-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Опора для знаку оцинкована
Завершена
199 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.60 UAH
Період оскарження:
30.08.2021 12:25 - 03.09.2021 12:21
Вимога
Відхилено
СКАРГА на рішення уповноваженої особи про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «АЛАТЕКС» (протокол № 76 від 16.09.2021 року)
Номер:
358cd17eb4a54412ae9869903f6cfbd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-000728-b.b3
Назва:
СКАРГА на рішення уповноваженої особи про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «АЛАТЕКС» (протокол № 76 від 16.09.2021 року)
Вимога:
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Алатекс», який був визнаний переможцем торгів (Протокол № 76 від 16.09.2021 року) подана з чисельними порушеннями та у відповідності до норм діючого законодавства України повинна бути відхилена, а сам учасник дискваліфікований.
Так тендерна пропозиція, а саме додані документи учасника ТОВ "Алатекс" містить невідповідності тендерній документації. Порушені вимоги пунктів 2,3,4,6 Вимог до учасника, п. 13 Документації та інші невідповідності, що більше детально викладені в додатку до даної скарги.
Крім цього основним недоліком є повна відсутність у учасника який визнаний преможцем досвіду виконання аналогічни Договорів.
Завантажений 07.09.2021 року о 15 годині 57 хвилині документ за назвою «Інформ. Довідка щодо аналог. Договору №03-09-03», який містить в собі посилання на наявність у учасника досвіду у виконанні аналогічного предмету закупівлі, а саме виконанні Договору № 104/03/12-20/000745 від 02.12.2020 року укладеного з ТОВ «Енерго-Системи» на поставку металоконструкцій на загальну суму 74 913,45 гривень.
Завантажений 07.09.2021 року о 15 годині 57 хвилині документ за назвою «Копія аналогічного договору», копія якого не завірена уповноваженою особою Учасника відповідним чином.
Завантажений 07.09.2021 року о 15 годині 57 хвилині документ за назвою «Копія накладних до аналог. договору» копії яких не завірені уповноваженою особою Учасника відповідним чином, а завантажена Видаткова накладна №1253 від 21 грудня 2020 року не містить печатки Покупця.
Розглянувши завантажені Учасником ТОВ «АЛАТЕКС» Договір та докази виконання такого Договору документи слід відмітити, той факт, що предметом Договору № 104/03/12-20/000745 від 02.12.2020 року укладеного з ТОВ «Енерго-Системи» на поставку металоконструкцій на загальну суму 74 913,45 гривень є саме поставка кронштейнів оцинкованих на квадратну опору.
Відповідно до вимог до учасника Документації (п. 3 вимог до учасника) у Учасника торгів повинен бути досвід виконання аналогічних договорів. Під аналогічними договорами вважається договір поставки товару, який є аналогічним предмету закупівлі.
Предмет закупівлі спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-30-000728-b, оголошення про проведення закупівлі затвердженого Рішенням уповноваженої особи № 61 від 20.08.2021 року) є опора для знаку оцинкована в кількості 98 штук з ціною бюджету в 199 920 гривень.
Таким чином учасник ТОВ «АЛАТЕКС» не має досвіду у виконанні аналогічних договорів, адже поставка кронштейнів оцинкованих на квадратну опору на загальну суму 74 913,45 гривень не в якому випадку не є поставкою оцинкованих опор в кількості 98 штук на суму бюджету 199 920 гривень.
Таким чином учасник ТОВ "Алатекс" подав свою тендерну пропозицію з численними порушеннями та не має необхідного досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п.п. 2 п.17 ст.14 визначено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи все вищевикладене вимагаємо:
1. Скасувати протокольне рішення № 76 від 16.09.2021 року
2. Постановити нове протокольне рішення, яким відмінити тендер (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-30-000728-b)
Більш детально всі недоліки та невідповідності у поданій ТОВ "Алатекс" тендерній пропозиції викладені у документі прикріпленому до даної скарги за назвою "Скарга на ТОВ Алатекс"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на ТОВ Алатекс.pdf 20.09.2021 15:52
Дата подачі:
20.09.2021 15:52
Вирішення:
Уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто вимогу ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» щодо скасування рішення про відхилення його пропозиції. Щодо розгляду повідомляємо наступне
1. ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» не зазначило, що саме порушило ТОВ «АЛАТЕКС» в проекті договору, фраза «не в повній мірі заповнений» є абстрактною.
2. Додатком № 1 встановлена вимога: «Поставка товару здійснюється протягом 3 робочих днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення від Замовника, про що учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду.». Дану вимогу ТОВ «АЛАТЕКС» виконало у повному обсязі.
3. Оголошення не містить конкретних вимог щодо завірення копій документів. Та при цьому, як вбачається, файли «Трудові книжки та наказ» та «Копія діючого штатного розпису» містять в собі оригінали даних документів. Відповідно до пункту 8 Переліку формальних помилок, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документ є формальною помилкою, а отже, не може бути підставою для відхилення.
4. Щодо завірення аналогічних договорів – відповідь аналогічна пункту 3 даної відповіді.
Щодо видаткової № 1253 від 21.12.2020 – видаткова містить підпис Мінкова О.Г. який мав право отримати товар, та, відповідно, підписати видаткову накладну на підставі Довіреності № 6 від 21.12.2020 року.
Щодо суті аналогічного договору – наданий ТОВ «АЛАТЕКС» аналогічний договір відповідає вимогам оголошення, адже підтверджує досвід останнього щодо виробництва та постачання аналогічних товарів.
Щодо відгуку до аналогічного договору – Замовником не встановлювались вимоги щодо дати видачі відгуку. Наданий ТОВ «АЛАТЕКС» містить всю необхідну інформацію та відповідає вимогам Оголошення.
5. Щодо завірення документів повноваження підпису – відповідь аналогічна пункту 3 даної відповіді.
6. Щодо завірення витягу ПДВ – відповідь аналогічна пункту 3 даної відповіді.
Вищезазначене спростовує твердження про наявність у ТОВ «АЛАТЕКС» невідповідностей документації на спрощену закуіпвлю.
Підстави для задоволення вимоги ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» відсутні.
З повагою, Уповноважена особа КУ «СМЕП» ОМР
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА Про скасування ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №75 від 16.09.2021 р. Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо відхилення пропозиції ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» та відміну закупівлі.
Номер:
8a7aa906467440b890c99dbed10edb1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-000728-b.b4
Назва:
ВИМОГА Про скасування ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №75 від 16.09.2021 р. Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо відхилення пропозиції ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» та відміну закупівлі.
Вимога:
09 вересня 2021 р. було проведено аукціон за закупівлею Опора для знаку оцинкована ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-30-000728-b ● 328de360279a44b990d9200bd7491053, код ДК ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання,
Попередньо ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» було подано тендерну пропозицію з переліком документів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника.
За результатом аукціону пропозиція ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» виявилася найнижчою серед учасників.
Однак 16 вересня 2021 р., за результатом розгляду пропозиції ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» та документів поданих разом нею, пропозиція учасника ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» була відхилена.
Підставою відхилення пропозиції визначено відповідність пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (п.п.1 п.13 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі). Вважаємо вказані невідповідності зазначені в протоколі надуманими та такими, що не відповідають дійсності.
Щодо невідповідності з приводу надання учасником не заповненого Додатку 1 (специфікації) до проекту договору про закупівлю, зокрема не було зазначено ціна за одиницю товару та загальна вартість є таким, що суперечить принципу проведення закупівлі.
Так в п. 13 Оголошення визначено - «Проект Договору викладено в Додатку № 2 до цієї документації. Умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповнені) при підписанні Договору з Переможцем закупівлі. Учасник під час подання пропозиції надає заповнений проект договору. Під конкретизацією (доповненнями) розуміються уточнення умов, що не змінюють істотні умови договору.».
Ціна за одиницю товару та загальна вартість є істотними умовами договору, які визначаються за результатом аукціону, а тому зазначені істотні умови договору не можливо вказати в специфікації до договору на стадії подання документації. А отже вимога в тендерній документації щодо заповнення проекту договору в частині визначення ціни та вартості товару до проведення аукціоні є незаконною та такими, що суперечить принципам п.п.1, 2 п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;), які забезпечуються за рахунок проведення електронного аукціону (ст..30), що полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
А отже вимога визначити та вказати ціну та вартість предмету закупівлі до проведення аукціону є незаконною.
З огляду на зазначене та відповідно до п.п. 2 п.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, -
Просимо:
Відмінити спрощену закупівлю Опора для знаку оцинкована ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-30-000728-b ● 328de360279a44b990d9200bd7491053, код ДК ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ Металогальва.pdf 20.09.2021 15:54
Дата подачі:
20.09.2021 15:54
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ:
Уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто вимогу ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» щодо скасування рішення про відхилення його пропозиції. Щодо розгляду повідомляємо наступне
1. Протокол № 75 містить 4 підстави, на основі яких Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА», всі вони є обґрунтованими та відповідають Оголошенню та вимогам законодавства. Те, що ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» в своїй вимозі оскаржує лише одну з підстав, говорить що ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» повністю погоджується з іншими.
2. ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» стверджує «А отже вимога в тендерній документації щодо заповнення проекту договору в частині визначення ціни та вартості товару до проведення аукціоні є незаконною та такими, що суперечить принципам п.п.1, 2 п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»….», та при цьому, у період уточнень ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» не зверталось до Замовника щодо виключення даної вимоги, або ж, щодо того, як дану вимогу потрібно виконати. Отже, ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» погодилась з даною вимогою та повинна була її виконати.
3. Вищевикладене повністю спростовує твердження ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» щодо того, що підстави для відхилення є надуманими та такими, що не відповідають дійсності.
4. Підстави для задоволення вимоги ТОВ «МЕТАЛОГАЛЬВА» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога усунення дискримінаційних вимог
Номер:
92b8888661c345519df4bfd9e4fc239b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-000728-b.c2
Назва:
Вимога усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Пунктом 2 Вимог до Учасника тендерної документації визначено, що Учасник торгів обов’язково повинен вказати у довідці працівників керівного, інженерно-технічного персоналу з професіями: інженер-технолог, інженер-проектувальник, інженер з охорони праці, енергетик. Визначення конкретних назв професій осіб які мають обов’язково мати трудові відносини з учасником грубо порушують норми чинного законодавства України та є дискримінаційними Назва професії не може впливати на існування можливості виконання Учасником умов Договору про закупівлю в цілому. Таким чином, вказання конкретних назв професій у тендерній документації є дискримінаційними умовами, адже згідно таких вимог відбувається обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вимагаємо усунути дискримінаційни вимоги та внести зміни, якими видалити обовязок наявності трудових відносин з конкретними назвами професій, а саме: інженер-технолог, інженер-проектувальник, інженер з охорони праці, енергетик.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.09.2021 16:27
Дата подачі:
01.09.2021 16:27
Вирішення:
Шановний учаснику, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянута Ваша вимога щодо усунення дискримінаційних вимог. Стосовно її розгляду повідомляємо наступне.
Замовником у документації на спрощену закупівлю встановлено вимогу про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, зокрема, інженера-технолога, інженера-проектувальника, інженера з охорони праці та енергетика, з якими у учасника повинні бути трудові відносини. Дані вимоги встановлено виходячи зі специфіки товару та процесу його виробництва. Вимога про наявність між учасником та працівниками трудових відносин не може бути дискримінацією, адже відсутність трудових відносин між учасником та працівниками є порушенням чинного законодавства України, зокрема, КЗпП. Стосовно вказання конкретних посад – такі посади передбачені Класифікатором професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 (із змінами), а отже, дана вимога ґрунтується на засадах чинного законодавства, і не може вважатися дискримінаційною.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
6570545e929b43c2a9d5fe1cf261f654
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-30-000728-b.b1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Пунктом 2 Вимог до Учасника тендерної документації визначено, що Учасник торгів обов’язково повинен вказати у довідці працівників керівного, інженерно-технічного персоналу з професіями: інженер-технолог, інженер-проектувальник, інженер з охорони праці, енергетик.
Визначення конкретних назв професій осіб які мають обов’язково мати трудові відносини з учасником грубо порушують норми чинного законодавства України та є дискримінаційними
Назва професії не може впливати на існування можливості виконання Учасником умов Договору про закупівлю в цілому.
Таким чином, вказання конкретних назв професій у тендерній документації є дискримінаційними умовами, адже згідно таких вимог відбувається обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Вимагаємо усунути дискримінаційни вимоги та внести зміни, якими видалити обовязок наявності трудових відносин з конкретними назвами професій, а саме: інженер-технолог, інженер-проектувальник, інженер з охорони праці, енергетик.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.09.2021 16:20
Дата подачі:
01.09.2021 16:20
Опис причини скасування:
Подана не коректно
Дата скасування:
01.09.2021 16:23