-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
585 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 11 700.00 UAH
мін. крок: 2% або 11 700.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2021 16:09 - 11.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Проект Договору
Номер:
dc0f8889475b4749a608e8873d95e77e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-007495-a.b1
Назва:
Проект Договору
Вимога:
Шановний Замовник!
1) В пункті 5.10. Проекту Договору зазначено «Станом на останній календарний день розрахункового періоду Постачальником складається рахунок на оплату електричної енергії та Акт приймання-передачі Товару за такий розрахунковий період, які протягом 5 (п’ять) робочих днів надається Споживачу.» Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б".
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання станом на останій день розрахункового періоду. Отже, пропонуємо станом на 10 число місяця наступного за місяцем постачання.
2) Положення пунтку 5.11. проетку договору «з дати отримання Покупцем бюджетного призначення» встановлюють невизначений строк остаточних розрахунків, що суперечить п 4.12. ПРРЕЕ, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Положення п. 5.11., суперечить ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання. Також, ВС/КГС в черговий раз зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (ВС КГС, справа № 916/1345/18, 07.11.19). Отже, п. 5.11. договору пропонуємо привести у відповідність п. 4.12 ПРРЕЕ.
1) В п. 9.5. Проекту договору вказано: «За прострочення строків оплати Споживач сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,01% від суми простроченого платежу за кожний банківський день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.»
Відповідно до пп. 8, п. 5.2.1. ПРРЕЕ, електропостачальник має право, на стягнення пені та застосування інших санкцій за несвоєчасну оплату спожитої електричної енергії відповідно до вимог законодавства.
Згідно з вимогами абз. 3, ч. 2, ст. 231 ГК України, у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Тобто, ч. 2 ст. 231 ГК України, передбачений законом граничний мінімум відповідальності сторони договору, що фінансується за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету.
Пункт 9.5. пропонуємо викласти в наступній редакції: «У разі порушення Споживачем строків оплати, Споживач сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1 відсотка несплаченої суми за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково штраф у розмірі 7 % від суми боргу.»
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 06.09.1.PDF 06.09.2021 09:09
Дата подачі:
02.09.2021 10:55
Вирішення:
1.Задовольнити частину вимоги щодо внесення змін в 5.10. в Додатку 6 до тендерної документації. Викласти 5.10. в наступні редакції:
«5.10. Станом на 10 число місяця наступного за місяцем постачання Постачальником складається рахунок на оплату електричної енергії та Акт приймання-передачі Товару за такий розрахунковий період, які протягом 5 (п’яти) днів надається Споживачу.»
2.Задовольнити частину вимоги щодо внесення змін в 5.11. в Додатку 6 до тендерної документації. Викласти п.5.11 в наступній редакції:
«5.11. Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату протягом 5 робочих днів з дня його отримання та не пізніше 20 числа наступного місяця шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника.»
3.Задовольнити частину вимогу частково.
П 9.5. Додатку 6 до тендерної документації викласти в наступні редакції:
«9.5. За прострочення строків оплати Споживач сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення»
Вимогу, щодо додаткового стягнення штрафу у розмірі семи відсотків вказаної вартості за прострочення понад тридцять днів відхиляю, так як Оскільска сільська рада не є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки та не фінансується за рахунок Державного бюджету. Щодо вимог до сторін договору, які фінансування з місцевого бюджету - ці вимоги в ч. 2 ст. 231 ГК України відсутні
Статус вимоги:
Задоволено