• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проекту "Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу" гуртожитку за адресою:м.Лисичанськ, вул.Жовтнева, буд 2

Завершена

59 315.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 296.58 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 10:19 - 10.09.2021 10:17
Вимога
Відхилено

відсутній документ у ТП учасника-переможця

Номер: b68c9fe6559c41bb99bbc8bc6a6e0660
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001648-a.a6
Назва: відсутній документ у ТП учасника-переможця
Вимога:
В Додатку №5 до Оголошення про проведення тендерної закупівлі міститься лист-згода щодо обробки персональних даних, який Учасник повинен заповнити і подати у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до поданих документів учасник закупівлі ТОВ «Лугспецтехносервіс» не надав вказаний лист. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.14 п.13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «Лугспецтехносервіс» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимагаємо відхилити її згідно п.13 ст.14 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Право на звернення Учасника до замовника із вимогою про усунення порушень при визначенні переможця, Законом не передбачено. Враховуючи зазначене, керуючись положеннями статей 10, 11, а також частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Вашої вимоги прийнято рішення про її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо умов договору

Номер: 8e752f84069944ebb678bcadf3743a11
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001648-a.a5
Назва: щодо умов договору
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-31-001648-a, шляхом виключення з ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (Додаток №4) безпідставної умови Договору, що міститься у пункті 4.1. та стосується зобов’язань Виконавця – «надати Замовнику технічний звіт про стан будівельних конструкцій та можливість подальшої експлуатації не пізніше 10 календарних днів після настання кінцевого терміну, визначеного в п. 2.1. цього Договору.». Зауважуємо, що предметом закупівлі є послуга - Розробка проекту "Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу" гуртожитку за адресою:м.Лисичанськ, вул.Жовтнева, буд 2, ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Проте у пункті 4.1. Проекту договору, Замовник визначив обов’язок Виконавця - надати технічний звіт про стан будівельних конструкцій та можливість подальшої експлуатації, що суперечить предмету закупівлі, адже технічний звіт про стан будівельних конструкцій відноситься до закупівлі послуг ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань. Отже, ці послуги мають різні коди класифікатора, а тому мають бути виокремлені в окремі закупівлі. Виходячи з викладеного, вимагаємо привести закупівлю у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення з Проекту Договору безпідставного обов’язку Виконавця визначеного у пункті 4.1. про - надання Замовнику технічного звіту про стан будівельних конструкцій та можливість подальшої експлуатації. Зауважуємо, що відповідно до статті 164-14 КУпАП порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Таким чином, питання проведення процедури закупівлі та вибору переможця віднесені до виключної компетенції уповноваженої особи замовника; зазначена особа відповідає також за об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до Додатку 4
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимагання не зрозумілих документів

Номер: b39922cd989948c59a8331f3f2c6209a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001648-a.c4
Назва: Вимагання не зрозумілих документів
Вимога:
Згідно Додатку № 2 розділу 3 Учасники повинні надати: п. 3.1. Не менше трьох аналогічних договорів з класом наслідків не менше СС2, а згідно п. 3.5 Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх 6 років з документальним підтвердженням викладеної в ній інформації. По-перше не зрозуміла, так скільки вам потрібно договорів? Яким чинном підтвердити досвід останніх 6 років? А чому саме 6 років? А ні 5 чи 3 чи 10? Може тому, що потрібний Вам переможець має такий досвід? Але не зрозуміла тоді правова підстава цієї вимоги, бо закон не містить обмежень ані за роками, ані за класами наслідків, ані за кількістю аналогічних договорів. Предмет закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, де ключовим досвідом є досвід виконавців , тобто проектувальників, які згідно закону "Про архітектурну діяльність" можуть отримати кваліфікаційні сертифікати на підставі досвіду не менше ніж від 3-х років, тому учасник може взяти на работу висококваліфікаційних виконавців і не важливо, скільки років існує підприємство-учасник. Також не зрозуміла вимога надання аналогічних договорів в п. 3.1. Чому саме СС2? Ваша закупівля не містить жодного обгрунтування класів наслідків, також вона не містить технічної частини, більш того, розрахунок класу наслідків, згідно чинного законодавства покладаєтся на проектувальників, тому не зрозуміло звідки Ви вирішили, що Вам потрібно підтвердження саме цього классу наслідків, а ні іншого? Чи можливо в Вашому штаті є проектувальнік з питать пожежної безпеки, який розумієтся на профільних ДБН? На підставі вищезгаданого вимагаємо зазначити п. 3.1 без посилання класу наслідків та видалити п. 3.5 взагалі, як безпідставний та не обмежувати коло учасників так явно, моніторінг та Державну аудиторську службу ніхто не відминяв.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни в додаток №2
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 3a1b6ce09d684e24a785b428bc2e2e51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001648-a.c3
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Згідно Додатку № 6 переможець торгів повинен надати довідку, видану органами ДФС України, про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. В разі, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, надати документи про здійснені заходи; - п.13,ч.1, ст.17. Не зрозуміле взагалі вимагання цієї довідки, тому що зміни до закону, які вступили у дію 24.07.2021р. зобов'язують Замовників перевіряти цю інформацію у створеному реєстру, який міститься у відкритому доступі, а згідно п. 5 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не має право вимагати підтвердження інформації, яка міститься у відкритих реєстрах. Навіть, якщо Ви вимагаєте надання цієї довідки, то термін видачі довідки зазначний Вами (довідка повинна містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель) не відповідає нормам закону, тому що він не містить термінів чинності. На підставі вищезгаданного вимагаємо привести цю вимогу до норм діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни у додаток
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 078d66a6b5af4867bc477a2510577cb6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001648-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно Додатку № 6 Переможець торгів повинен надати довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; -п.п.5, 6 ч.1, ст.17. Дана довідка надається в термін іноді більше 10 днів, тобто дану вимогу можуть виконати лише ті учасники які заздалегіть домовились про власну перемогу, більш того не зрозуміло на підставі ЯКОГО ЗАКОНОДАВЧОГО акту Ви вимагаєте це термін? Стаття 17 Закону не містить термінів видачі довідок, більш того вона не містить обмежень по цим термінам. На підставі вищезгаданого вимагаємо привести цю вимогу до логічного змислу та встановити логічні терміни видачі даної довідки, тому що вона не містить термінів в загалі у юридичному полі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни в додаток
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо акту обстеження

Номер: bb5b2c0edde24961a3c8290deb4f2ac8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-001648-a.a1
Назва: щодо акту обстеження
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-31-001648-a, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», а саме: 2.Обов’язковим є ознайомлення учасника з об’єктом з підписанням відповідного акту огляду об’єкта замовника (огляд об’єкту здійснюється в період уточнень). Зазначений акт, підписаний учасником і замовником, подається у складі пропозиції учасника. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни в додаток №2
Статус вимоги: Задоволено