• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення робочого проєкту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

189 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2021 21:42 - 03.09.2021 10:00
Вимога
Вирішена

оскарження протоколу про визначення переможця

Номер: c9a25a30c98141c4905756623c686cee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-009348-a.a2
Назва: оскарження протоколу про визначення переможця
Вимога:
Скарга на дії Уповноваженої особи департаменту ЖКГ Луцької міської ради Департаментом житлового комунального господарства Луцької міської ради Волинської області ( 43000,. м. Луцьк , вул. Богдана Хмельницького , код ЄДРПОУ 34572192 надалі за змістом скарги «Замовник») було розпочато процедуру спрощеної закупівлі ( відкриті торги ) зареєстрованої ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-30-009348-a за кодом ДК:021:2015 ( CRV) 7132000-7 послуги з інженерного проектування (Розроблення робочого проекту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи.) ( надалі за текстом скарги «Предмет закупівлі») Відповідно п.3.1 Додатку 1 пакету документів до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , підготовленої Замовником і яким керувався Скаржник вказано наступне: «- 3.1. Інформаційна довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору*, а саме з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів (додається копія договору (не менше 2-х договорів, аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2018 року). * під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - акти приймання виконаних робіт на суму виконання договору.» При розгляді пропозиції Учасника було виявлено, що ТзОВ «Майстерня МОСТ» документально не підтвердила наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), оскільки Учасником не додано у складі пропозиції не менше 2-х аналогічних договорів з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів, які повинні бути укладені та виконані не раніше 01 січня 2018 року з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); акти приймання виконаних робіт на суму виконання договору), чим порушено пункт 3.1. Оголошення. Відповідно до довідки з додатками ,щодо наявності досвіду виконання аналогічних робіт , наданої у пакеті документів ТзОВ «Майстерня МОСТ» №03-09/03 від 03.09.21р. вказано наступне: договір №12-п від 16.04. 2020р. –виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво зони відпочинку ( інженерно-транспортна інфраструктура з благоустроєм) по вул. Марусі Чурай в м. Рівне» та договір № 53 від 12.11.2018р. виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво мережі зовнішнього освітлення та благоустрій територій на вул.Князя Володимира (парк біля Палацу дітей та молоді ) у м.Рівному. що не є розробленням проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту саме парків або скверів. Адже, ані « зона відпочинку» чи «мережа зовнішнього освітлення та благоустрій територій» не являється розробленням проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту саме парків або скверів. Хочимо зазначити що саме за такими критеріями було нас (ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук»). дискваліфіковано як учасника закупівлі який переміг у тендері за ціновим критерієм. Вимагаємо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про скасування протоколу від 22.09.2021р.по закупівлі UA-2021-08-30-009348-a– про визначення переможця. 3. Замовника - Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради вчинити дії , відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо «Предмету закупівлі» У разі не розгляду та ігнорування поданої скарги департаментом ЖКГ Луцької міської ради залишаємо за собою право подати заяву на розгляд суду відповідно до чинного законодавства України. З повагою директор Стельмащук Р.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Протоколом Уповноваженої особи від 22.09.2021 щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з учасником спрощеної закупівлі, товариство з обмеженою відповідальністю «Майстерня МОСТ» (далі – Учасник) визначено переможцем спрощеної закупівлі, зареєстрованої за № UA-2021-08-30-009348-a згідно з предметом закупівлі. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної процедури від 30.08.2021 (далі – Оголошення) на закупівлю робіт з розроблення робочого проєкту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи на підтвердження вимогам учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) документи, що підтверджують його відповідність встановленим вимогам, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Відповідно до п. 3.1. Оголошення Учасник у складі пропозиції подає інформаційну довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору*, а саме з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів (додається копія договору (не менше 2-х договорів, аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2018 року). * під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені: аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); акти приймання виконаних робіт на суму виконання договору. При розгляді пропозиції учасника, встановлено, що ТОВ «Майстерня МОСТ» в підтвердження відповідності встановленим вимогам в Оголошенні, зокрема наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) надано у складі пропозиції аналогічні договори за предметом закупівлі: - договір підряду № 12-П від 16.04.2020р. щодо виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво зони відпочинку (інженерно-транспортна інфраструктура з благоустроєм) по вул. Марусі Чурай в м. Рівне», договір виконаний на суму 75 000 грн. Відповідно до пункту 1.2. та пункту 3.20 ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій передбачено, що дані будівельні норми поширюються на об’єкти благоустрою незалежно від їх підпорядкування та форми власності, зокрема, на окрему групу об’єктів благоустрою загального користування залежно від території: парки (гідро- луго-, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери. Рекреаційна зона це озеленені та водні простори у межах забудови міста і його зеленої зони, а також природного ландшафту, які формують зони масового короткочасного та тривалого відпочинку населення (в тому числі міжселищні зони відпочинку, курортні зони). - договір підряду № 53 від 12.11.2018р. щодо виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво мережі зовнішнього освітлення та благоустрій території на вул. Князя Володимира (парк біля Палацу дітей та молоді) у м. Рівному», договір виконаний на суму 87 460 грн. Відтак, Уповноваженою особою зроблено висновок, що пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Майстерня МОСТ» відповідає вимогам Оголошення щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

скарга

Номер: efe25ae17a824c84be37282c08c9f2a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-009348-a.a1
Назва: скарга
Вимога:
Скарга на дії Уповноваженої особи департаменту ЖКГ Луцької міської ради Департаментом житлового комунального господарства Луцької міської ради Волинської області ( 43000,. м. Луцьк , вул. Богдана Хмельницького , код ЄДРПОУ 34572192 надалі за змістом скарги «Замовник») було розпочато процедуру спрощеної закупівлі ( відкриті торги ) зареєстрованої ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-30-009348-a за кодом ДК:021:2015 ( CRV) 7132000-7 послуги з інженерного проектування (Розроблення робочого проекту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи.) ( надалі за текстом скарги «Предмет закупівлі») ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» , дотримуючись всіх умов тендерних процедур ,маючи тривалий характер відносин з Замовником (що підтверджено Листом-відгуком № 19.1.21/1368/2021 від 20.08.2021р.) , щодо надання послуг у виготовленні проектно-кошторисної документації для здійснення подібних (аналогічних) проектів і в тому числі безпосередньо із Замовником ,на території громади м. Луцька Волинської області виявило бажання взяти участь у оголошеному тендері . З метою підтвердження і забезпечення своєї участі та отримання бажаного результату за наслідками проведення тендерних процедур, Скаржником , у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» термін поданий повний пакет документів. За результатами поданих учасниками пропозицій пропозиція Скаржника щодо виготовлення проектно-кошторисної документації є найбільш оптимальною за вартістю виготовлення проектно-кошторисної документації. 16 вересня 2021р о 23:35 «Замовником», в електронній системі електронних торгів оприлюднено «Протокол прийняття рішення уповноваженою особою». Відповідно до змісту вказаного протоколу уповноважена особа Замовника прийняла рішення відхилити пропозицію Скаржника за «Предметом закупівлі» з таких підстав: - «При розгляді пропозиції встановлено щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)договору(договорів) Учасником не додано у складі пропозиції не менше 2-х аналогічних договорів з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів,які повинні бути укладені та виконані не раніше 01 січня 2018 року з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); акти прийприймання виконаних робіт на суму виконання договору), чим порушено пункт 3.1. Оголошення.» Між тим , п.3.1 Додатку 1 до пакету документів про проведення спрощеної закупівлі , підготовлено Замовником і яким керувався Скаржник вказано наступне: «- 3.1. Інформаційна довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору*, а саме з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів (додається копія договору (не менше 2-х договорів, аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2018 року). * під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - акти приймання виконаних робіт на суму виконання договору.» Зокрема, як ми бачимо у п.3.1 Додатку 1 пакету документів про проведення спрощеної закупівлі , Замовник зауважив (відмітив « * » ) , що : «* під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі).» При цьому , є незрозумілим , за якими критеріями Замовник ,а саме «Уповноважена особа Козак Іван Веніамінович» зазначає і стверджує про невідповідність аналогічних видів робіт , за умови , що проекти парків, скверів,майданів,площ, вулиць, прибудинкових територій тощо ,є проектами благоустрою територій міських та сільських поселень і виконуються за аналогічними видами робіт та регламентуються ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій. Адже у п1.2 ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій. зазначено,що: «-1.2 Норми призначені для застосування органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами незалежно від форм власності та господарювання при розробленні благоустрою територій. ДБН Б.2.2-5:2011 поширюються на об’єкти благоустрою незалежно від їх підпорядкування та форми власності:  парки (гідро-, луго-, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери;  пам’ятки культурної та історичної спадщини;  майдани, площі, бульвари, проспекти;  вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки, зупинки та споруди міського громадського транспорту, майданчики для паркування;  пляжі;  кладовища;  інші території загального користування;  прибудинкові території;  території підприємств та закріплені за ними території на умовах договору;  водоохоронні зони в межах населених пунктів;  прибережні захисні смуги в межах населених пунктів.» Відповідно до вище викладеного та керуючись ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій. можна констатувати, що на офіційному сайті електронних торгів наявна подана нами , як Учасником ,інформація по об’єктах з аналогічними видами робіт повністю задовольняє п.3.1 Додатку 1 Оголошення Предмету закупівлі. Окрім того , ніде в тендерній документації також не було зазначено, що ця обставина може стати підставою для відхилення пропозиції оскільки в Оголошенні у п 4. вказано наступне : - «4.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціновий критерій 100%.» . «Уповноважена особа Козак Іван Веніамінович» стверджує , що наша пропозиція як учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно , «Уповноважена особа Козак Іван Веніамінович» , розглянувши нашу пропозицію , безпідставно ,з надуманих причин і обставин приймає передчасне , необґрунтоване і незаконне рішення про відхилення нашої пропозиції. