• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт шатрового даху ОСББ "Орлика 1" по вул. П. Орлика,1, м.Дрогобич

Підрядник зобо'язаний виконувати роботу у відповідності з вимогами проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень, узгодженого терміну виконання робіт та чинного законодавства України

Завершена

295 582.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 477.91 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 08:48 - 06.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не правомірна дискваліфікація

Номер: a498e15526254a5c92ed08e756f0a6b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-000490-a.c1
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішень уповноваженою особою Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради № 10/09/01 від 10 вересня 2021 року прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Кушнір Іван Любомирович, що визначена системою як найбільш економічно вигідна, у зв’язку із відсутністю у складі пропозиції довідки щодо наявності усіх обов’язкових реквізитів документу, що встановлені за пунктом 4.4. ДСТУ 4163-2003. Вказана причина дискваліфікації не впливає на суть пропозиції та суперечить чинному законодавству з наступних причин: Документи, подані у складі пропозиції ФОП Кушнір І.Л., датовані 01 вересня 2021 року. Станом на 01 вересня 2021 року ДСТУ 4163-2003 втратив чинність на підставі наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 01.07.2020 року № 144). А отже, надання довідки з посиланням на нормативний документ, що втратив чинність, суперечить законодавству. Водночас зазначаю, що документи, подані учасником ФОП Кушнір Іван Любомирович, містять усі необхідні реквізити, визначені положенням ДСТУ 4163-2003. Згідно розділу 1 ДСТУ 4163-2003, цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ та їх об'єднань усіх форм власності. Також повідомляю про те, що з 01 вересня 2021 року введено в дію ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», в якому вказано про те, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших ЮРИДИЧНИХ ОСІБ незалежно від їхнього функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Оскільки учасник ФОП Кушнір Іван Любомирович не є ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, ПІДПРИЄСТВОМ, УСТАНОВОЮ ЧИ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, а фізичною особою-підприємцем, вимоги цього стандарту (ДСТУ 4163-2003, ДСТУ 4163:2020) не поширюються на його діяльність. Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника у зв’язку із відсутністю у нього документів, що не передбачені законодавством для такого учасника. Враховуючи вищевикладене, вимагаю визнати ФОП Кушнір Іван Любомирович переможцем спрощеної закупівлі, а його пропозицію, що визнана системою найбільш економічно вигідною, як таку, що відповідає умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу учасника ФОП «КУШНІР ІВАН ЛЮБОМИРОВИЧ», код за ЄДРПОУ/РНОКПП 3013711331 (Далі- Учасника) від 10 вересня 2021 року: Додаткова аргументація щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник погоджується з тим, що станом на 01 вересня 2021 року ДСТУ 4163-2003 втратив чинність на підставі наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 01.07.2020 року № 144) і на зміну йому введено в дію ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Проте станом на 31 серпня 2021 року, дату оприлюднення через авторизований електронний майданчик проєкту договору та вимог до предмета закупівлі робіт за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, Капітальний ремонт шатрового даху ОСББ "Орлика 1" по вул. П. Орлика, 1 м. Дрогобич (відповідно до протоколу щодо прийняття рішеня фахівцем з публічних закупівель Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради від 31 серпня №31/08/01) шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-портал Уповноваженого органу в порядку, передбаченому у ст. 10 Закону, чинним був ДСТУ 4163-2003. Уасник у Вимозі від 10 вересня 2021 року зазначає, що не надання у складі пропозиції довідки, передбаченої Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо наявності усіх обов’язкових реквізитів документу, що встановлені за пунктом 4.4. ДСТУ 4163-2003 не впливає на суть пропозиції та суперечить чинному законодавству і не має жодного впливу на пропозицію. Замовник не погоджується з такою позицією Учасника, з огляду на те, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є чітка вимога про надання такої довідки Учасником у складі пропозиції. Така довідка має для Замовника таке ж значення, як і інші довідки, листи-погодження, листи-гарантії чи інші документи, описані в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі як умови участі у спрощеній закупівлі. До того ж в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі передбачено: «якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України». Отож, якщо Учасник вважає, що він не повинен був надавати таку довідку, оскільки не є ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, ПІДПРИЄСТВОМ, УСТАНОВОЮ ЧИ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, а фізичною особою-підприємцем, вимоги цього стандарту (ДСТУ 4163-2003, ДСТУ 4163:2020) не поширюються на його діяльність, він мав право надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Однак Учасник не використав таку можливість. Крім того, учасником за підписом уповноваженої особи у складі пропозиції надано лист з вих. №137 від 01.09.2021 року, в якому він погоджується з тим, шо "відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог цієї документації, з боку учасників закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та згодні з вимогами, викладеними в ній Замовником". Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника правомірно була відхиленою згідно протоколу щодо прийняття рішення фахівцем з публічних закупівель Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради № 10/09/01 від 10 вересня 2021 року, 08:30 год.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2021 18:22