного цифрового підпису.»
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу ua202108310010161ca3.pdf 15.09.2021 15:13
Дата подачі:
12.09.2021 21:26
Вирішення:
Шановний можливий учаснику!
Розглянувши вашу вимогу UA-2021-08-31-001016-c.a3 повідомляємо наступне:
Документами, що оформлюються на виконання умов договору є акти, рахунки, додаткові угоди, інші документи. Зазначені документи, якщо вони складені в електронній формі мають відповідати вимогам ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» №996, з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Відповідно до ст.6 ЗУ №851 від 22.05.2003 р. зі змінами «Про електронні документи та електронний документообіг» створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису .
Згідно статті 7 цього Закону оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Тобто складання електронних документів без накладання електронного підпису не відповідає ЗУ №851 від 22.05.2003«Про електронні документи та електронний документообіг».
Прийнято рішення пункт ,13.5 проєкту договору залишити без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.10.2021 15:01
Вимога
Залишено без розгляду
проект договору
Номер:
140c3da03acb4eb29d1699a0bce785b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-001016-c.a2
Назва:
проект договору
Вимога:
Оскільки проекту договору не містять положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, пп. 2, п. 13.3. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обгрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в порядку пп. 14, п. 7.2. Договору.»
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на визначення суттєвих умов.docx 15.09.2021 16:00
Дата подачі:
12.09.2021 21:25
Вирішення:
Відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та господарського кодексів Ураїни з урахуванням особливостей, визначених цим законом. Випадки коли істотні умови договору можуть змінюватися наведені у ч.5 ст.41 цього Закону і в проєкті договору про закупівлю.
Відповідно до ч. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Враховуючи, що слова істотний та суттєвий є синонімами, необхідність визначення у договорі цього терміну відсутня.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.10.2021 15:01
Вимога
Відхилено
оплата
Номер:
1623d89731294a3b9a4f2826c76c662f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-31-001016-c.a1
Назва:
оплата
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 5.5. проекту договору Оплата рахунка Постачальника за цим Договором за спожиту електричну енергію здійснюється Споживачем в кінці розрахункового періоду протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, просимо внести відповідні зміни в проект договору. Просимо внести зміни до проекту договору, оскільки відстрочка оплати за товари 90 днів суперечить законодавству.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу ua202108310010161ca1.pdf 15.09.2021 15:18
Дата подачі:
10.09.2021 17:33
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши вашу вимогу UA-2021-08-31-001016-c.a1 повідомляємо наступне:
відповідно до п. 4.1. Розділу 4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (зі змінами і доповненнями) (далі – Правила), розрахунки за електричну енергію та послуги, що надаються на роздрібному ринку, між учасниками цього ринку здійснюються у грошовій формі відповідно до укладених договорів.
Згідно п. 4.12. Правил плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Також п. 4.21. Правил передбачено, що оплата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію має здійснюватись згідно зі строками, встановленими договором та сформованим відповідним учасником роздрібного ринку платіжним документом.
Тобто, Споживач та Постачальник договором можуть погодити будь-який інший термін оплати.
Замовник є бюджетною організацією яка має забезпечувати безперебійну роботу насосних та компресорних станцій, що захищають населенні пункти від підтоплення, особливо в період проходження повеней. З метою недопущення відключення насосних станції від споживання електроенергії у разі затримки бюджетного фінансування, уникнення відповідних штрафів за несвоєчасну оплату за спожиту електроенергію, встановлено граничний термін оплати протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем.
Таким чином, умова розрахунків протягом 90-та календарних днів, зазначена у проекті договору та оголошенні не суперечить чинному законодавству.
Тому прийнято рішення залишити проєкт договору без змін.
Статус вимоги:
Відхилено