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один , або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Абзацом другим частини 4 ст. 16 «Закону» визначено , що відсутність документів , що не передбачено законодавством для учасників не може бути підставою для її відхилення Замовником пропозиції. Крім того , частиною 7 статті 28 Закону визначено , що Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації , наданої учасником , до органів державної влади , підприємств . установ , організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв , наявність підстав, зазначених в ч.1 ст. 17 Закону або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації , що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі , Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Системний аналіз зазначених вище норм «Закону» та підзаконних актів дає підстави стверджувати , що винесене рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не може вважатись правильним і законним . В даному конкретному випадку можна допустити особисту зацікавленість Замовника у залученні до співпраці інших учасників, з якими існують домовленості, результати і наслідки яких не вкладаються в рамки діючого законодавства.. Отже , провівши порівняльний аналіз отриманих параметрів Скаржник приходить до висновку , що «Уповноважена особа Козак Іван Веніамінович» безпідставно відхилив пропозицію за «Предметом закупівлі» , оскільки наданий Скаржником для проведення торгів пакет документів у повній мірі відповідає оголошеній пропозиції та Закону України «Про публічні закупівлі» Скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника , які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам , визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям подаються протягом п»яти днів з дня оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Отже , підсумовуючи вище викладене стверджуємо , що «Уповноважена особа Козак Іван Веніамінович» , відмовляючи Скаржнику у прийнятті тендерної пропозиції порушила умови тендерних процедур та за формальними і надуманими підставами і ознаками безпідставно прийняв оскаржуване рішення. Аналізуючи вище викладене є підстави стверджувати , що в діях «Уповноважена особа Козак Іван Веніамінович» є ознаки упередженого підходу до оцінки пропозицій учасників тендеру , що в свою чергу є грубим порушенням ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Тому . вважаємо , що «Уповноважена особа Козак Іван Веніамінович» порушив принцип здійснення закупівель , встановлений Законом України "Про «публічні закупівлі» : об»єктивна та неупереджена оцінка результатів проведення конкурсних торгів» Приймаючи до уваги вище викладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» . просимо 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про скасування рішення «Уповноваженої особи Козак Іван Веніамінович» – Департаменту житлово- комунального господарства Луцької міської ради Волинської області про відхилення пропозиції за предметом закупівлі , а саме Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника –Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради про відхилення пропозиції Скаржника . 3. Замовника - Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради вчинити дії , відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо «Предмету закупівлі» У разі не розгляду та ігнорування поданої скарги департаментом ЖКГ Луцької міської ради залишаємо за собою право подати заяву на розгляд суду відповідно до чинного законодавства України. З повагою директор Стельмащук Р.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної процедури від 30.08.2021р. (далі – Оголошення) № ЦБД UA-2021-08-30-009348-a на закупівлю робіт з розроблення робочого проєкту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи на підтвердження вимогам учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) документи, що підтверджують його відповідність встановленим вимогам, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Відповідно до п. 3.1. Оголошення Учасник у складі пропозиції подає інформаційну довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору*, а саме з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів (додається копія договору (не менше 2-х договорів, аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2018 року). * під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені: аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); акти приймання виконаних робіт на суму виконання договору. Отже, згідно з умовами Оголошення підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів є відповідність таким критеріям: - предметом виконання аналогічного договору є розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту саме парків або скверів; - у складі пропозиції додається не менше 2-х аналогічних договорів щодо розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів; - аналогічні договори щодо розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів повинні бути укладені та виконані не раніше 01 січня 2018 року; - аналогічні договори мають бути виконані в загальному обсязі на суму не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, що підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі; - в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів до пропозиції долучаються аналогічні договори з усіма наявними додатками та змінами до договорів та акти приймання виконаних робіт на суму виконання договорів. Щодо учасника спрощеної закупівлі з розроблення робочого проєкту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи - приватне підприємство «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук», (код ЄДРПОУ 36064142, 43000, Волинська обл., м. Луцьк, пр. Волі, 11) (далі – Учасник) протоколом прийняття рішення Уповноваженою особою від 16 вересня 2021 року (далі – Протокол) прийнято рішення про відхилення пропозиції відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з підстав зазначених у Протоколі. Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Частиною 13 ст. 14 Закону встановлено обов’язок Замовника відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі, у разі його невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При розгляді пропозиції Учасника було встановлено, що ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» документально не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), оскільки Учасником не додано у складі пропозиції не менше 2-х аналогічних договорів з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів, які повинні бути укладені та виконані не раніше 01 січня 2018 року з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); акти приймання виконаних робіт на суму виконання договору), чим порушено пункт 3.1. Оголошення. Так, Учасником у складі пропозиції долучено ряд договорів, більша частина з яких не є аналогічними за предметом закупівлі або виконані раніше 01 січня 2018 року, зокрема завантажено: - договір №001/92 від 12.02.2018р. щодо розробки проєктної документації (Ескізний проєкт, демонстраційні матеріали): «Капітальний ремонт Театрального майдану в м. Луцьку (Концепція)»; договір виконаний на суму 84 736,84 грн; - договір №006/85 від 08.02.2018р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт вул. Драгоманова (від вул. Д.Галицького до вул. Кафедральної) у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 15 789,47 грн; - договір №008/30 від 10.02.2017р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт скверу на розі проспекту Молоді та проспекту Відродження у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 23 505,75 грн; - договір №010/90 від 02.03.2017р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на вул. Федорова, 8 у м. Луцьк»; договір виконаний на суму 25 575,48 грн; - договір №009/89 від 02.03.2017р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на проспекті Молоді, 19а, 21 у м. Луцьк»; договір виконаний на суму 23 942,36 грн; - договір №011/88 від 02.03.2018р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на Відродження, 45, 45а, 49 у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 49 319,04 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Щусєва, 18 в м. Луцьку»; договір виконаний на суму 26 646,26 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на вулиці Федорова, 8 у м. Луцьк (коригування) (додаткова роботи)»; договір виконаний на суму 5 400 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на вулиці Степана Бандери 15, 17, 19 у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 38 094,39 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на вул. Винниченка, 14, 16, 18 у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 40 739,96 грн; - договір №050/1285 від 03.12.2018р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на проспекті Волі, 8-8а у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 51 521,90 грн; - договір №047/974 від 10.09.2018р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт сходів та влаштування системи зливової каналізації по вул. Замкова в м. Луцьку; договір виконаний на суму 29 715,85 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт вулиці Гаврилюка в м. Луцьку»; договір виконаний на суму 45 485,13 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Шопена, 13, 15 у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 20 796,11 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Ковельській, 62, 64, 66 у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 18 234,14 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території вул. Софії Ковалевської, 27 в м. Луцьку»; договір виконаний на суму 29 380,44 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на проспекті Волі, 3, 5, 7 у м. Луцьку»; договір виконаний на суму 31 229,85 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт прибудинкової території на проспекті Відродження, 9-11 в м. Луцьку»; договір виконаний на суму 40 142,47 грн; - договір №007/93 від 12.02.2018р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт тротуарів біля будинків № 3, 5, 7 по вулиці Гулака Артемовського м. Луцьк»; договір виконаний на суму 52 631,60 грн; - договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт центрального входу в парк культури і відпочинку ім.Л.Українки в м.Луцьку» (актів приймання виконаних робіт до даного договору Учасником не надано). Отже, у складі пропозиції Учасником ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» долучено лише аналогічний договір за предметом закупівлі від 10.02.2017р. щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт скверу на розі проспекту Молоді та проспекті Відродження у м. Луцьку», який виконаний на суму 23 505,75 грн (підтверджується актом здачі-приймання робіт) та договір щодо розробки проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт центрального входу в парк культури і відпочинку ім.Л.Українки в м.Луцьку», виконання якого не підтверджено відповідними актами. З аналізу вище викладеного слідує, що Учасником спрощеної закупівлі з розроблення робочого проєкту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (у складі пропозиції не додано не менше 2-х аналогічних договорів з розроблення проєктно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту парків або скверів, які повинні бути укладені та виконані не раніше 01 січня 2018 року з аналогічними видами робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі), а тому така пропозиція не відповідає вимогам Оголошення та Закону і підлягає відхиленню. Разом з тим зазначаємо, що Законом надано право Учаснику звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі внесення зміни до Оголошення. Проте, Учасник ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» у період уточнення інформації не скористався своїм правом звернутися до Замовника з вимогою щодо внесення змін та/або уточнень до Оголошення, у разі незгоди з його вимогами. З огляду на вище викладене, пропозиція ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» у спрощеній закупівлі робіт з розроблення робочого проєкту на капітальний ремонт скверу на проспекті Відродження в м. Луцьку Волинської області та проведення експертизи правомірно відхилена, Вимога ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» про усунення порушення до задоволення не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні