-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Серверне обладнання
Завершена
17 990 104.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 179 901.04 UAH
мін. крок: 1% або 179 901.04 UAH
Період оскарження:
30.08.2021 18:04 - 27.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Положення Тендерної документації суперечать вимогам законодавства
Номер:
d1b1582227ca4cf59c09bf9c60294c55
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-003941-c.b1
Назва:
Положення Тендерної документації суперечать вимогам законодавства
Вимога:
Філією «Головного інформаційно-обчислювального центру» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) 30.08.2021 розпочато процедуру закупівлю Код ДК 021:2015 - 48820000-2 — Сервери (Серверне обладнання ЦОД) з очікуваною вартістю закупівлі 17 990 104 грн. з ПДВ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-30-003941-c).
Проаналізувавши тендерну документацію було виявлено, що окремі положення Тендерної документації суперечать вимогам законодавства, містять дискримінаційні вимоги та умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, порушуючи принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, максимальної економії та ефективності та пропорційності при здійснені процедури закупівлі та порушують вимоги законодавства України та інтереси та права інших учасників торгів процедури закупівлі.
Згідно аналізу технічних вимог в Тендерної документації (файл «Сервера ТД.docx», розміщений на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-30-003941-c 30 серпня 2021 року було виявлено, що Додаток 3 до Тендерної документації містить дискримінаційні технічні вимоги та умови, тому потенціальні учасники, які мають намір запропонувати товар світових виробників, не можуть виконати усі вимоги в цілому. Це означає, що ми можемо підібрати моделі обладнання, які будуть відповідати більшості технічних вимог, але не відповідати усім технічним вимогам по сукупності. А саме:
1. Немає можливості запропонувати аналог сервера для встановлення в наявне у замовника шасі Synergy 12000, крім як серверів виробництва НРЕ.
2. Немає можливості запропонувати аналог комутатору Virtual Connect SE 100Gb F32 Module для встановлення в наявне у замовника шасі Synergy 12000, крім як модуль виробництва НРЕ.
3. Немає можливості запропонувати аналог примірнику ПЗ HPE SN3600B 8-port Fibre Channel Upgrade E-LTU для модернізації наявних у замовника комутаторів HPE SN3600B, крім як виробництва НРЕ.
4. Немає можливості запропонувати аналог трансиверу HPE B-series 32Gb SFP28 для встановлення в наявні у замовника комутатори HPE SN3600B, S/N: CZC014ZWYC, CZC014ZWZ9, крім як виробництва НРЕ.
5. Немає можливості запропонувати аналог системи зберігання даних, відмінну від виробництва НРE, так як в в тендерних документах в вказаному Додатку 3 прописана необхідність «Підтримки технології HP Virtual Connect Direct-Attach Fibre Channel (FlatSAN) для прямого підключення до наявного у замовника шасі Synergy 12000». Ця технологія є пропрієтарной технологією тільки HPE. Це означає, що інші вендори не можуть її запропонувати і відповідно не можуть брати участь в тендері. Також дана вимога суперечить іншому пункту тендерної документації, а саме тексту в розділі ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції подпункт 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції) «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як такі що містять вираз - "або еквівалент".», так як не може бути виконано через пропрієтарность даної технології.
Зазначені вимоги є дискримінаційними, та порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- стаття 5 – принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням;
- частина 4 статті 5 Закону – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників;
- частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до проведеного аналізу, просимо прийняти зміни згідно коментарів до пунктів тендерної документації Додатку 3, що на нашу думку дискримінують участь інших виробників в тендерній закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
Прийняти вимогу нижче до розгляду.
Вимагаємо від Замовника внести зміни в вимоги тендерної процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 - 48820000-2 — Сервери (Серверне обладнання ЦОД)» та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом усунення усіх дискримінаційних вимог, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
А саме:
1. В пункті 1 додатку 3 тендерної документації в тексті над таблицею «Сервер (для встановлення в наявне у замовника шасі Synergy 12000) або еквівалент – 4 шт.» прибрати слова: «для встановлення в наявне у замовника шасі Synergy 12000»
2. В пункті 2 додатку 3 тендерної документації в тексті над таблицею «Комутатор Virtual Connect SE 100Gb F32 Module (для встановлення в наявне у замовника шасі Synergy 12000) або еквівалент– 1 шт.» прибрати слова: «для встановлення в наявне у замовника шасі Synergy 12000»
3. В пункті 4 додатку 3 тендерної документації в тексті над таблицею «Примірник ПЗ HPE SN3600B 8-port Fibre Channel Upgrade E-LTU (для модернізації наявних у замовника комутаторів HPE SN3600B, S/N: CZC014ZWYC, CZC014ZWZ9) або еквівалент – 2 шт» прибрати слова: «для модернізації наявних у замовника комутаторів HPE SN3600B, S/N: CZC014ZWYC, CZC014ZWZ9»
4. В пункті 5 додатку 3 тендерної документації в тексті над таблицею “Трансивер HPE B-series 32Gb SFP28 ( для встановлення в наявні у замовника комутатори HPE SN3600B, S/N: CZC014ZWYC, CZC014ZWZ9) або еквівалент – 16 шт” прибрати слова: «для встановлення в наявні у замовника комутатори HPE SN3600B, S/N: CZC014ZWYC, CZC014ZWZ9»
5. В пункте 7 додатку 3 тендерної документації в тексті в підпункті 5. «Порти вводу-виводу» прибрати слова: «Підтримка технології HP Virtual Connect Direct-Attach Fibre Channel (FlatSAN) для прямого підключення до наявного у замовника шасі Synergy 12000.»
6. Так як перелік операційних систем (ОС) системи зберігання даних, підтримка яких прописана, як вимога, у пункті 7 додатку 3 тендерної документації в підпункті 9, на наш погляд, занадто широкий, тому прохання його обмежити тільки тими ОС, які передбачаються до використання в організації під даний програмно-апаратний комплекс в реалії.
7. Розділити всі основні частини тендерного запиту в окремі Лоти. Тобто: Лот 1 - сервери, Лот 2 - комунікаційне обладнання, компоненти комунікаційного обладнання та ПЗ для нього, Лот 3 - Система зберігання даних, Лот 4 - Примірник ПЗ VMWare і Лот 5 - кабель з тим, щоб різні вендори могли запропонувати пропозиції «або еквівалент».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога УЗ.pdf 15.09.2021 14:58
Дата подачі:
15.09.2021 14:58
Вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 33 першої частини Статті 1 Закону України про публічні закупівлі (далі – Закон), технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до пункту 3 частини другої Статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Відповідно до статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг); у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, до кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" та технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи предмет закупівлі, а саме: закупівлю обладнання та програмного забезпечення для розширення та модернізації функціоналу вже існуючого у Замовника обладнання та яке, в свою чергу, повинно бути повністю з ним сумісним як з технічного боку, так і з боку збереження щодо нього гарантійної підтримки від виробника, відповідно до частини четвертої Статті 23 Закону, посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, є необхідним та обґрунтованим. Водночас, пунктом 1 розділу IIІ тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як такі що містять вираз - "або еквівалент". Таким чином, вимоги Додатку 3 до тендерної документації відповідають вимогам Закону та не призводять до дискримінації Учасників.
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.10.2021 20:03