-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій покрівлі в навчальних закладах управління освіти) 77220000-8 ДК 021:2015
1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Завершена
3 804 429.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 044.29 UAH
мін. крок: 1% або 38 044.29 UAH
Період оскарження:
30.08.2021 16:01 - 11.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Номер:
bc85fa4205484f0b8559259e0180ffc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-007347-a.b4
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.2 Файл «кошторис.pdf».pdf.p7s 01.10.2021 17:27
- 1.1 Файл «підтвердження аномально-низької ціни.pdf».pdf 01.10.2021 17:27
- 1. Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.pdf 01.10.2021 17:27
- 1.4 17065_01.10.2021.xlsx 01.10.2021 17:27
- 1.3 Файл «сертифікат відповідності.pdf».pdf.p7s 01.10.2021 17:27
- 1.2 Файл «кошторис.pdf».pdf 01.10.2021 17:27
- 1. Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.pdf.p7s 01.10.2021 17:28
- 1.3 Файл «сертифікат відповідності.pdf».pdf 01.10.2021 17:28
- 1.5 1О229_сфера 30.04.2021_ТОВ «Тестметрстандарт».pdf 01.10.2021 17:28
- 2. Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.doc 01.10.2021 17:28
- 1.5 1О229_сфера 30.04.2021_ТОВ «Тестметрстандарт».pdf.p7s 01.10.2021 17:28
- 2. Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.doc.p7s 01.10.2021 17:28
- 1.1 Файл «підтвердження аномально-низької ціни.pdf».pdf.p7s 01.10.2021 17:28
- 1.4 17065_01.10.2021.xlsx.p7s 01.10.2021 17:28
- рішення від 05.10.2021 №22615.pdf 06.10.2021 10:27
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 18.10.2021 №14502.pdf 19.10.2021 18:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2021 №24306.pdf 28.10.2021 17:49
- рішення від 27.10.2021 №24306.pdf 01.11.2021 13:17
- Пояснення по суті скарги UA-2021-08-30-007347-a.b4.pdf 07.10.2021 17:10
- Пояснення по суті скарги UA-2021-08-30-007347-a.b4.docx 07.10.2021 17:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2021 17:35
Дата розгляду скарги:
18.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2021 10:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.11.2021 13:17
Вимога
Є відповідь
ПП «МАГНЕТТО» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: 1.Прийняти вимогу до розгляду. 2. Скасувати Протокол тендерного комітету № 83.8 від 30.09.2021 року. 3. Відповідно до п. 3 ст.31 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Номер:
aa3142b527ca4c9c823a47d92951adf5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-007347-a.b3
Назва:
ПП «МАГНЕТТО» не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
1.Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати Протокол тендерного комітету № 83.8 від 30.09.2021 року.
3. Відповідно до п. 3 ст.31 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Вимога:
У випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, ПП «МАГНЕТТО» буде змушене звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. А також повідомляємо, що у випадку не здійснення вище обумовлених дій будемо вимушені звернутися до Монопольного комітету за захистом своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 01.10.2021 15:36
- Вимога.pdf 01.10.2021 15:36
- Відповідь на вимогу ПП Магнетто.pdf 05.10.2021 14:17
Дата подачі:
01.10.2021 15:36
Вирішення:
Замовник зазначає, що вартість наданої послуги є аномально низькою і не відповідає ринковій вартості вказаних послуг, формує ризики зриву державної закупівлі та надання неякісних послуг. Нераціональне виконання державного замовлення тягне за собою неефективне використання державних коштів і є неприпустимим. Наразі у Замовника існує необхідність з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій покрівлі в навчальних закладах управління освіти, де знаходиться велика кількість дітей. А тому при розгляді обґрунтування аномально низької ціни замовник виходив із необхідності першочергового забезпечення реального своєчасного та якісного виконання державного замовлення для забезпечення пожежної безпеки дітей та працівників закладів освіти, при цьому сумніви та необґрунтовані Пропозиції є недоцільними. Враховуючи цей факт, згідно Закону, Замовник має право на власний розсуд визначати належне обґрунтування чи ні.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
оскарження прийнятих рішень
Номер:
429730f4f28e48e58b48eac885d12713
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-007347-a.a2
Назва:
оскарження прийнятих рішень
Скарга:
В причині дискваліфікації зазначено не відповідність кваліфікаційним критеріям, установлених ст. 16 Закону та наявність підстави, встановлені частиною 1 ст.17 Закону; учасник процедури закупівлі не відповідає абзацом 1 частини 3 ст. 22 Закону вімогам до учасникам відповідно до законодавства; учасник процедури закупівлі не надав забеспечення тендерної пропозиції. З цим рішенням ми не згодні, так як забеспечення тендерної пропозиції було надано і знаходиться в документах пропозициї.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
11.10.2021 00:01
Вимога
Вирішена
дискримінаційні умови
Номер:
836dd8e6d5744e7d85bcf7e65e881494
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-007347-a.b1
Назва:
дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Вашої тд зазначено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає сканований оригінал документа наданого територіальним органом Державної служби України з питань праці про реєстрацію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та сканований оригінал декларації . Відповідно до п. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, "Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці.
Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
Відмова в реєстрації декларації не допускається." Тобто, факт реєстрації не підтверджується окремим документом. Реєстрація декларації підтверджується відміткою на бланку декларації. Внесіть зміни в ТД та приведіть її у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 17:11
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше зауваження щодо закупівлі Послуги з просочування деревини (Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій покрівлі в навчальних закладах управління освіти) 77220000-8 ДК 021:2015. Замовником враховані Ваші зауваження та найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено