-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Перев’язувальні матеріали різні, контейнера, воронки, повітроводи, шовні матеріали, крем для ЕЕГ, гель для УЗД» (ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали). НК 024:2019: 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48126 - Бинт марлевий, стерильний, 58232 - Рулон ватний, нестерильний, 34655 - Марля, неткана, 57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок, 10944- Збірник зразків сечі, 34897 - Воронка вушна, одноразового застосування, 34897- Воронка вушна, одноразового застосування, 62966 - Трубка для надування манжети повітровода, 62966 - Трубка для надування манжети повітровода, 62966 - Трубка для надування манжети повітровода, 13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку, 13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 13908 - Полигліколеве кислотне шво, 47194 - Нитка хірургічна з поліуретану на основі поліефіру, 13906 - Поліестерне шво, 47042 – Абсорбувальна, антибактерійна пов’язка на рану, що не прилепає, 15321-Нестерильний з’єднувальний гель, 15321-Нестерильний з’єднувальний гель.
Якість товару має відповідати вимогам, встановленим законодавством. Товар має бути придатним для мети, з якою товар такого роду звичайно використовується.
Завершена
257 456.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 149.13 UAH
мін. крок: 2% або 5 149.13 UAH
Період оскарження:
30.08.2021 15:38 - 11.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Не погодження з умовами тендерної документації
Номер:
a4817673c7c64c4ba3907ab50ebfaf95
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-006906-a.c1
Назва:
Не погодження з умовами тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2021-08-30-006906-a, (Код ДК 021:2015 3314000-3 медичні матеріали НК 024:2019: 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48126 - Бинт марлевий, стерильний, 58232 - Рулон ватний, нестерильний, 34655 - Марля, неткана, 57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок, 10944- Збірник зразків сечі, 34897 - Воронка вушна, одноразового застосування, 34897- Воронка вушна, одноразового застосування, 62966 - Трубка для надування манжети повітровода, 62966 - Трубка для надування манжети повітровода, 62966 - Трубка для надування манжети повітровода, 13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку, 13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 13908 - Полигліколеве кислотне шво, 47194 - Нитка хірургічна з поліуретану на основі поліефіру, 13906 - Поліестерне шво, 47042 - Абсорбувальна, антибактерійна пов'язка на рану, що не прилипає, 15321-Нестерильний з’єднувальний гель, 15321-Нестерильний з’єднувальний гель
нами, ФОП Старішко Олегом Івановичем, виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: вимоги Додатку № 3 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах :
Вимоги Додатку № 3 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі Замовника торгів :
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення конкурсних торгів, оприлюдненого в електронній системі закупівель, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.
Зазначена вимога є дискримінаційною.
1. Вимоги Замовника торгів від потенційних учасників торгів надання так званого «гарантійного листа виробника (ів)» - є протизаконними та дискримінаційними з огляду на вимоги Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ( надалі – Закон) та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року )
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дана вимога є дискримінаційною, через те, що виробник може надавати листи та інші документи на власний розсуд не всім потенційним учасникам закупівель, обмежує коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними із виробниками,- через саме це дана вимога звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Зазначені вимоги Додатку №3 до тендерної документації Замовника торгів не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, запобіганню корупційним діям і зловживанням. Вимагання тендерного комітету Замовника торгів надання від потенційних учасників цих торгів відповідності вимогам Додатку №3 до тендерної документації Замовника торгів є протизаконним та порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Протизаконні дії Замовника цих торгів призведуть до :
-недопущення інших учасників в процедурі закупівлі, усуненню та обмеженню конкуренції;
-обмежують доступ на ринок інших суб'єктів господарювання;
-суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин;
-суттєвого обмеження конкуренції на всьому ринку чи в значній його частині, у тому числі монополізації відповідних ринків;
-усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців;
-спотворення результатів торгів ;
-не добросовісної конкуренції серед учасників;
-не відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель;
-дискримінації учасників;
-не об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій;
-корупційних дій і зловживань;
-неефективного використання бюджетних коштів.
З огляду на зазначене вище (задля залучення більшої кількості учасників) ФОП Старішко Олег Іванович наполягає на внесенні зміни до Тендерної документації Замовника торгів :
1. Приведення Тендерної документації Замовника торгів до вимог чинного Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114IX.
2.Приведення медико – технічних характеристик до вимог чинного законодавства України, що не надасть преференції окремим учасникам Закупівлі та не призведе до дискримінації інших учасників торгів .
Зазначені зміни до Медико – технічних вимог Замовника цих торгів призведуть до :
-залучення максимальної кількості потенційних учасників торгів в процедурі закупівлі , посиленню конкуренції;
-відкриють доступ на ринок інших суб'єктів господарювання;
-посилить вхід на ринок медичної техніки ринку інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців;
-не спотворення результатів торгів ;
-добросовісної конкуренції серед учасників;
-максимальної економії та ефективності ;
-відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
-недискримінації учасників;
-об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - запобіганню корупційним діям і зловживанням;
-ефективного використання бюджетних коштів.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї Вимоги ми будемо вимушені:
-подати Скаргу, до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
-звернутися до суду
-звернутися із заявою до Державної аудиторської служби України , як до центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів країни та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, щодо притягнення всіх членів тендерного комітету Замовника торгів до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді створення передумов направлених на створення можливих корупційних дій і зловживань цієї процедури закупівлі , анти конкурентних узгоджених дій з учасниками торгів, відсутності відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі , дискримінацію учасників ,- що призвело в кінцевому результаті до спотворення результатів торгів.
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог статті 44 Закону (Відповідальність за порушення вимог цього Закону ) Розділу ІХ (Відповідальність у сфері публічних закупівель ) за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
У в зв’язку з вище наведеним , вбачаючи в діях Замовника торгів ознак дискримінаційних дій наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України по відношенню до інших потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , вимагаємо від тендерного комітету Замовника торгів врахувати вище наведене, вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX та Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року N 2210-III.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 02.09.2021 16:17
Дата подачі:
02.09.2021 16:17
Вирішення:
Шановний Учасник, стосовно Вашої вимоги відповідаємо наступне: Враховуючи, що закупівля товару, що є предметом закупівлі, здійснюється для забезпечення лікування дитячого населення м. Миколаєва та для запобігання придбання фальсифікату або неякісного товару, дана вимога є необхідною для замовника, так як підтверджує можливість учасників поставити товар у необхідній кількості, якості та в установлені строки.
Учасник може не бути виробником товару та не мати станом на момент проведення торгів у власності у повному обсязі предмет закупівлі, а відтак, не зможе з об’єктивних причин виконати вимоги Закупівлі. Тому гарантійний лист від Виробника (представництва, філії виробника) підтверджує офіційне походження товару, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію, засвідчує можливість Учасника поставити необхідну кількість зазначеного товару та є гарантією його вчасної поставки.
Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників), кожен учасник може постачати товари від будь яких виробників, і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Крім того, існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників. Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено