• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2021 16:42 - 03.09.2021 16:47
Вимога
Вирішена

Кількість вантажників

Номер: c3ed122e68644e5793b245542faf4623
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-003665-c.c4
Назва: Кількість вантажників
Вимога:
Відповідно до Наказу про поводження із небезпечними відходами, Законодавець не встановлює обов'язкову кількість вантажників у суб'єкта господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами. Тож, чому Замовник встановлює ті вимоги, які не потребуються НАВІТЬ чинним Законодавством? Шановний Замовнику, видаліть вимогу, яка суперечить чинному Законодавству!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога містить посилання на «Наказ про поводження із небезпечними відходами», проте відсутній конкретний номер та дата прийняття такого наказу, отже не зрозуміло яке саме законодавство порушує Замовник. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, відсутні підстави щодо задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Залучення субпідрядних організацій

Номер: e35ef9822ff244b7a3f8ad1256a36ea0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-003665-c.c3
Назва: Залучення субпідрядних організацій
Вимога:
На якій підставі Замовник не керується Законодавством та встановлює вимоги на свій розсуд? Законом не заборонено залучати Учасникам субпідрядні організації! Чому Замовник вважає, що Оголошення не повинно відповідати нормам ЗУ "Про публічні закупівлі"? Видаліть вимогу, яка обмежує та дискримінує коло Учасників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Замовник! Детально ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З наведеного вбачається, що умова, щодо щодо надання Виписки з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власного демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп є правомірною, адже предметом закупівлі є, між іншим «Відпрацьовані люмінесцентні лампи». Також, враховуючи той факт, що Замовник потребує своєчасного вивезення та утилізації відходів, що є предметом закупівлі – отже зацікавлений в якісному наданні послуг. З приводу цього, залучення субпідрядних організацій до надання послуг не передбачається умовами оголошення. Таким чином відсутні підстави щодо задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до Учасників, яка суперечить чинному Законодавству

Номер: 54dc029dfff64b5187dd9cbb9bf4ebea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-003665-c.c2
Назва: Вимога до Учасників, яка суперечить чинному Законодавству
Вимога:
Замовник вимагає надання Учасниками Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Оскільки, інсують інші категорії ТЗ, вимагаємо дотримуватись чинного Законодавства та змінити вимогу, додавання до неї фрази: "за наявності".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. З наведеного вбачається, що вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, відсутні підстави щодо задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.09.2021 16:00
Вимога
Вирішена

Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників

Номер: 4a5522771f534e81886edd8dcdc1f9a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-003665-c.c1
Назва: Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників
Вимога:
Відповідно до Наказу МОЗ та ЗУ "Про публічні Закупівлі", немає заборони щодо залучення субпідрядника у сфері переробки люмінесцентних ламп, які містять елементи ртуті. Існує заборона на залучення субпідрядника тільки у сфері поводження із відходами категорії В. Тож, Замовник вимогою щодо надання Виписки з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власного демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп обмежує коло Учасників. вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із тексту Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» . В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Також, відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. враховуючи той факт, що Замовник потребує своєчасного вивезення та утилізації відходів, що є предметом закупівлі – отже зацікавлений в якісному наданні послуг. З приводу цього, залучення субпідрядних організацій до надання послуг не передбачається умовами оголошення. Таким чином відсутні підстав задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні