-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Торги не відбулися
101 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 507.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 507.50 UAH
Період оскарження:
30.08.2021 18:18 - 03.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Пропонуємо кращій товар
Номер:
cb574ce5c61c43aeb87d4e679682e33e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-008983-a.b2
Назва:
Пропонуємо кращій товар
Вимога:
Шановний замовнику, хотілось би внести коррективи з нашої сторони, в протоколі про відхилення не вказано що саме не відповідає, на нашу думку річ йде про процесор 2х ядерний який ми запропонували, коли вимагався 4х ядерний, але опираючись на технічні вимоги закупівлі, підходить наприклад процесор intel pentium n5030, але нами запропоновано новіший процесор, сучасного рівня intel Pentium GOLD 7505 2х ядерний, але він потужніший вдвічі ніж перший, який відповідаж технічним умовам повністю. Сучасні технології дозволяють 2х ядерному процесору бути набагато кращім ніж 4х ядерний. КПД 1го ядра буде в рази потужніше ніж 2 ядра першого процесора. До відома надаємо посилання на порівняльну таблицю процесорів,
https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Pentium_N5030&Pentium_Gold_7505conf2=`0`````7505`500`
Також нами запропонований ноутбук деякими параметрами потужніший ніж вимагалося, а саме частота ОЗУ більша, та відеокарта набагато потужніша, знову таки надаємо посилання на підтвердження наших слів
https://www.chaynikam.info/gpu_comparison.html?UHD_Graphics_630&Iris_Xe_Graphics_G4_48EUconf=``````````xe
Тому вважаємо, що наша пропозиція є такою, яка пропонує справжньо раціональне використання державних коштів, що є першим правилом торгів на прозорро. На той бюджет, який ви розраховували, ми пропонуємо не самий навіть мінімум, а вдвічі потужніший ноутбук. Тому пропонуємо, все ж таки знову розглянути нашу пропозицію. Тим паче, товар під закупівлю все зарезервований, чекає свого часу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 21:51
Вирішення:
На вимогу номер: UA-2021-08-30-008983-a.b2
подану Учасником: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д", Код ЄДРПОУ:42289645
Із заголовком «пропонуємо кращій товар»
Відкривши файл з пропозиції учасника «порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару.pdf» щодо технічних характеристик в порівняльній таблиці кричущим моментом некомпетентності (яке проявляється у підміні понять і можливо завідомо вказаній неправдивій інформації) так зокрема процесор Intel pentium gold 7505 вказано не 4ри ядерний, а 4ри потоковий із максимально допустимим теплопакетом вказано не більше 6W (шість ватт), але на офіційному сайті виробника процесора Intel міститься вдвічі більше значення 15 W(п’ятнадцять ватт). Також у запропонованій моделі ноутбука Asus Laptop X515EABQ880 (90NB0TY1-M14220) відсутній роз'єм LAN (RJ-45), який є однією з необхідних технічних характеристик до предмету закупівлі, що в розумінні замовника необхідно, оскільки особливо у сільській місцевості не завжди є якісний бездротовий спосіб з'єднання. Щодо джерела живлення (елемент живлення батарея) замовником вимагається значення не менш ніж 4810 мА/год, час роботи від
акумулятора до 9,5 годин, джерело живлення 45 Вт, що і зазначено учасником в порівняльній таблиці, але за даними офіційного сайту виробника в даній моделі зазначено інше (менше) значення 37 Вт.
Тобто шляхом нескладних арифметичних дій можна припустити, що вдвічі більша енергоємність процесора разом із слабшим елементом живлення різко знижує час роботи портативного комп’ютера.
Окремо щодо віндовс 10 Pro: у вказаній моделі знову ж таки на офіційному сайті виробника дана конкретна модель виготовляється і надходить у продаж без встановленої ОС Windows (як правило в такому випадку містить ОС Ubuntu чи Linux). Тому постає логічне питання яку версію ОС Windows 10Pro пропонує Учасник – OEM з наклейкою ? права встановлювати якої він не має бо не є виробником даного портативного комп’ютера (ноутбука), про що свідчить інформація з сертифікату відповідності де вказано дані щодо продукції ТзОВ "Тінос-Д": комп’ютери персональні, модельний ряд, але жодної інформації щодо ноутбуків. Саме з метою уникнення даних ситуацій Замовником встановлено (згідно Додатку_1), що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:
1. Для підтвердження того, що запропоновані товари легально ввезені на територію України а також мають офіційну гарантію, учасник торгів у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або представника (представництва) виробника ноутбуків, адресований замовнику з вказанням номеру закупівлі, із зазначеням статусу учасника, найменуванням запропонованого обладнання та підтвердженям гарантійних зобов’язань.
Даний авторизаційний лист учасником не подано, що є черговою кваліфікаційною підставою для відхиленняи пропозиції. Можливо дана інформація мала б міститись у файлі «Поставщик ТОВ НРП.pdf» де подано макет зі сканованих та друкованих сторінок Договору між ТзОВ "Тінос-Д" з ТзОВ "НРП", але у поданому документі відсутня необхідна інформація не кажучи вже про відсутність номеру Договору та дати його заключення.
2. Гарантійний лист Учасника про забезпечення власними силами та за власний рахунок гарантійного обслуговування запропонованого Учасником товару протягом не менше 12 місяців, починаючи з моменту підписання відповідного акту приймання-передачі (накладної). В місті Львів, або в м. Золочів Львівської області повинен бути не менше 1 (одного) сервісного центру, інформація про який (их) зазначається в гарантійному листі.
У файлі «Сервіс центр.pdf» зазначено, що ТОВ «Тінос-Д» має власний сервісний центр, який знаходиться за адресою: м. Дніпро, вул. Василя Макухи, 1 однак відсутня інформація про такі чи партнерські СЦ в м.Львів чи м.Золочів Львівської обл., що є черговою численною кваліфікаційною підставою для відхиленняи пропозиції даного учасника.
Також в кваліфікаційних вимогах Додаток_2 (кваліфікаційні критерії)
п.2: Документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності предмету закупівлі:
підпункт 2: заповнений та скріплений печаткою Договір одним окремим файлом у форматі PDF;
В черговий раз не виконано, файл «згода з умовами договору.pdf» незважаючи на те, що ТОВ «Тінос-Д» надає згоду з умовами договору викладеному в даній закупівлі UA2021-08-30-008983-a не є заповненим договором, що є основою в спрощених закупівлях згідно Закону.
Файл «Пропозиція.pdf» у п.7 відсутня інформація про статус Учасника (вже не звертаєм увагу на такі «дрібниці») і пропонується ноутбук Asus Laptop X515EABQ880 (90NB0TY1-M14220) Slate Grey з ОС Windows 10 pro в комплекті з сумкою та маніпулятором "мишка" у кількості 7 комплектів на загальну вартість 121800 грн.
Однак сума закупівлі 101500 грн., що відповідно відображено також у плані до закупівлі UA-P-2021-08-30-008363-a. Яким чином замовник має оплатити 121800 грн. маючи бюджетних асигнувань 101500 грн. ?
p.s.
«Довідка відкриття рахунку.PDF» містить скановану довідку з датою 12.03.2020 року... цей документ безкоштовний, формується автоматично клієнтом, невже не можна взяти на актуальну дату, або хоча б на квартал чи півріччя тощо ?
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Тема 1
Номер:
9b8d47cab3014dcab96e6b93c8c334b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-008983-a.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2021 23:49
Вирішення:
Вивчивши Вашу Вимогу повідомляє наступне: процедура закупівлі відбувається згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одними із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною 4 вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є вичерпним. Тому, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним вимогам, визначається Замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому. Замовником зформовано вимоги до документації та предмета закупівлі з огляду на те, що багато Учасників, гарантуючи дотримання усіх вимог Замовника до товару, після укладення договору часто про них забувають та намагаються поставити товар, який далекий від Запропонованого Учасником в пропозиції, тому, надання листа від виробника запропонованого товару, або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України про партнерський статус учасника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України, а він в свою чергу від імені Учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику та дотримання та виконання гарантійних зобов’язань щодо портативних комп’ютерів зокрема. Надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься Учасником, отриманий ним не з дотриманням принципів законності, оскільки лист від виробника або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, попереднє встановлення ліцензійного ПЗ, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником чи іншим представником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання зокрема в частині дотримання гарантійних зобов’язань навіть у випадку ліквідації Учасника (злиття, банкрутства, припинення діяльності ФОП тощо). Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель. З огляду на зазначене, Замовником в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак, на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Вказане твердження щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії виробника портативних комп’ютерів (ноутбуків) в Україні не є дискримінаційною вимогою, що також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) наприклад у рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020р.
Статус вимоги:
Відхилено