-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (ДК 021: 2015 42416100-6 Підіймальні пристрої)
Торги не відбулися
40 399 310.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 201 996.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 201 996.56 UAH
Період оскарження:
30.08.2021 17:09 - 27.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
your answer
Номер:
0e62fd84ca334b36a1c2f402ca306d21
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-003807-c.c2
Назва:
your answer
Вимога:
We asked you for reasonable amendments and clarifications. But we receive inadequate and casuistic (not to say tricky) answer. We go out of this tender. When you will re-issue it, we advise you to take our remarks into consideration.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 14:50
Вирішення:
«Доброго дня!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідь на усі питання та вимоги, що ставились до Замовника за даною закупівлею були розглянуті відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та надана аргументована відповідь на кожен з зазначених пунктів.».
"Good day!
Having considered your request, we inform you of the following.
The answer to all questions and requirements to the Customer for this procurement were considered in accordance with Art. 24 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" and provided a reasoned response to each of these points. "
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Terms
Номер:
68b6331a81e54b6a92b844cff2e89420
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-003807-c.c1
Назва:
Terms
Вимога:
Dear Buyer,
Your contract is missing a key terms and requiring improvements:
1. Absent a term of payment of the balance 70% of invoice. Please provide.
2. 30 days for delivery is absolutely unrealistic. Lifts are not made "for stock", but manufactured per order. As manufacturers are located overseas, it is necessary to have at least 45 days for delivery (at least 15 days for land transportations, customs etc and at least 30 days for sea transportation). Plus at least 90-100 days for production (production must be scheduled, raw materials ordered and received, production made). So, we require to amend delivery time from 30 to 140 days. Otherwise it is not realistic.
We may propose you to use more advanced contract form with partial payments as attached. It was published, so it is not protected.
Sincerely,
-----------------------------------------
Шановний покупець,
У вашому контракті відсутні ключові умови та потребують вдосконалення:
1. Відсутній термін сплати залишку 70% рахунку -фактури. Будь ласка, надайте.
2. 30 днів на доставку абсолютно нереальні. Підйомники виготовляються не «на складі», а виготовляються за замовленням. Оскільки виробники знаходяться за кордоном, необхідно мати принаймні 45 днів для доставки (принаймні 15 днів для наземних перевезень, митниці тощо та щонайменше 30 днів для морських перевезень). Плюс щонайменше 90-100 днів на виробництво (виробництво має бути запланованим, сировина замовлена та отримана, виробництво зроблено). Отже, ми вимагаємо змінити термін доставки з 30 до 140 днів. В іншому випадку це нереально.
Ми можемо запропонувати вам використовувати більш просунуту форму договору з частковими платежами, що додаються. Вона була опублікована, тому не охороняється.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
05.09.2021 17:09
Вирішення:
«Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
Перед усім, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). Відповідно до п. 31-32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва.
Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
п. 4.1. Розділу IV Порядок здійснення оплати Проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено:
«4.1. Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання фінансування.».
У п.8. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою зазначений термін сплати залишку 70% рахунку -фактури :
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виставлення рахунку Згідно постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), оплата за даним Договором здійснюється з авансовим платежем у розмірі 30% від суми договору, зазначеній в п. 3.1 цього Договору та складає: _________________________грн. _________ коп. (_________________________________________________грн. ____ коп.), у тому числі ПДВ -
прописом
_________грн. ____ коп. (якщо ПДВ передбачено), на строк не більше трьох місяців. Аванс 30 Календарні 30
Інша подія Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення ним видаткових накладних на оплату Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання фінансування. Післяоплата 5 Банківські 70
Для забезпечення безперебійної роботи ліфтового господарства міста Харкова для ліквідації несправностей, які виникли є необхідність отримувати товар у короткі строки, а саме до 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання заявки.
Запропонований Вами проект Договору не відповідає вимогам Тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що данні вимоги, та вимоги, що наведені в проекті Договору, у складі Тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в своій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги у складі тендерної документації, не обмежують коло потенційних учасників та не призводять до дискримінації.»
Статус вимоги:
Не задоволено