• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Каток прасувальний ( для підопічних).

Оголошення річного плану план закупівель, затверджений рішенням ТК від 31.08.2021р., Протокол №360 Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження: вул. Європейська, буд.13-а, м. Запоріжжя, 69104; Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Торги відмінено

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2021 08:14 - 06.09.2021 08:18
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: b5833e716cc245cf803025fc962c697d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-000268-a.b2
Назва: скарга
Вимога:
Ще раз хотілося би зрозуміти, що для тендерного комітету є "НАБАГАТО менше ваги вказаною в тендерної документації". Для нас це різниця в 30-40% (як наприклад ситуація з аномальною ціною визначеною в ЗУ "Про публічні закупівлі"). Різниця між 126 і 135 кг складає 9 кг або 6,7%, тому я прошу замовника або надати формулу виміру "НАБАГАТО" яким вони користувалися в даному тендері (оскільки ще раз наголошую, що жодних порівняльних таблиць та діапазонів значень не вимагалось документацією), або визнати нашу пропозію найбільш економічно вигідною. P.S. а якщо різниця була би наприклад 1 кг, то це набагато ти ненабагато ?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В зв’язку з невідповідними даними в технічної характеристики закупівлі данного товару Каток прасувальний( для підопічних). ДК 021:2015: 42716000-8 Пральні машини, машини для сухого чищення та сушильні машини, а саме Брутто вага 154 кг яка не відповідає технічним умовам виробника по катку прасувальному І25-140 Брутто вага складає 145 кг. Замовник скасовує закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Відхилення компанії-імпортера даних прасувальних машин - це помилка від замовника, що несе фінансові втрати для бюджету України.

Номер: 877f902e94f847c2990de797b1b43142
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-31-000268-a.b1
Назва: Відхилення компанії-імпортера даних прасувальних машин - це помилка від замовника, що несе фінансові втрати для бюджету України.
Вимога:
Взагалі-то вам від самого початку дали хибну інформацію щодо технічних параметрів даних прасувальних машин. Дійсно, вага 135 в даних машинах існує, але в преміум комплектації, до якої входить оснащення катків вентилятором та регулюванням швидкості прасування 2-4 м/хв (для ознайомлення надаємо вам заводський каталог). В базовій комплектації вага складає саме 126 кг з тими же функціями, що визначені вашою тендерною документацією, тобто наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та її технічній частині, і є ні в якому разі не гіршими за заявлені. Тому відхиляти пропозицію імпортера, що може зекономити для бюджету України значні кошти (а саме 28 800,00 грн) при розбіжності в декілька кілограмів по вазі нетто, це повна дурниця. Та і взагалі незрозуміла позиція замовника в контексті "набагато менше ваги вказаної в документації". Що означає набагато ? То потрібно було для початку висунути вимоги в тендерній документації до технічної частини, прописати діапазони допустимих параметрів, щоб всім було зрозуміло за яким принципом проходить відхилення або прийняття пропозицій. Вимагаемо розгляну нашу скаргу та прийняти справедливе рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно розглянувши Вимогу до процедури закупівлі (Номер вимоги: UA-2021-08-31-000268-a-1) (далі - Вимога) ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД", не погоджується із рішенням Замовника про дискваліфікацію їх пропозиції. 1. Позиція Учасника ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД": ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" Відхилення компанії-імпортера даних прасувальних машин - це помилка від замовника, що несе фінансові втрати для бюджету України. Взагалі-то вам від самого початку дали хибну інформацію щодо технічних параметрів даних прасувальних машин. Дійсно, вага 135 в даних машинах існує, але в преміум комплектації, до якої входить оснащення катків вентилятором та регулюванням швидкості прасування 2-4 м/хв (для ознайомлення надаємо вам заводський каталог). В базовій комплектації вага складає саме 126 кг з тими же функціями, що визначені вашою тендерною документацією, тобто наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та її технічній частині, і є ні в якому разі не гіршими за заявлені. Тому відхиляти пропозицію імпортера, що може зекономити для бюджету України значні кошти (а саме 28 800,00 грн) при розбіжності в декілька кілограмів по вазі нетто, це повна дурниця. Та і взагалі незрозуміла позиція замовника в контексті "набагато менше ваги вказаної в документації". Що означає набагато ? То потрібно було для початку висунути вимоги в тендерній документації до технічної частини, прописати діапазони допустимих параметрів, щоб всім було зрозуміло за яким принципом проходить відхилення або прийняття пропозицій. Вимагаемо розгляну нашу скаргу та прийняти справедливе рішення. Пояснення Замовника: Відповідно до частини 4 статті 14 (Спрощена закупівля) Закону, а саме: “4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» пропозиція учасника не відповідає умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі а саме: в оголошенні вказано Нетто вага, кг-135, Бруто вага, кг-154, а учасник надає технічні умови Нетто вага 126 кг, брутто вага 145 кг , що є набагато менше ваги вказаною в тендерної документації , таким чином каток прасувальний S140/25 не відповідає аналогу катка прасувального в оголошенні. Також Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутись до замовника через проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмету та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто учасник ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" звернувся з питанням щодо можливості розглянути аналог данного товару, але уточнення щодо ваги та інших питань від учасника не надходило. Як що учасник дійсно вважав технічні вимоги замовника не відповідними чому не звернулись з вимогою щодо усунення порушення, Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» Стаття 14 частина 4 пункт 7. Таким чином, прийняте рішення Уповноваженою особою про дискваліфікацію учасника ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" за процедурою UA-2021-08-31-000268-a-1 є обгрунтованим, що не суперечить умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника та не порушує принципи здійснення Публічних закупівель згідно Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні